SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

nee die hebben JUIS VEEEL hcg nodig! maar was in nov. zwanger... en die hcg was pas me lichaam uit.. op 1dag voor me nod de maand ernaar!

dat zijn etos zw-testjes

2. babs81

babs81 Niet meer actief

streep is streep meid! je moet wat positiever zijn met je "eigen" gevoel!

3. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    ohke....

dan toch maar doen dus....

4. babs81

babs81 Niet meer actief

ja natuuurlijk!1

5. babs81

babs81 Niet meer actief

kwam die testjes tegen in me telefoon!
    dacht SHIT stond echt 2 strepen!

6. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    jupz haha... stonden er echt...
    Ik ben benieuwd deze maand... als het echt strepen zijn, word ik wild!

7. babs81

babs81 Niet meer actief

ik ook voor jou!

8. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    haha... echt.. als we weer zwanger zijn dan kan het voor mn gevoel bijna niet meer mis gaan.... pffff haha

9. babs81

babs81 Niet meer actief

Ik ga heeel hard vooor je duimen meid... tis je ZOOOOOO gegunt!

Ik lees zo verder even uri geller kijken!

10. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Ik ga ook ff kastje loeren...
    En heb een vriendin hier... heeft ff troubles met dr vriendje. Ligt nu in bad maar zal zo wel naar beneden komen...

Fijne avond meis... enne, je ziet morgenvroeg hier wel een reactie ;)

Kus

11. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    En ik gun het jou ook HEEEEEEEEEEEEEEL erg he ;)
    Dusse, goed je best doen ;)

12. babs81

babs81 Niet meer actief

ken niet meer doen dan wachten!

Lief van je!

Ga goed voor je dinnetje zorgen!

tot morgen!

13. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Hey Grieten! Al slapen?

effe bij lezen...

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hallo dames,

Na een paar dagen lezen kom ik me dan ook maar bij jullie voegen, anders voel ik me zo'n gluurder he?
    Mijn verhaal is te lezen in het topic "Eisprong blunder". In het kort: gestopt met de pil, maar (nog) niet met de bedoeling zwanger te raken. inschattingsfout gemaakt bij eisprong, dus nu misschien zwanger...

Had het er vanavond nog even over met mijn manneke en heb als het ware groen licht gekregen van hem om het (als het deze maand niet zo mocht zijn) het voor het echie te gaan proberen. Dat had ik echt niet verwacht, maar ben er echt heel blij mee. Moet het dan ook even delen met iemand...

Hoop echt dat ik snel zekerheid heb, want dan kan ik er iets mee...de onzekerheid...ik wordt gek.

Ik heb die test van Sensitest in huis (vandaag nog gekeken voor KV test, 2 voor 5, maar die waren uitverkocht. Van die Sensi's zeggen ze dat je vanaf 6 dagen voor NOD kan testen, maar zijn er gevallen bekend dat deze dan ook echt al eens een positieve test heeft opgeleverd?

Ga morgen de rest van de stad maar eens aflopen voor nog een paar KV tests.

Heb sinds mijn ei wel een opgeblazen gevoel onder in mijn buik... Verder nog een aantal symptomen, maar het kan ook zijn van de spanning...

Wat zeggen jullie dames...wanneer beginnen met testen?

15. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Hey meid, welkom!

Hahaha, wat dacht je toen je ons zo zag schrijven.... " die zijn kierewiet" ;) er valt hier altijd iets te beleven!

Ik zou pas gaan testen als je echt overtijd bent meid, maar dat is mijn mening... ik kan me voor stellen dat het je nu enorm bezig houdt en je het heel graag wilt. Mijn ervaring met te snel testen is dat je wel eens positief mag testen maar het vruchtje niet blijft zitten en je dan toch gewoon menstrueert, dit is dan geen miskraam! Dit zou dan een echte domper zijn voor je. Als je overtijd bent en je gaat dan pas testen heb je zelf iets meer rust, en weet je zeker dat je zwanger bent.

Zo ga je dadelijk al testen, je test positief en dan ga je ervan uit dat je niet ongi wordt.... en dan wordt je het toch over een paar dagen.... wacht nog even, is beter voor je eigen rust meid, want je gaat je dubbel gek maken! Maar je moet natuurlijk doen wat je eigen hart je zegt.

Die testen reageren vaak op een bepaalde hoeveelheid HCG, het kan zijn als je nu gaat testen er nog niets te zien is maar je wel al zwanger bent.... HCG verdubbeld zich met de dag, dus de kans is dan ook groot dat je pas positief kan testen als je overtijd bent....veel vrouwen testen als ze overtijd zijn en dan zegt de test negatief en een aantal dagen later is hij positief! Het kan alle kanten op meid, even geduld hebben ;)

Wel heel leuk dat je man nu zo achter de zwanger worden droom staat! misschien heeft dit hem de ogen geopend ;)

Veel succes!

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ja, je hebt ook helemaal gelijk...maaarrr... zit wel een beetje met de Carnaval in mijn maag. Maar ja, ik weet het tegen die tijd natuurlijk nooit voor 100% zeker dat het niet is.... dus hoop ik eigenlijk dat ik deze week er een positieve test uit kan slepen, dan cancell ik gewoon de hele carnaval onder het mom van een ziekte ofzo... Daar kan ik me dan makkelijker bij neerleggen. Maar goed, we zullen zien hoelang mijn ongeduld het volhoud...

17. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

OOh carnaval, jep hier wordt ook gevierd! Woon je ook in Limburg?

Je kan toch vieren... alleen niet drinken ;) Als ik naar je banner kijk dan zou je ongeveer donderdag of vrijdag overtijd zijn.... dan heb je nog ± 2 a 3 dagen om positief te testen tot carnaval..... als je niet zeker bent van de zaak ga dan desnoods even eind week naar de huisarts, vraag of hij je even naar het ziekenhuis laat gaan voor een bloed test, daar zien ze bijna alles op!

Ik ben benieuwd! Heel veel succes meid!

18. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @collo003

Oh ja, koop niet de testen ben kruidvat 2 voor 10 euro, dat zijn die roze doosjes.... je kan inderdaad beter die andere nemen.

Ik had van de week getest met die roze.... en joeppie er stond duidelijk een streep, de 2de test gedaan, het zelfde... ook positief.... ik ga naar de huisarts en daar was de test negatief! Ik heb dus nu vernomen van een heleboel dames dat deze testen een vals resultaat geven..... erg vervelend is dat! Mijn gyneacoloog zei dat clear bleu dit ook wel eens deed..... ( welke test is dan wel betrouwbaar zal je denken...) juist die hele goedkope van het kruidvat die met dat pipetje waar je moet druppelen! Predictor is ook heel goed maar die geeft pas een positief resultaat als je HCG hoog genoeg is, die reageerd negatief in een zeer prille zwangerschap..... dit is gewoon advies wat mijn gyneacoloog mee gaf, ik hoop dat je er iets aan hebt.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je het wachten zat bent meid, wij allen zit hier ook zo, misschien troost je dat een beetje ;) Als je je hartje wilt luchten mag je hier gewoon zeuren ;) want mannen snappen er geen fluit van als je over eitjes, pijntjes, cyclus en hormonen begint :D

19. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

Hoe gaat het hier allemaal? :)
    Ik ben gisteren niet geweest, ga zo maar eens wat terug lezen.
    Ik ben vanmorgen ongesteld geworden! :confused:
    Maargoed, ben opzich wel blij want wist toch dat het niet raak was.
    Me cyclus word misschien weer wat korter, ...
    Ik ben er gewoon niet lekker van, wat een buikpijn!
    Ook wil ik laten weten dat ik minder op de site aanwezig zal zijn.
    Wil er minder mee bezig zijn!

Liefs!
    Manon

20. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0

Hee BABS.
    Meid, hoe gaat het? Wat zie ik? Je hebt getest!..
    Owh nee, het was een test van een andere keer..
    Ik dacht, oh! Wat leuk! .. haha!
    Zeg meid, heel veel succes met alles! En houd je taai!
    Ik ben vanmorgen ongi geworden. Deze keer dus op dag 29.
    Misschien dat me cyclus weer wat korter gaat worden? I dont know.
    Heb er in iedergeval flik last van, au au, wat een buikpijn!
    Ik hoop dat het gauw over is, kunnen we weer aan de slag.
    Heb er zin in!
    Liefs en fijn weekend.

Deel Deze Pagina