Hallo meiden, Ik wil dit toch even aan jullie vragen. Ik heb zo af en toe eens meegelezen en ik zie dat er veel meiden zijn die een enorme bron van kennis hebben over alles omtrent zwangerschap. Dus ik hoop heel erg dat iemand me hiermee kan helpen... Mn vriend en ik proberen nu een maand of 6 om zwanger te worden. Ik ben al langer gestopt met de pil. In het begin was ik een dag of 5 ongesteld. Nu lijkt het elke maand minder te worden. Afgelopen menstruatie was het ongeveer 2 dagen roodverlies en een halve dag wat donder/ oud verlies. Ik weet helemaal niet wat dit betekent, ,maar ik ben bang dat dit een zwangerschap in de weg staat. Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven! Liefs
ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor.. elke menstruatie is anders, de ene keer duurt je menstruatie 5 dagen maar hij kan ook idd maar 2 dagen duren ligt aan je cyclus.. niks om je zorgen over te maken, ik heb soms ook 5 dagen menstruatie en soms ook maar 2 of 3 dagen, dat zegt echt niks meid.. ik ben nu 11 dagen overtijd, en mijn laatste menstruatie was ook 5 dagen en daarvoor maar 2 dagen. liefs