Na jaren lang proberen en hopen zijn wij in oktober ouders geworden van een fantastisch zoontje. In de zwangerschap is er een grote cyste op m'n eierstok geconstateerd. In januari is er middels een kijkoperatie geprobeerd de cyste weg te halen, echter was dit niet mogelijk is er toen besloten om de gehele eierstok weg te halen. Ook zijn er wat verklevingen bij de andere eierstok verwijderd. Op mijn baarmoeder werden een aantal kleine vleesbomen gezien. Nu heeft de gyneacoloog aangegeven dat het geen probleem zou moeten zijn om opnieuw zwanger te worden. Aangezien er bij ons (nu al!) een grote wens voor een tweede is en het bij ons zoontje zo lang geduurd heeft, ben ik bang dat in combinatie met 1 eierstok en de vleesbomen het opnieuw erg lang kan gaan duren en dat we dus beter nu maar gewoon weer moeten gaan starten met proberen Zijn er hier ervaringen met zwanger worden met 1 eierstok en/of vleesbomen?
Geen vleesbomen maar wel 1 eierstok dankzij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Die had ik begin 2017 waarbij mijn rechter eileider werd weggehaald. In 2019 raakte ik spontaan zwanger, dat bleek dochter te zijn. We hebben het er niet voor gedaan en ik heb PCOS ook nog. Dus het kan wel degelijk zonder problemen.
Hier geen ervaring met een soortgelijke situatie, maar ik zou mezelf de vraag stellen of je er klaar voor bent mocht het deze keer wel heel snel lukken en je 2 kinderen met een heel klein leeftijdsverschil hebt. Als jullie dat zien zitten dan zou ik ervoor gaan