Hey hey, Ik denk dat ik het deze maand ook kan vergeten... (had hele lichte positest). gister op het werk heb ik een dusdanig heftig conflict gehad dat ik met een jongere en een collega over een stoel achterover op de grond ben gevallen, met die twee bovenop me. Daar is het allemaal denk ik niet tegen bestand... Liefs
Jammer hé. Ik denk dat ik het te graag wil dat als ik iets voel in me lichaam dat ik nog nooit heb gevoel dat ik dan gelijk ongi ben! Maar ik denk niet dat ik de enige ben. LadyJoey voelde je ook wat toen je achterover viel? En wat voor werk heb je dan als ik vragen mag? Best gevaarlijk!
Ik weet niet wat ik voelde... ik heb wel mn linkerschouder, onderrug, billen, rechterdijbeen en linkerscheen flink beschadigd tijdens het vallen, maar op dat moment is het gewoon overleven hoor. Er is wel een hoop gewicht op me gevallen, dus ik heb er een naar gevoel over... maar we wachten wel af... Ik werk als groepsopvoeder binnen een pubergroep (crisisgroep). LVG en gedragsstoornissen en emotionele problematieken
Ik ben in mijn 2de zwangerschap samen met mijn zoon vhalverwege van de trap gevallen.. opme billen... verloskunde zei me duidelijk.. het vruchtje zit heel goed in je! je hoeft niet bang te zijn!
dat geloof ik ook wel ik denk als het vruchtje eenmaal vast zit dat het ook zit tenzij door ziekte zoals bij mij of omdat het lichaam vrucht afstoot omdat het vruchtje ziek is
test was niets te zien vandaag, maar heb ik vaker wanneer ik uit een potje test..... ach, ik maak me op voorhand zorgen... wanneer ik op vaste tijd ongi wordt, is er nog niets aan de hand...