Hey meid, Welkom Oh je hebt nog even tijd hoor, je bent vermoedelijk te vroeg aan het testen geslagen! Wacht nog even af meid... je hebt nog even dus er is nog hoop! Volgende ronde geld voor jou pas als je ongi door gaat zetten
@leonizzie, heel veel succes in het ziekenhuis! Het kan vaak heel verradelijk zijn hoor en lichaam, veel vrouwen klagen elke maand dat ze vanalles voelen betreft een zwangerschap en zijn dan niet zwanger.... dan voelen ze opeens niets meer en geen klachten en dan plots zijn ze toch zwanger..... ik bedoel hiermee te zeggen dat het zo ook bij jou kan zijn met die eitjes...... komt goed hoor, nog even en dan mag jij ook een positieve test in handen hebben!
Thanks, Oow ik had me al op de NOD lijst gezet voor de tweede ronde...hahah Maar we wachten rusig af. Ik ben ook altijd zo nieuwsgierig (kan het gewoon weg niet onder drukken) Volgens de Pendel zou ik nu zwanger zijn... Maarja ik hou het gewoon effe in mn achter hoofd dat niet gelukt is. Kan het nooit tegen vallen. Maarja de hoop zit er wel in! Wil al zo lang een kindje (jaartje of 2) Ben ook zo bang dat het kei lang gaat duren, daarom dat we nu begonnen zijn. Ik hoop echt dat jullie pos test hebben.
Ja dat kan ik mij voorstellen, als je al ruim 2 jaar bezig bent en het lukt dan nog steeds niet! Ben je al eens in bij een gynaecoloog geweest voor een onderzoekje of je man / vriend?
Bij mij kont je het ook pas meten na 1 dag over tijd...er is nog hoop.Helaas ik had een miskraam op 27 januari.
Minke, wat vervelend voor je. Eerst het geluk en dan zo'n verdriet... Maar het was wel in de eerste ronde al gelijk raak? Dat geeft in ieder geval wel moed, al kan ik me voorstellen dat je nu nog erg verdrietig bent... En Balleke, had jij die wens al langer, maar je hebt nu pas groen licht van je wederhelft gekregen? Of ben je het al twee jaar aan het proberen?
@ collo003 Ja eigelijk hoef je maar in je vingers te knippen en ik ben zwanger.Dat is een voordeel alleen krijg je toch een klap..Het is pril maar er groeide wel iets van ons samen.Ik heb al een zoontje van 11 maanden.En we hadden als hoop dat we met de verjaardag van mijn zoontje aan iedereen te kunnen vertellen dat ik zwanger was.Hij is 17 maart jarig.Maar helaas.Ik mag nu 27 Februari weer testen.Het blijft wel spannend steeds. lijkt me weer prachtig om zwanger te zijn,En een broertje of zusje voor onse bink lijkt ons geweldig. We waren al zo blij dat ik pril zwanger was.Hebben we meteen een duo wagen gekocht. Maar de baby komt er hopelijk snel. veel liefs minke
Nee we zijn gelukkig niet twee jaar bezig (moet er niet aan denken) Ik denk dat ik dat niet aan kan.... Petje af voor de meiden dat het niet echt wil lukken, en nog steeds positief zijn! Want ik weet niet of ik dat kan. We hebben nu groen licht..... Maar ik heb al zo'n twee a drie jaar een kinderwens. Maar toen had ik een ander vriendje en die wilde geen kids met mij en had mij aan het lijntje gehouden voor 5 jaar!...toen heeft hij het uitgemaakt, koophuis moeten verkopen enz... Nu heb ik al een tijdje nieuwe vriend (stik lief ) die wel kids met mij wil en ja dan kun niet gelijk vanaf de eerste dag beginnen..haha Moet wel goed zijn in de relatie, ja toch? Dusss zo doende. Gr
Hm ja, in een prille zwangerschap kan nog heel veel gebeuren.... zijn de woorden van mijn gynaecoloog....hebben goed praten als ze er gevoelsmatig niet in zitten hé! Ik kan mij daar soms zo aan irriteren, allemaal die wijze woorden van " ach het is nog pril" of " er kan nog veel mis gaan" ppff alsof ik dat zelf niet snap zeg! Als je eenmaal een positieve test in handen hebt en daarna gaat het mis dan zakt de aarde even onder je vandaan.... blijkbaar niemand in de directe omgeving die dan snapt hoe je je voelt, dan krijg je ook nog aan je kop geslingerd dat het nog pril was enz enz..... Ik ben al dagen opzoek naar een geweldig kraam cadeau voor mijn zusje.... er was ook ergens een topic ervan, kan hem niet meer vinden help!
Ach Minke, Ik heb zo'n gevoel dat die dubbele wagen nog wel van pas gaat komen. Je hebt er in ieder geval de perfecte leeftijd voor. Ik hoop het echt voor je....man, ik hoop het voor zo veel mensen hier...misschien nog wel meer dan voor mezelf, want ik kan er nog wel een paar maandjes tegenaan en mijn man verheugd zich stiekum wel op nog een paar maandjes klussen, denk ik. Ik denk dat hij heel beteuterd zou staan kijken als het ineens gelijk weer afgelopen zou zijn. En dan zou ik deze zomer al met een behoorlijke buik lopen... in de snikhete zon van de Provence. Niks flaneren in mijn nieuwe zomerjurkjes door St. Tropez (as if...heb maat 48)..hihi Vergeef me mijn luchtigheid vandaag...ben een beetje in een giechelbui. Nu ga ik mezelf maar eens onder de douche zetten. Want als manlief straks thuiskomt van voetbal en me nog steeds in mijn zo zo charmante snoopy pyama en niet matching grijze joggingbroek (maat olifant) vindt, dan heb ik week het idee dat ik zooo lui ben. Kom vanavond nog wel even langs...
ohw dan had ik het verkeerd begrepen, zorryyy. Wel heel fijn dat je nu een man hebt waarmee je samen de kinderwens mag delen! Hahaha ik had gister een prachtig lingerie setje gekregen van mijn lief voor valentijn ( doen we normaal nooit aan maar gisteren werd ik verrast omdat ik zo verdrietig ben geweest vanwegen een miskraam een paar maanden geleden) Dus ik hop hop heerlijk in bad, alles glad scheren, maskertje scrubje enz enz, lievelings geurtje en body créme op en daarna in het setje gehesen.... ik was er helemaal klaar voor, zit nu in mijn vruchtbare periode kom beneden ligt meneer exclusief op de bank te snurken, en met geen mogelijkheid wakker te krijgen.... eindelijk wakker, zoooo ontzettend duf.... na ja, setje maar weer uit getrokken en zijn we gaan slapen
Ja dat zei mijn verloskundigen.Ja makelijk gezegt! Nou nog 9 dagen te gaan om te testen.Poehh wat lang.Gelukkig heb ik veel de doen deze week.Maar ja dan zit ik nog met die 3 dan.Nou hopen dat de tijd vliegt. Dinsdag ff naar het ziekenhuis met me zoontje.Hij heeft een ruis bij het hart.dus even na laten kijken. Dus die dag ff lekker vrij.hebben meer dames zo last gehad van een miskraam.OW het leek wel of ik onder vloer weg zakte met me buik pijn.En na de miskraam hopakee een buikgriep.Nou zat ik weer 3 dagen op de wc. nou hopen dat het snel zomer word.Lekker in de tuin zitten.
nog 1 berichtje dan...dan ga ik echt douchen.... @ Miss Dior, Weet natuurlijk niet wat je eraan uit wilt geven. Maar ik zag gisteren bij de kruidvat een heel leuk spiraalvormig pluche slingerding wat je op de rand van de box kan draaien met allerlei speeltjes eraan. Snap je er iets van? Was niet duur... ik geloof 13 euro In de categorie duur: Zo'n ding van Fisher Price dat vormen en lichtjes op het plafond projecteert? Ongeveer 50 euro.
Voor mijn zusje mag het wel wat kosten, dan maak ik even geen punt van centjes, ze bevalt niet elke dag hé Ik kreeg een aantal dagen geleden al een leuke tip, iets met een luier taart..... moet nog even bedenken hoe ik dat in elkaar moet bouwen... wilde er nog iets bij doen, maar wat? Ik was gisteren al bij het kruidvat, hadden leuke spuugdoekjes van winnie poeh...
Zo'n leuke beer van prenatal kan je de geboortendatum plus de naam van de baby er op laten zetten geweldig!
Oh jah leuk! Doen ze dat ter plekke die naam en geboorte datum erop zetten? als ik daar een week op moet wachten dan vergaat mijn zin...
Luiertaart: Benodigdheden: 1 Pak luiers maat 2 (ongeveer 8 tot 50 stuks) Elastiekjes en touw Ronde (taart)vormen Lint en andere decoraties om te versieren Celofaan om te verpakken Plakband Rol de luiers op. Gebruik elasliekjes om ze opgerolt te houden, door om beide uiteinden een elastiekje te doen. Je doet dit aan de uiteinden zodat je ze er later makkelijk af kunt halen. De eerste laag is de kleinste, hier gaan 7 luiers in. Een in het midden en 6 daar in een cirkel om heen. Zet de luiers in een kleine ronde taartvorm en doe er een elastiekje of touwtje omheen. De tweede laag telt meer luiers. Hierbij ga je op dezelfde manier te werk als bij de eerste laag. Neem een springvorm of andere ronde vorm. Zet de vorm vol met luiers, gebruik elastiekjes om de luiers op hun plaats te houden. De derde laag is de grootste van de drie, hier heb je een grote springvorm of ronde taartdoos voor nodig. Vul ook deze vorm met luiers en houd het bij elkaar bijvoorbeeld met elastiekjes of een stukje touw. Neem de lagen van de luiertaart voorzichtig uit hun vormen. Bind er linten om heen om het geheel goed bij elkaar te houden. De elastiekjes kunnen er nu tussen uit gehaald worden. Stapel de lagen en versier de taart. Het versieren van de taart kan met heel veel verschillende materialen. Een beetje afhankelijk van wat je er aan uit wilt geven. Denk hierbij aan kleine dingetjes die de luiertaart afmaken, bijvoorbeeld babysokjes, een fopspeentje, kleine speelgoedjes, e.d. Maar het kan ook met linten, watjes, knijpertjes, raffia of servetten. Verpak de taart na het versieren in met celofaan. Heel veel succes! Kus