maar ik ben naar mn werk, hebben vergadering, en aangezien het gister flink heibel is geweest, moet ik daar echt op tijd zijn.... Kus en tot straks maybe
Nou meiden, gisteren was er nog niets aan het groeien De vervangend gyn, wil me morgen terug zien en verwacht zelf dat er dan wel wat te zien is, omdat je met Clomid verlate eisprong kan hebben, maar ik heb er nu een hard hoofd in. Ik snap niet dat ik vorige ronde er zo goed op reageerde en nu dit?! Ga morgen vragen of het er ook mee te maken kan hebben dat ik vorige week koorts heb gehad. Heb even een flink potje gejankt erna. Het voelt soms zo moedeloos. Dan heb je iets en dan denk je dat er een oplossing is, maar dan mag ook dat niet eens soepel verlopen. Ik weet niet hoe dat moet zijn als je jaren in de mmm zit en elke keer weer de spanning en teleurstelling en of ik zoiets trek. Dat heb ik ook tegen vriendje gezegd in mijn frustratie. Hij is alleen maar heel begrijpend en verwacht eigenlijk dat ik toch wel alle wegen ga bewandelen die nodig zijn. Ik baal zo, wel de bijwerkingen van die medicijnen hebben, maar vervolgens dan niet de beloning krijgen.... Nou ja morgen maar even afwachten en dan hoor ik wel hoe we verder moeten! Ladyjoe, lieverd dat moet schrikken zijn geweest meid! Maar het is wel zo. Zo'n vruchtje zit diep veilig en beschermd weggestopt bij je. Die kan wel wat hebben. Hoop wel dat je nu snel een positieve test krijgt!
o wat vervelend leonizzie dan maar hopen dat je morgen positief nieuws hebt als ik operatie tafel licht krijg jij je posi nieuws
ah leo... wat balen zeg! geef de moed niet op hoor! Hoop nog even op een verlate eisprong! @isa.. zit ook sinds vorige eisprong op hoge temp.. ben alleen ongie geworden.. en toen temp niet gemeten...nog steeds zit ik op 37,3 (normaal 36,3)Heel vreemd
wat zie je als je op deze link duwt als er een indiaan verschijnt dan kurf je helemaal naar beneden en dan zie je die curve van mijn temp maar hoop dat je meteen mijn temp ziet
He Isa wordt je morgen opgenomen dan? Spannend! Wel fijn dat het zo snel kan en je niet nog eens 1.5 maand moest wachten voor je geholpen werd. Dan kan jij in april weer lekker verder meid!
nou met zo`n curve zou je kunnen zien wanneer je eisprong en innesteling is en of je mss wel zwanger bent
hoi leonizzie ja word morgen ook al meteen geopereerd om 10 uur moet om 9 uur daar zijn en dan is het afwachten hoelang ik moet blijven moet in ieder geval week plat babs gaat mij al lekker een kaartje sturen hhahah hint hint hint hahahha