Hey allemaal Ja hij is opengemaakt Ivm meelezers kan ik niet vertellen wat t is maar ik kan wel zeggen dat ik blij ben dat ik de envelop heb opengemaakt!! Liefs
Nee hoor absoluut niet zwak. Ik begrijp het hartstikke goed. Gefeliciteerd met de uitslag, al ben ik nu wel nieuwsgierig
wat flauw, begin dan dit topic niet!!! ben naar het hoogtepunt toe aan het lezen..............komtie niet!! whahaha
Idd ik denk nu komt het maar niks Maar uhm waarom open je dit topic nu dan eigenlijk ? nu wil ik het ook weten...
Bewijst maar weer eens hoe nieuwsgierig wij vrouwen zijn haha! Snap alleen niet goed wat je bedoelt met meelezers....niemand kan toch zien wie je bent :s
Waarom is het zo vreemd dat ze nu niet neer wil zetten of het een jongetje of een meisje is? Ze mag toch gewoon een topic openen over haar enthousiasme en de spanning? In het belasting-topic in de lounge vermeldt iedereen ook dat ze blij zijn dat hun geld binnen is, zonder te vermelden om welk bedrag het precies gaat
Ik vind t ook vreemd. Eerst een topic openen met daarin dat je het absoluut niet wilt weten en zelfs tips vraagt om dat gevoel weg te halen/krijgen en nu dit topic...
Mag een mens niet van gedachten veranderen dan? Blijkmaar heeft ze het er met haar partner over gehad en hebben ze besloten het tòch te willen weten. Kan toch? Mag ze zelf weten, net als het besluit het hier niet te willen zeggen omdat er blijkbaar mensen zijn uit haar real life die haar nick hier weten.
Ze mag het toch wel zelf weten! Ja eerst een topic met dat ze het niet willen weten en nu 1 met dat ze het toch willen weten, dus? Het is toch spannend en dat wilt ze delen daar is een forum voor. Blijkbaar mag een mens niet van gedachten veranderen. Ik zat ook met spanning af te wachten wat het zou worden maar het is je goed recht om dat voor jezelf te houden!
Ik persoonlijk weet niks van eerder topics af en daarbij was mijn reactie eerder grappig bedoelt dames.... Niet gelijk zo happen he
Je mag altijd pb-en of ik de skull goed had natuurlijk Heel begrijpelijk dat je het niet vol hield, dat had ik ook Fijn dat je blij bent met jullie besluit, geniet alvast van de voorpret
Mijn reactie ging niet om jouw hoor, het was duidelijk dat jij het grappig bedoelde maar als je even verder leest, zie je dat er dames zijn die het echt 'raar' en 'vreemd' vinden. En dat vind ik dan weer raar en vreemd.