Bandenpijn..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door emni, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emni

emni Actief lid

11 aug 2009
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Hebben jullie ook zoveel last van bandenpijn??
    Ik heb het al bijna 4-5 weken
    Ik denk tenminste dat het bandenpijn is,, als ik lang heb gestaan
    en dan ga zitten is dat zeer pijnlijk kom dan ook bijna niet omhoog..
    Vandaag had ik het ook tijdens het werk met lopen, was vast een teken dat ik moest gaan pauzeren;)
    Ik ben kapster dus sta ook eigenlijk de hele dag..
    Mijn buik is ook al aardig dik!!Wel leuk!!!
    Ik voel mijn buik de hele dag wel, is niet altijd leuk als het zeer doet..

Ik heb de kleine ook voor het eerst gevoelt van de week denk ik:)
    Opeens een klein plopje onder in de buik toen ik in bed lag..
    Heel raar en heeel bijzonder!!!:D:D

Liefs Emni

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hoi Emni,

ik heb ook een tijdje flink last gehad van bandenbijn. Ik heb tooen de buikband gekocht van Anita, geeft steun aan je banden. Ik werk in een winkel en sta dus ook de hele dag en maak vrij lange dagen. Ik doe de band om op het moment dat ik aan het werk ga en als ik weer naar huis ga doe ik hem af. Dit omdat, zo werd mij verteld, mijn banden niet "lui" worden. Als je de band meteen om zou doen als je opstaat en pas afdoet als je weert naar bed gaat, doen ej banden zelf de hele dag niks. Zit wat in dacht ik haah. Maar ik moetz eggend at het heel goed helpt.
    Verder heb ik van de vk een houding gekregen voor op de bank om je banden te alten ontspannen: Op je rug liggen en dan je knieen op een kussen in een hoek van 90 graden. Even wennen, maar merkte dat het wel beter ging. Dus misschien kun je hier iets mee.

Lekker gevoel dat kleintje binnenin he? Wordt alleen nog maar leuker en gezelliger! Dat is zeker wat ik ga missen als ik straks bevallen ben: dat heerlijke getrappel, gedraai en gefrummel daarbinnen!!

XXX sassie

3. emni

emni Actief lid

11 aug 2009
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Sassie

Dank je voor je reactie!!
    Ik had wel al een x aan die buikband gedacht...dus niet denken maar kopen haha;)
    Ik ga hem morgen direct halen, ik hoop dat hij bij mij ook helpt
    Ik moet morgen ook weer naar de vk dus zal haar even vragen om die oefening thankxs!!:)

Het is idd een heerlijk gevoel je kleintje daarbinnen voelen
    ik heb hem/haar gisteravond voelen kietelen volgens mij
    tenminste ik denk dat dat de baby is...
    Is misschien nog wel vroeg om hem/haar te voelen maar volgens mij moet het hem wel zijn..

Geniet nog maar even van die laatste paar weekjes, dan mag jij je kindje al in je armen houden!!!
    Ik moet nog even maar, kan niet wachten:):)

Liefs Emni

4. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    ik heb ook zo'n last af en toe van mn banden.alleen ik heb t als ik te snel opsta.of als ik me te snel in bed omdraai.
    maar bij de eerste werdt dat vanzelf minder naarmate ik verder kwam in de zwangerschap.

Deel Deze Pagina