hoi meiden over een paar daagjes kan ik ook eindelijk testen! dat lange wachten ook GRR haha.. Ik heb deze keer een heel sterk gevoel dat het wel is raak kan zijn... ik heb denk ik ook mn innestelling gevoeld, ik kreeg toen MEGA buikkramp dat bleef een halfuurtje en toen was het weg en nu voel ik me erg vreemd moeilijk om uit te leggen Spannend spannend spannend
Dat is indd wel heel spannend . Ben benieuwd, laat je het ff weten als je getest hebt ? Ik heb wederom nergens last van. Heb nu 2 daagjes wat steekje onderin..Maar heb geen idee of dat het innestelen zou kunne zijn.. Ga er gewoon vanuit dat het weer niet raak is .
Dit is helaas al ronde 14 ....Vandaar dat ik een beetje negatief overkom . Maar wie weet indd ...ben nu sinds 2 maanden echt met ovulatie testen bezig en daarvoor niet.
ja meid dat kan ik best begrijpen dat je dan zoiets heb van nou het is nu weer niet raak! Wat goed heb ook veel goede reacties gelezen over ovu testen.. heel spannend dan hoor..zal voor je gaan duimen vanaf deze kant is het je eerste? xx
Dank je ... Tis onze eerste indd. Anderhalf jaar geleden wel een miskraam gehad. Mocht toen een half jaar niet zwanger raken..En nu dus iets meer dan een jaar weer bezig. Hoop zo dat het binnenkort een keer raak is. Anders toch maar eens een keer langs de ha. Ik duim natuurlijk ook voor jou En de rest van de meiden hier.
agh vervelend meid laten we hopen dat het deze keer raak is bij jou! ja inderdaad ik zou ik dan wel lang de ha gaan mocht het deze keer de duivel weer langs komen! Ik ben ook bezig voor de eerste vin het allemaal wel erg hoor hihi
we zijn nu in ronde 8. nee inderdaad vroeger zei ik altijd ik wil geen kinderen haha en als ik mezelf dan nu hoor
hier ook nog een paar dagen wachten heb ook veel afscheiding en pijnlijke borsten en afentoe beetje misselijk heb rond dag 16 ineens een bloeding gehad? we wachten af
Over een paar dagen mag ik gaan testen! Dinsdag of woensdag. Ik vind het reuze spannend. Dit is de eerste maand, maar heb allemaal van die klachten. Maar ik weet niet of het komt omdat ik met de pil ben gestopt of niet. Ben echt zooo duizelig, veel afscheiding en krampen links en rechts in mijn onderbuik. Had inderdaad al een test gedaan... NEGATIEF! Maar puur uit nieuwsgierigheid, want ik wist eigenlijk al dat ik toen nog niet kon testen.
hoi liekske, wanneer mag je testen dan? en ben je al een tijdje gestopt met de pil? ik had in het begin ook dat ik stopte met de pil dezelfde klachten..
Ik mag dinsdag testen. Maar de klachten worden steeds erger. Mijn bloeddruk is erg laag, en ben zooo duizelig. Ik weet dus niet of het komt doordat ik met de pil ben gestopt of dat ik misschien toch zwanger ben. Ik hoop het laatste. Dit is de eerste maad dat ik gestopt ben, dus het kan daardoor komen. Groetjes
Ja en jij 1 dag eerder dan mij.hihi Ik heb een miskraam gehad.Kanik nu ook eerder testen denken jullie? Ik heb gehoord dat je sneller zwanger kan raken. veel liefs minke
@ minke als ik jou was zou ik gewoon wachten tot je nod en dan pas testen om teleurstellingen te voorkomen. ik heb zovaak eerder getest..en steeds weer een domper ik zou het niet doen meid en gewoon die 9 daagjes afwachten
@ perfectionn: Ik hou je op de hoogte. Jij mag ook over 8 dagen al testen... Spannend. Wat denk je zelf? Voel je je anders? Groetjes