Welkom Collo, sluit je maar lekker aan. had al gereageerd in je eigen topic en ik gaf hetzelfde advies als Miss Dior. Nog even geduls al is dat zoooo moeilijk. Wel fijn dat je groen licht hebt gekregen. Dan staan er sowieso leuke, frustrerende en spannende maanden voor de boeg haha. Babs, Patat omdat jij het vaak zegt dat je even een hamburger of patat gaat halen haha. Manon, Wel fijn dat je cyclus korter lijkt te worden, dat is een goed teken. Kan me voorstellen wanneer je iets meer afstand neemt, want soms maakt het je ook helemaal gek. Don't be a stranger. Miss Dior hoe gaat het met jou? Je was even lekker afwezig!
Hallo Ik kom ook op het wachtbankje. Ik heb 27 Januari een miskraam gehad. Maar we zijn nu gewoon door aan het klussen.Nou over 10 dagen is het zo ver ben benieuwd. groetjes sarina
Minkep jij ook welkom hier. Spannend, je schijnt wel extra vruchtbaar te zijn na een miskraam, dus alles kan!
Ik hoop het! Ik heb er weer zo veel zin in om zwanger te zijn,En lekker zo kleintje te hebben.is wel leuk voor mijn zoontje een zusje of broertje.
Hey meiden, Babs en Swirl wilden graag dat ik vandaag nog eens ging testen, omdat ik twee dagen geleden een heeeeeele vage test had. We waren benieuwd of deze nou sterker zou zijn. Zie resultaat in album. Wanneer het echt blijkt dat die dingen vals resultaat geven, hebben we ook meteen vergelijkingsmateriaal voor de fabrikanten Dus er zit altijd wel een positief kantje aan Kus
He meis. Ik ben inderdaad BLIJ dat me cyclus korter 'lijkt' te worden. Ik wil er gewoon wat minder mee bezig zijn, en niet elke keer uren rondstruinen op deze site. Vind het harstikke leuk en gezellig om met jullie te kletsen, maar ondertussen ben ik wel op een zwangerschapsite bezig! Goed, meid; Heel veel succes met alles! enn.. Hopelijk snel zwangerrr! Liefs, Manon
haha.... is nog steeds voor NOD. Dus voor die tijd ga ik heeeeeeeeeel voorzichtig dromen, (dus ook geen alcohol tijdens carnaval ) en daarna ga ik heeel blij zijn en afwachten tot de 6 weken... dan zou ik mn eerste echo krijgen We wachten dus gewoon nog ff af Maarre, wel duidelijker he? Raar toch?
hey klote je 1ste dag!! klote.. alleen wel fijn dat hij korter word... of is dit innestelingsbloeding manon????
je bent gewoon zwnger meid!!! geen alcohol... na na na na.... zo en nu weer showen op die vage/duidelijke testen
Jawel he? En ik vind hem nu ook veel duidelijker. Mn mannetje zei: Hey, er staan nu twee strepen, is dat zwanger, of niet? Haha... Wel een leuk valentijnscadeau als het echt zo is
He lieve meid. Nee nee, dit is geen innesteling. Dat dacht ik heel heel even, toen ik gisteren wat bruinverlies had. Maar dacht even later, nee hoor .. Ik ga het worden. En vanmorge, tatarataa .. een valentijnscadeau! Ik ben het ook veel, vreselijke buikpijn & allemaal dotten (sorry voor detaile.) Ik ga me ongi nu lekker uitzitten, en zodra het weer kan .. Klussen! Wat voor cyclus moet ik nu aanhouen meiden?!? Liefs!
jah, heb het erop gezet Ik moet nu echt gaan..... misschien dat ik vanavond nog ff kom gluren... misschien dat sommigen andere verklaringen hebben Kus!
detais worden het wel makkelijjker opgemaakt.. gewoon zeggen we hebben het allemaal.. maar als je ggisteren bruin-verlies had... is dit dag 2 toch meid
vertrouw op jezelf man! je bent gewoon zwanger.. je gevoel gaf dit aan.. en je testjes bewijzen dat weer