Spannend om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dvs27, 4 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dvs27

    Dvs27 Nieuw lid

    4 mrt 2024
    4
    2
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Mijn vriend en ik zijn nog niet zolang samen maar hebben het al over kinderen. Beide hebben we een grote kinderwens.

    Al jaren wil ik moeder worden, rammelende eierstokken als ik kleintjes zie, werk met kinderen. Maar toch vind ik het spannend.

    Het was ook al die jaren zover weg dat ik moeder zou worden en nu opeens is het dichtbij.

    Iemand die dit herkend? Zijn deze gevoelens normaal? Ik begin te twijfelen of ik er wel klaar voor ben.. maar ben je er ooit helemaal 100% klaar voor?

    Liefs Denise
     
  2. mama van chayenna

    mama van chayenna Bekend lid

    25 jun 2009
    842
    24
    18
    Vrouw
    Ik heb zelf al 3 kinderen al uit een vorige relatie, dus dat is even wat anders, maar ik en mijn vriend zijn nu bijna jaar samen dus ook nog niet zolang en wij zijn met de pil gestopt en ik vind het met zo spannend als alle andere keren, hij wilt ook kinderen ik ook ineens begon jet toch te kriebelen, ik ben inmiddels 35 dus ik wilde ook niet lang wachten, en het voelde zo goed dus we zeiden we gaan stoppen met de pil’ heel spannend!
     
    Dvs27 en Dynapreg87 vinden dit leuk.
  3. Dynapreg87

    Dynapreg87 Actief lid

    11 feb 2024
    177
    139
    43
    Vrouw
    Het klinkt een beetje als koudwatervrees. Het is ook spannend om er echt voor te gaan. Dat vond ik eerst ook. Je weet ook niet waarvoor je kiest. Het is zo nieuw en je weet ook nog niet hoe het voelt. Maar je zal vast een geweldige moeder gaan worden en het geweldig gaan vinden als je ervoor kiest om ervoor te gaan. Zeker omdat je altijd al moeder hebt willen worden.
     
    Dvs27 vindt dit leuk.
  4. Dvs27

    Dvs27 Nieuw lid

    4 mrt 2024
    4
    2
    3
    Vrouw
    Ah wat spannend zeg! Maar leuk dat jullie er voor gaan samen.
    Fijn dat het ook na 3 kinderen nog spannend is hihi.
     
    mama van chayenna vindt dit leuk.
  5. Dvs27

    Dvs27 Nieuw lid

    4 mrt 2024
    4
    2
    3
    Vrouw

    Wat lief je reactie! Ik denk ook dat het koudwatervrees is inderdaad. Het is ook geen kleine stap. Als ik uiteindelijk met de pil zal stoppen en we mogen zwanger worden komt het vast uiteindelijk wel goed
     
    Dynapreg87 vindt dit leuk.
  6. Dvs27

    Dvs27 Nieuw lid

    4 mrt 2024
    4
    2
    3
    Vrouw
    fijn om te horen natuurlijk hihi
     

Deel Deze Pagina