Spannend, nog een paar dagen tot m'n NOD

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Sara1976, Sep 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sara1976

Sara1976 Actief lid

Jul 11, 2006
    233
    0
    0
    Het blijft maar door m'n hoofd spoken, mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben, maar zal wel komen doordat ik het zo hoop!
    Bij mijn 1e zwangerschap had ik behalve een opgeblazen gevoel de 1e week verder weinig tot geen symptomen. De misselijkheid begon pas met zo'n 6 weken geloof ik.
    Bij mijn 2e zwangerschap die eindigde in een miskraam met 9 weken, had ik nog minder symptomen, behalve dan dat ik bij vlagen ontzettend chagrijnig was en soms licht misselijk.
    Nu maakt ik mezelf dingen wijs denk ik. Voel wat steekjes in m'n liezen, weer af en toe ontzettend chagrijnig, opvliegers, koffie staat me tegen, erg emotioneel. Maar ik weet ook, het zegt allemaal niets! Ben zo benieuwd, en als ik ongesteld word, probeer ik de maanden hierna om er echt niet zoveel mee bezig te zijn vanaf mijn eisprong. Maar dat zal wel moeilijk zijn denk ik.
    Ik heb wel ovulatietesten in huis gehaald, daar begin ik volgende maand mee, maar hoop ze natuurlijk niet nodig te hebben.

2. radna

radna Bekend lid

Dec 3, 2005
    623
    0
    0
    kapster
    hoi,

spanedn altijd he die laatste dagen, zit er nu ook in :( en je denkt dan ook de hele tijd vanalles te voelen enzo, ik spreek elke keer met mezelf af er niet t e veel op te letten, de eerste week gaat t nog wel maar dan die tweede :(

Hoop voor je dat t raak is en je je ovutesten lekker kan laten liggen ;)

succes met wachten die laatste paar dagen!!!!!

liefs radna

3. kiki en lili

Sep 3, 2006
    32
    0
    0
    hey,
    ik heb ook normaal nog 2 dagen te gaan voor mijn NOD, ik heb gisteren uit pure nieuwsgierigheid een test gedaan maar het was negatief, ik heb sinds vandaag wel erg veel pijn aan mijn borsten, heb normaal nooit zo een pijn, heb ook altijd een rommelende maag, en opgeblazen gevoel! Misschien ben ik mezelf ook gek aan het maken, ik hoop van niet en anders zullen het ook ovultietesten worden ;) !!
    laat me weten of je positief of neg. oki!
    groetjes!

4. Sara1976

Sara1976 Actief lid

Jul 11, 2006
    233
    0
    0
    Hoi Radna en Kiki!

Voor jullie beide ook spannend! Ben ook heel benieuwd hoe het bij jullie verloopt, laten jullie het weten?
    Hebben jullie al kinderen?
    Ik heb vandaag steeds ontzettende honger, word er gewoon misselijk van. Maar zegt ook niets, want dat heb ik vaker.
    Blijf ontzettend emotioneel. Keek vanavond het journaal, en had voortdurend een brok in m'n keel. Mede daardoor ga ik wel erg hopen dat het raak is deze maand.
    We zullen zien over een paar dagen.
    Trouwens, bij mijn 1e zwangerschap was ik overtuigd ongesteld te worden, omdat ik de week voor ik positief testte af en aan menstruatiepijn kreeg. Dat heb ik nu helemaal niet, dus dat kan betekenen dat ik gewoon ongesteld word.
    Kiki, heb geen ervaring met het gevoel in de borsten bij zwangerschap, hoor om mij heen wel dat dat het 1e teken van zwangerschap kan zijn, maar ik heb helaas geen eigen borsten meer, ze zijn preventief verwijderd vanwege een erfelijke aanleg.
    Succes allebei, duim voor jullie!

5. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Spannend he die laatste dagen... Hier word ook heel wat afgeduimd ;)

6. sammmie

sammmie Actief lid

Sep 6, 2006
    154
    0
    0
    hey Candijtje! Ik zie bij jou nog 5 dagen voor je kan testen, bij mij nog 6! Ook de eerste ronde he?! Ben benieuwd hoor, spannend.

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hey meiden ik sluit me hier aan. Ook ik heb nog een paar daagjes te gaan. vol ongeduld weliswaar...... ;)

ik heb last van
    - een week na mijn ei steekjes in baarmoeder
    -9 dagen na mijn ei (o)(o) enorm gegroeid en zeeeeer pijnlijk. terwijl ik nooit last heb van mijn boobies
    - al een stuk of 3 a 4 keer een misselijkheidsaanval gehad, niet gespuugd.
    - rare rommelige krampjes in mijn darmen, maarja dat heb ik wel vaker...

pff kan iemand ff de klok drie dagen vooruit zetten :)

8. maloeke

maloeke Actief lid

Jun 2, 2006
    291
    0
    0
    hey mag ik me ook hier aansluiten??moet nog een paar daagjes maar mijn gevoel zegt voor het eerst(sinds april)dat ik zwanger ben!heb nergens last van behalve van pijnlijke kleine steekjes in me buik met name tegen me lies aan!ga voor jullie duimen!!

liefs maloeke

9. Niet meer actief

Hoi spannend he! ik heb ook een miskraam gehad, en nu hoop ik weer snel zwanger te zijn. Ik hoop voor je dat het raal is.
    Veel succes met het wachten. Geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens.
    groeten van jennie72

10. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Ik duim me suf ;) Hoop dat het raak is ja maarja moet ook wel reeel zijn dat dit pas de eerste ronde is, de kwaaltjes ik had kunnen ook bij het ontpillen horen natuurlijk...

Wachten is ons lot :rolleyes:

11. Sara1976

Sara1976 Actief lid

Jul 11, 2006
    233
    0
    0
    Hoi Meiden!

Er moet toch in ieder geval 1 van ons deze week een positieve test in handen hebben?!
    Ik kon het niet laten en heb net 2 testen gehaald. Als ik morgen niet ongesteld word, ga ik morgenavond waarschijnlijk een testje wagen. Ik weet dat ik beter nog even kan wachten, maar weet van mezelf dat ik het toch niet kan laten. En als die dan negatief is, weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. Kan echt alle kanten op.
    Ik blijf voor iedereen duimen!

Groetjes Sara

12. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Meiden ik sluit me ook bij jullie aan!!! Vind het zo spannend...heb ik niet echt symptomen maar toch...ik voel me zwanger hihii..maarja ik wil het ook zo graag......morgen mag ik iig testen....voor de zekerheid wil ik het eigenlijk zaterdag pas doen..maar ja wachten he pffff........of zal ik het nu doen??? hihihi......geduld
    Succes allemaal!!!
    *blauwe vingers van het duimen*

13. Sara1976

Sara1976 Actief lid

Jul 11, 2006
    233
    0
    0
    Had het kunnen weten, kon mezelf niet bedwingen, had gewoon ook geen test in huis moeten halen, want heb net getest,
    en hij was negatief!
    Het was er 1 van CB waar een plusje moet verschijnen als je zwanger bent, en het was een minnetje. Dacht nog heel even een vaag verticaal lijntje te zien, maar dat verbeeld ik me gewoon omdat ik het zo graag wil.
    Ik zal dus wel gewoon morgen ongesteld worden,
    en nu denk ik, had ik maar gewoon gewacht met testen!

Dus Alice, als het je lukt, zou ik toch nog een dagje wachten!

14. Angel Eyes

jammer sara, maarja wie weet he over een dag of 3 a 4 ... je :evil: is er nog niet dus......

Bij mij kwamen er gisteren ongi achtige krampen opzetten, vervolgens de hele dag roze-bruin achtig slijm en geen rood bloed. :(: het is overigens ook 3 dagen te vroeg op komen zetten.

Ik denk dat ik gewoon doorga naar de volgende ronde. maargoed ik ga als de ongi niet doorzet toch even testen zondag.

15. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Begin het allemaal nu wel heel erg spannend te vinden hoor.... Zou `t of zou `t niet zo zijn...

Zit erg in dubio over het moment wanneer ik zou gaan testten... (mocht ik dus maandag niet ongi worden) Mn verstand zeg doe t`lekker volgende week vrijdag.. maar mn gevoel he...

Ik pieker ng ff verder (hihi)

16. Angel Eyes

Nou ik heb dus net 'verschoond'. en waar ik normaal de tweede dag na 2 uur een OB vol zou hebben (sorry voor de details). Maar nu dus alleen het puntje met wat roze bruin verlies.

ik ga nu nergens meer vanuit. ik test zoiezo zondag en dan zien we wel weer verder.

als dit wel mijn ongi is, dan snap ik er helenaal niks meer van :confused:

17. Sara1976

Sara1976 Actief lid

Jul 11, 2006
    233
    0
    0
    Angel Eyes,
    heeft je ongi vandaag doorgezet? Anders is er natuurlijk ook nog de mogelijkheid van innestelling. Begint je ongi normaal altijd met bruinverlies? Spannend!
    Bij mij ook sinds vanochtend ongi krampen in m'n buik, en net iets lichtbruin verlies. Op naar de volgende ronde maar weer! :cry:

Candijtje, jij zit nog volop in de race! Zou het knap vinden als je kunt wachten met testen tot na de NOD. Dat lukt mij gewoon echt niet!
    Succes!

18. Sara1976

Sara1976 Actief lid

Jul 11, 2006
    233
    0
    0
    Hoi Angel eyes,
    onze berichtjes hebben elkaar net gekruist. Vreemd bij jou, heb vaker gelezen dat dit voor kan komen bij innestelling, maar ook bij naderende ongi, dus weet het niet.
    Bij mijn 1e zwangerschap en bij de zwangerschap die eindigde in een miskraam heb ik niets van de innestelling gemerkt, geen bloedverlies, en ook geen roze/bruin verlies, dus kan je geen positieve hoop geven, maar duim voor je hoor!

19. Angel Eyes

nee ik heb ook gehoord dat het een ongi kan zijn. maar bij mij begint het met heftige kramp. dan een keer rood-bruin, en eigenlijk een uur later barst de hel los.... :oops:

dan elke twee uur verschonen anders lek ik door.

nu dus compleet anders. ik kan er geen verklaring voor geven. ik wacht (rustig, ahum) af

20. Sara1976

Sara1976 Actief lid

Jul 11, 2006
    233
    0
    0
    Mijn ongi is nu echt begonnen. Stom dat ik me zo voor de gek heb laten houden door mijn lichaam. Ga proberen dit volgende maand anders te doen!

Share This Page