Hallo Ik heb inmiddels een zoontje van ruim een jaar en we willen graag voor een 2e gaan in juni stoppen met de pil en dan vanaf december ongeveer gaan voor nummer 2, nu heb ik bij de zwangerschap van mijn zoontje zo ongeveer alles tegen gehad, eerst urineweginfectie nachtje ziekenhuis en al, vervolgens bekkeninstabiliteit dit is na de bevalling vele malen verergerd, heb inmiddels gerevalideerd en het gaat super nu, daar ben ik niet zo bang voor met alle tips en trucjes maar ook handvatten die ik heb gehad in het revalidatiecentrum maar bij 28 weken voelde ik me al een tijdje niet fit en kwamen ze erachter dat ik diabetes zwangerschapsgerealteerd had in een fikse vorm gelijk spuiten en alles. in de laatste fase lieo mijn bloeddruk op. Nu ben ik momenteel hard bezig met de lijn ben door de medicatie tegen de pijn en het niet kunnen bewegen in korten tijd ruim 40 kilo aangekomen, en woog ruim boven de 100 kilo inmiddels zijn er alweer bijna 20 af, ik ga natuurlijk de komende periode ook nog keihard door, maar ik merk dat ik er alles aan wil doen om te voorkomen dat het dit maal weer gebeurd, Bij mij kregen ze de suiker niet meer stabiel uiteindelijk ingeleid met 36,4 weken mijn zoontje heeft een hele slecht start gehad na een keizersnee onder volledige narcose hij heeft 5 dagen op de kinderafdeling gelegen dat ik hemmaar 2-3 keer per dag kon en mocht opzoeken. Nu weet ik dat de kans groot is dat ik het weer krijg, maar ik wil er alles aan doen dat het zo goed mogelijk gaat, ben nu hard bezig met afvallen, ga hier voorlopig mee door, verder eten we zo gezond mogelijk niet snoepen bijna niet, en zodra we er volledig voor gaan wil ik vanaf moment 1 alles uitsluiten dus gezond eten, af en toe een fruitdag (advies van diabetsverpleegkundige vorige keer) en ook blijven sporten dit ook voor bekkeninstabiliteit natuurlijk. zijn er mensen die er ervaring mee hebben Mijn wens is op een normale manier bevallen in ieder geval de geboorte van het kindje meemaken,