okeeeee vandaar vanm. vrij... wat een heerlijke leeftijd die 4/5 jaar dan zijn ze nog zo lief lein onschuldig
ja ik weet.... haha..... maar zoooo lief.... Ben natuurlijk wel blij dat ik vrijheid heb met hun 8 en bijna 10! en veel zelfstandigheid hebben we kunnen kwakkie 4maart inleveren! zo langggggen 8dagen later de uitslag
katertje in je hoofd? of... echt op bezoek? waarom zo lang? je moet afspraak maken om het in te leveren BELACHELIJK en kan pas 5maart! en dan 3dagen niets doen blablablabla
5maart om half 1! en dan moet je na half 11 rukken.. want anders is het telaat! LEKKER OP ZO MANIER ZEG PFFF
Ja een heel klein katertje in mijn hoofd, die kreeg ik gratis bij een fles wijn haha Ja dat weet ik nog 3 dagen niet seksen, maar bij ons kan je het elke woensdagochtend inleveren.
Hallo dames, Veel gelezen weer! Babs jammer dat het zo lang duurd! gewoon belachelijk! Maar goed waar gaan we het vandaag over hebben.
ja tot woensdag.... en dan komen ze hier... tot zondag OMG pff.. zie er nu al tegen op! Hoop in die tijd iets beter in me vel te zitten!
Ben ik weer ! o....natuurlijk.....iedereen is weer weg . Babs richting lelystad lees ik.. En de rest ? Ach ja dan ga ik maar vast het eten voorbereiden
Ah Swirl... Ik zat bij de lounge te neuzen. Ik weet echt niet wat ik wil eten vanavond! Spinazie met een eitje? Worteltjes en kip cordon bleu, of Roti? Wat ga jij maken Swirl, ik heb inspiratie nodig.