jipiieeeee.... het is echt waar....kan het niet geloven, maar ik ben dus echt zwanger. Was twee dagen overtijd in de tweede ronde en we wilde eigenlijk zondagochtend pas testen. Majah...als je die testen in huis hebt, kun je echt nie meer wachten he! Ik het toilet op zaterdagavond en over het testje pissen, terwijl vriendlief ernaast gaat zitten wachten Wij dachten dat we wel even moesten wachten...maar nee! Was nog niet uitgeplast of de controlestreep verscheen...en ik geloof 1 seconde daarnaa, verkleurde de teststreep mijn vriend kon nog net naar me toe kruipen om de test te zien verkleuren.....zo onwezelijk zeg! Zit nu nog steeds in een luchtbel....haahahahah
van harte gefeliciteerd meid en geniet ervan!! Dit is wel een heel goed begin van de zomer. groetjes lana
Waaaauw Zonnestraal, wat goed meid!! GEFELICITEERD !! Ik ben harstikke blij voor je! Geniet de komende maanden, en maak er iets moois van, he?!!
HAha over de test heen pissen. Moest wel even lachen met de manier waarop je het vertelde, hahaha. Maar vind het super voor jullie en geniet ervan. Liefs Angelaa