oke leuk ben heel erg benieuwd voor jou! Ik heb deze keer erg sterk het gevoel dat het deze keer wel is raak zou kunnen zijn. ik heb continu een zeurend, en borrelend gevoel in mijn buik, ja ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen echt heel anders dan dat ik me normaal voel.... Vind het zo spannend ik weet niet eens of ik wel durf te testen over 8 daagjes hihi
Ik ga echt voor je duimen. Spannend he! Ik hoop het voor je, en wie weet... als je je nu zo anders voelt. Hopen dat je niet teleurgesteld wordt! Voor mij is dit de 1e ronde, en ik voel me wel anders... maar wie weet.
dat vind ik echt ontzettend lief dankjewel ik hoop het ook echt voor jou! Zal erg hard voor je gaan duimen dinsdag. zou natuurlijk hartstikke leuk zijn als het meteen de eerste ronde raak is Dus jij voelt je ook anders? anders dan normaal..? en ook zo een raar gevoel in je buik?
Ja, ik voel me echt anders. Maar ik zit er natuurlijk ook mee, dit is de eerste maand zonder dat ik de pil slik. Dus het kan daar van komen. Maar omdat ik zo duizelig ben, en tintelingen / steken in mijn buik heb... links en rechts.... weet ik niet wat ik er van moet denk. Nou, maar ik ga over 8 dagen ook echt voor jou duimen. Wauw, zou toch geweldig zijn als je dan zwanger zou zijn!
niet te druk maken meid ik heb de beste duimen haha dus dat komt vast wel goed. haha we wachten het af meid heb je nog geen ongi buikpijn dan? heb je dan misschien ook het gevoel in je buik dat er vlinder rond dwarrelen? dat zou helemaal te wauwie zijn hihi en nog meer voor jou in de eerste ronde..ben beetje zenuwachtig voor jou haha
Ik heb nog geen ongi buikpijn nee. Dus wie weet... Maar ik weet niet of ik wil dat er vlinders in rond dwarrelen, of dat het ook echt is. Want heb gelezen dat als je er veel mee bezig bent, je ook kan denken dat je iets voelt. Hihi, zenuwachtig voor mij en ik ben straks ook zenuwachtig voor jou. Hoe dichterbij de datum komt, hoe zenuwachtiger je wordt. Heb je dat niet?
oeeh spannend Ja zo een buikgevoel heb ik al sinds een paar dagen en vandaag de hele dag kan het moeilijk beschrijven vlinders/zeurend gevoel moeilijk te zeggen het voelt iniedergeval wel raar hihi Ja dat heb ik ook,,en ik moet nog wel een week Poeh dan duurt zo een week lang.. wou dat ik over 2 dagen mocht testen hihihi! jij zal nu ook wel ontzettend zenuwachtig zijn
Ik heb al wel een test gedaan hoor, maar ik wist toch al wel dat ie negatief aan zou geven, dat was veel te vroeg. Maar ik wilde dat gewoon. Erg ongeduldig ben ik, zooo ongeduldig ken ik mezelf ook niet echt. Maar over 2 dagen ga ik er weer 1 doen, dus wie weet wat ie aan zal geven. Ik weet wel wat je bedoeld met dat gevoel, onbeschrijflijk he. Maar inderdaad, dan duurt een week toch lang. Maar ook die 8 dagen verstrijken en dan mag je de test doen.
je moet de testen maar verstoppen hihi heb ik ook gedaan nou kijk ik er niet naar om Ja in 2 dagen kan er veel veranderen he..als je een dag of een paar dagen ervoor minder hormoon in je urine had kan het zo zijn dat het over 2 dagen al veel meer zit zit eigenlijk ook maar raar in elkaar hihi Ja echt een onbeschrijfelijk gevoel. mijn moeder die zei gister tegen mij dat ze in een de folder van bruna aan het kijken was (dat doet ze normaal nooit) en dat haar aandacht steeds werd getrokken naar een baby boek voor als je zwanger bent..hoe raar hihhi
Wauw, dat is wel echt raar. Misschien zal het wel zo zijn dan toch, dat zal geweldig zijn. Dan had je moeder dat vast al gevoeld. Ik hoop het echt voor je. Lees zo in je berichtjes dat je het erg graag wil. Ik ook hoor!
ja ik stond echt te kijken hopen dat ze gelijk heeft dat ze het aanvoeld ofzo I hope so en ik hoop het ook erg voor jou! ja ik wil het inderdaad ontzettend graag misschien wel te graag, de afgelopen maand ben ik er iets minder mee bezig geweest we zullen zien.! he meid we spreken morgen nog vast wel denk ik laat je weten of je al iets meer weet of voelt ben erg benieuwd. ga nou lekker onderuit gezakt zitten op het bankje hihi. niet te druk maken he komt wel goed! Alvast lekker slapen en tot morgen Liefs
Jep, ik ga ook tv kijken. En ik ben er ook heel erg mee bezig, maar we zullen zien. Ik laat het je nog weten. Weet niet zeker of ik morgen online ben, maar anders de dag erop ofzo. Groetjes
oke is goed laat het me maar weten..sorry voor de nieuwschierigheid hihi..hopen dat je het posi testje dinsdag in handen hebt.. weltrusten
Leuk leuk leuk! Bedankt meid voor je moeite om dit voor mij op te schrijven! Oh oh ben er blij mee! Welke luiertjes moet ik nemen.... van die hele kleintjes, of verschillende maatjes? Ach ik ga er wel uit komen, verheug me al om het te gaan maken! Ik denk dat ik vandaag al even een aantal spulletjes ga inkopen. Dat gaat me lukken!
Wat raar, als ik terug tel op je banner zou je die bloeding hebben gehad rond de periode van je ovulatie...
ja idd en het klopt idd dat je hcg om de dag verdubbeld dus vandaar dat je dan ook mss meer kunt aflezen op een test lijkt mij ook best logisch dacht ik want een eitje a vruchtje a beeb zoals je het wilt noemen groeit maareh ook een hele goede morgen wat is het hier toch lekker rustig geweest heb maar amper hoeven te bij lezen waar zijn leonizzie en swirl en babs ha die mss dior jij bent er in ieder geval al het gaat gezellig worden vandaag of niet morgen heb ik ziekenhuis opname en word geopereerd hmmm kijk er tegen op al weet ik dat het moet anders blijft mijn lichaam de vruchtjes af aan het stoten heb gisteren mijn ei gehad en temp is weer wat hoger dus baal alweer hoop dat menige dat begrijpt wat ik bedoel hiermee liefs isa
Ongi geworden. Zaterdagavond! Grrrr..... Op naar de volgende ronde helaas. Laat je lichaam je niet voor de gek houden. -x-
goeie morgen meiden.. Ik ben er weer! Even dagje lekker filmpjes kijken! isa,, spannend morgen meid.. @noor klote dat je periode is gekomen.. je lichaam ken je heel erg in de maling nemen! helaaas