meteen 1ste echte afspraak sex heheh Oei jij bent ook zown baas type.... geweldig!IK OOK... die hebben meestal poen! hahah Ik heb hem ook eerder gezien... had hem HARD nodig.. was afgesloten... van internet/tv en het was weekend... Hij heeft mij savonds weer even aangesloten....
Oeh als je ze al in huis hebt .......hihi. Ik heb er ook nog één in huis. Maar heb me voorgenomen om pas te testen als ik verschijnselen heb....of als ik overtijd ben uiteraard
Snelle en betrouwbare midstream zwangerschapstesten. Extra gevoelig dus je hebt al vroeg zekerheid! Na 2 minuten weet je of je zwanger bent De testen zijn zeer gevoelig (20 mlU/mL HCG) en hiermee kun je al vanaf 4 dagen voor je volgende te verwachten menstruatie testen of je zwanger bent Betrouwbaarheid (klinisch getest) van 99,9% Midstream zwangerschapstesten zijn zeer eenvoudig in gebruik (houd de test enkele seconden in de urine) Voorzien van uitgebreide Nederlandstalige handleiding Testen zijn voorzien van keurmerk Hygiënisch door aanwezigheid van beschermkapje (zie foto) Extra gevoelig en nauwkeurig Uit laboratoriumonderzoeken is gebleken dat deze midstream zwangerschapstest een betrouwbaarheid van 99,9% kent. Daarmee is deze zwangerschapstest voor thuis een net zo betrouwbare en nauwkeurige zwangerschapstest als die wordt uitgevoerd door een huisarts.
geen idee.... nee nu ni... geen ochtendurine, en had ik gister ook niet... dus al zou het zo zijn, zie je in de test geen verschil... Als ik dan toch zwanger zou zijn, zou het morgen iets duidelijker moeten zijn..
Hahaha, tja je mot toch wat he . Hou wel van een beetje een dominante kerel . Alleen nu zijn inmiddels de rollen omgedraaid . Hahaha