hallo allemaal ik had even een vraagje.. ik ben op dit moment 21 dagen overtijd en heb al verschillende testen gedaan maar die waren negatief. heb maandag een bloedtest gedaan en zelfs die was negatief. maar heb toch sterk het gevoel dat ik zwanger ben. nu was mijn vraag... kan je zomaar een echo laten maken gewoon voor de zekerheid.
Hoi hoi Ben je allang gestopt met de pil??? Kan het niet zijn dat je aan het ontpillen bent??? Verder kan ik je geen amtwoord geven op je vraag. Anders gewoon een bellen en het vragen
Als je bloedtest negatief was, dan ben je echt niet zwanger. Het zwangerschapshormoon is een week na de eisprong al in je bloed zichtbaar, mocht er iets gaande zijn. Zonder zwangerschapshormoon geen zwangerschap, zonder zwangerschap geen ontwikkeling van een kindje. Dus een echo heeft geen enkele zin, aangezien daar niks op te zien zal zijn. Voor een echo heb je een doorverwijzing nodig en die zal je gezien de uitslagen niet krijgen, ben ik bang. Succes!
Waarom geloof je een bloedtest niet dan? Sorry maar dan zit het echt tussen je oren...... Als een bloedtest aangeeft niet zwanger dan is dat ook zo. Hoe lang ben je nu bezig om zwanger te worden?