Ik wou graag met me vriend samen naar het tikibad toe. Dus ik gaat even op de site van duinrell kijken maar wat zie ik nu dat je maar max 100 kilo mag wegen om van de glijbanen af te mogen. Dus dan houd het feestje hier helaas op. Nu vroeg ik me af weet iemand waarom het maar tot max 100 kilo is?
ik zie het op hun site staan. Ik had ook zoeits van daarom vroeg ik me de rede ook af. Wou er graag heen maar durf nu niet te gaan.
Nou mij dan ook niet gezien dan, is beetje zonde van het geld als je nergens van af mag ... maar goed je hebt niets aan mijn antwoord, sorry, wilde alleen ff zeggen dat ik het belachelijk vond ..
Ik zou nie weten waarom, maar die glijbanen zijn wel heel nauw.. Misschien blijf je hangen Bel je toch even op??? Misschien is dat een regel dat ze op de site moeten zetten! EN zien ze het door de vingers.
Ik ken het probleem. En waarom het niet mag is omdat die glijbanen er niet op gemaakt zijn voor personen boven de 100 kilo. Je gaat met een enorme snelheid naar beneden en je ziet die glijbanen echt schudden. Maar dat geldt toch alleen voor die hele hoge glijbanen?
Dat staat inderdaad beschreven, ik ben dr ook geweest.. Ik weeg zelfs wat meer dan 100kg en ben ook van de meeste banen af geweest. Ging prima. Zou het er niet mee te maken kunnen hebben dat als je zwaarder bent dat je dan harder van de baan gaat als een lichter iemand?
voordeel als je wat zwaarder bent is dat je wel lekkere hoge golven kunt maken als je uit de glijbaan komt .. gna gna gna
hahaha hoge golven kan je maken dan wel eerst als 100+ van de glijbaan afkomen misschien blijf je inderdaad wel hangen. Maar even zonder dollen ik weeg uhumm 120 kilo dus lijkt het me niet zo slim. Maat staat op de site voor bijna alle glijbanen zelfs voor die glijbaan waar je met een band van afgaat. Zal het zijn omdat de band anders knalt?? maar mij vader ging er vroeger ook altijd af en weegt ook echt 120 plus.. Typisch zal ze misschien eens mailen dan. Of inderdaad bellen. Blijf het raar vinden.
Nou hij heeft t al gevvraagd toch tegen het scheuren van de glijbanen en kapot gaan. maar hij zegt ook dat er vaak genoeg meerdere mensen gelijk gaan of die zwaarder zijn..
ik ben al vaak in het tikibad geweest, weeg 120 kilo en wist dit niet. heb ook nooit problemen gehad. maar die nauwe glijbanen gebruik ik nooit. er is ook een glijbaan waarbij je onder water bent, die duurt 15 seconden, die heb ik nooit gedaan maar zou ik dus ook niet wagen. de glijbanen waar je met een band afgaat (moonlight en starlight) zijn echt geweldig, en daarvoor maakt je gewicht echt niet uit!! zoek wel je dag goed uit, want het tikibad is druk. en neem badslippers mee want de kleedhokken zijn erg goor!! (en koud)
Mja en als je door een constructie fout je teen breekt door dat je uitglijd na 10 minuten binnen te zijn geweest op de verjaardag van je zoontje (dit werd gezegd door de EHBO-er van het zwembad zelf), word je een kaartje beloofd maar die krijg je nooit of te nimmer te zien. Ook niet na de 5e keer bellen en ondanks de belofte dat ze het deze keer wel sturen. :x
kan ik me voorstellen: ik vind het tikibad gevaarlijk (die wenteltrap, spekglad, heel steil en smal) vies (overal haren en viezigheid) druk (je staat voor elke glijbaan in de rij) klein (het is echt een klein zwembad, 2 uurtjes is meeeer dan genoeg) en duur!
okee bedankt allemaal het word zoals ik nu lees niet het tikibad We willen graag samen eens gaan zwemmen. Denk dat het dan toch maar een centerparcs zwembad word. Konden niet kiezen tussen centerparcs of tikibad maar als het tikibad zo druk is, is het niks voor mij. Kan helaas niet goed tegen drukte. Nogmaals bedankt allemaal