In november gaan wij er weer voor en ik heb er super veel zin in! Onze zoon is nu ruim 7 maanden, mijn ks is goed genezen en de utrogestan bolletjes liggen er weer klaar voor. Kortom, wij zijn klaar voor de start! Ik zou het ontzettend leuk vinden om te kletsen met andere meiden die ook weer het spannende traject in gaan van het zwanger worden!
Hoi hoi Leuk leuk, zie dat je dus nog ongeveer 6 dagen moet wachten voordat het grote werk gaat beginnen?? Wij moeten nog ietsje langer wachten. Na deze cyclus gaan wij er echt voor, dat is dan eind november Succes alvast
Hier gaan we deze cyclus voor een tweede wondertje! @onze wonders ; onze kleintjes zijn ongeveer even oud, leuk! Vind het mega spannend! Zie wel een beetje op tegen de reacties, weet nu al dat ik veel opmerkingen in de trant van "nu al" ga krijgen..
Hoe oud zijn jullie kleintjes?? Ken ook wel meiden die maar 14 maand er tussen hebben. Ik moe(s)t er niet aan denken, nu alweer een baby op schoot. Maar dat is ieder voor zich toch?? Onze kleine vent is heel makkelijk maar vol energie, net als zijn vader. Dus hier heb ik mijn handen nog wel even vol aan
L is 7,5 maand. Lijkt me ook wel even pittig, maar denk dat een 4 jarig kind oid met een baby net zo goed pittig is! Overigens hebben we 2 jaar op L moeten wachten, dus dat is voor ons wel een extra reden om er wat eerder mee te beginnen
Hier is zoonlief net 2 jaar geworden. Lijkt mij zelf wel erg zwaar twee zo dicht op elkaar maar is ook een beetje afhankelijk van het karakter van je kindje denk ik. Hier slaap zoonlief pas net een beetje door..
Ik wil ook graag met jullie mee kletsen als dat mag. Al zijn er hier nog wel wat twijfels om al te beginnen. Wij hebben nu een schat van een zoon; Tijn. Hij is "pas" 9,5 maand oud, maar is een vrij pittig kindje en dan vooral wat betreft de slaap. 's Nachts is hij nog vrij vaak wakker en het lijkt me erg pittig om er dan straks nog een kleine bij te hebben. Toch kriebelt het zo erg dat ik vermoed dat we alle bezwaren overboord gaan gooien en binnenkort voor een broertje of zusje gaan
Gezellig al een paar meiden bij elkaar! Leuk! Vinden jullie het ook spannend om weer te beginnen? En zo benieuwd wanneer het raak is enz.? Denken jullie er net zo veel mee bezig te zijn als met het zwanger worden van de eerste of denken jullie dat er voldoende afleiding is van nummer 1?
Mag ik ook meekletsen.. Wij hebben nu 2 kindjes. M van 4,5 en i van bijna 3. Ik had gister een clubje geopend voor vrouwen in hetzelfde schuitje. Ik wil graaaaag een derde maar mn man denk ik niet toen de jongste net een jaar was zeiden we twee is genoeg. En ik was daar ook echt zeker van. Maar nu.. Ik moet het nog met mijn man erover hebben maar ik moet nog de moed verzamelen. Ik denk dat hij in shock verkeerd straks
Nou ok, ik heb ergens de moed verzameld om tegen ml te zeggen dat ik een derde wil. Het is heeeel erg onpersoonlijk gegaan en ik schaam me er een beetje voor. Hoewel ik hem echt alles kan vragen en vertellen durfde ik dit niet face to face.. En heb ik hem een uitgebreidt mailtje gestuurd. Nu wachten op zijn reactie ik ben zooo bang ik denk wel dat ik in tranen uitbarst als hij erbij blijft geen derde te willen. Niet dat ik bij hem wegga hoor echt niet maar is toch even die klap van nee. I was echt de laatste.
Jaaaa heel spannend!! Ik denk dat ik er weer net zoveel mee bezig zal zijn, ook als is er thuis natuurlijk voldoende afleiding nu Bij mijn zoontje was het in 1x raak en ben heel benieuwd hoe dat nu zal zijn. Mijn gevoel zegt dat het dit keer wat langer zal duren. Ik ben vooral heeeel benieuwd naar wat we krijgen; een 2e zoontje of een dochter. Niet dat het uitmaakt hoor.. maar ik heb nu alles van Tijn bewaard en ben benieuwd of we dat kunnen gebruiken, of dat er dit keer roze accessoires geshopt gaan worden. Mijn gevoel zegt dat ik wederom een zoontje zal krijgen
Wat spannend zeg! Snap best dat het een hele stap is om er zo over te beginnen. Ben heel benieuwd naar de reactie van je man
Okee dan! Ik heb nog voor 3 weken de pil liggen. Ik denk dat ik het weekend voorstel aan mijn man om het daarna erbij te laten
Hoi meiden, mag ik ook mee kletsen? Wij gaan voor een 3de. Wel loop ik bij de gyn omdat ik geen eisprong heb en ook geen menstruatie.. ik ben nu bezig met een kuur om een bloeding te krijgen en dan de hormonen spuiten.. mijn oudste is 6 en de jongste 14 maanden..