SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

Ik heb weekend me kleine broertje gehad... nog steeds...
    Lekker filmpjes gekeken..etc.

Nou en op half 1 gesprek.. vind erg spannend

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik ga zo inloggen op mijn werk en even mijn contactjournaals bijwerken en dan heb ik officieel vakantie.
    Dan ga ik vast een beetje orienteren op het internet naar een nieuwe bikini, want dan hoef ik morgen hopelijk niet zolang in de stad te lopen op krukken. Daarna ga ik vanmiddag naar de fysio. Ondertussen zal ik wat wasjes draaien, hier een beetje rond koekeloeren en een beetje opruimen...
    Dit weekend was niet een weekend naar mijn keuze. allebei de dagen verplichte familiebezoekjes. Bij mijn familie leuk, maar die van mijn vriend vind ik niet zo....
    Maar toen we gister thuis kwamen heerlijk op de bank een dvd erin gedaan en een pizza in de oven en lekker onder een dekentje gaan zitten. Daar hou ik wel weer van...

3. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    klinkt idd erg gezellig
    wij hebben vrijdag op zaterdag gelogeerd bij een vriendin zaterdags terug naar huis , toen zijn we naar mijn vriend zijn moeder gegaan die is geopereerd aan darm en lever kanker, en gisteren naar een indoor speeltuin geweest met kids

vandaag ga ik opruimen en eten maken en mij voorbereiden op morgen

4. babs81

babs81 Niet meer actief

lekker leo.....
    wij zouden ook nar me schoonmoe gaan.. ik zeg DOE MAAAR NIET!

Op internet staan vele leuke bikini's

VOOR DEGENE DIE ISA KAARTJE WILLEN STUREN... OP PAGINA 140 HIER..STAAT HAAR ADRES

5. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Wordt wel lastig wanneer je een week plat moet, met kleintjes thuis...
    Ga je wel hulp krijgen?

6. babs81

babs81 Niet meer actief

iedereen is druk druk druk

7. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ehmm mijn vriend komt iedere dag eerder thuis om de kids te halen en dan bij ze te zijn en mijn moeder probeerd zoveel mogelijk te komen , net als morgen met operatie is ron de hele tijd bij mij en dan is mijn moeder in ons huis
    maar smorgens moeten buren enz mijn kinderen naar school brengen en hopen dat de vrienden die ik heb ook echte vrienden zijn en mij komen helpen want mag dan niks doen

8. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ja idd is erg rustig hier
    en jaaaaaaaaaa op pagina 140 staat mijn adress
    thanks babs xxxxxxxx hiihhi

9. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Een goede morgen Lady's !

@ leonizze: Vervelend voor je maar morgen komt het helemaal goed ! Ik voel het ;) ...
    @ Lisa :Succes morgen meid. En dat je maar snel zwanger mag raken na je operatie :) .
    @Babs : Ik heb ook weer nergens last van deze maand :(. Alleen we een vreemd licht spierpijn gevoel onderin :| ...Maar ga er vanuit dat het weer niet raak is

10. babs81

babs81 Niet meer actief

oei... fijn dat je zoveel mensen om jou heen hebt meid...

Dit geeft mij weer gevoel van 4/5jaar geleden...mijn galblaas werd verwijderd... werd gebracht en gehaald.. moest daar eennacht blijven...van niemnd iets gehoord..
    Terwijl je 6weken niets mag doen... ivm je lever die los kan laten... dus erg gevaarlijk....
    Toen ik thuis kwam was er gelukkig een bed beneden gezet...
    12hechtingen in me buik.. niemand ooit gezien.. koon dag 2 me kids ophalen uit school... doordat ik erg emotioneel was.. schoten er hechtingen los... kreeg vette ontstekingen.. MAAR NIEMAND GEZIEN!

11. babs81

babs81 Niet meer actief

nee heb ook geen ei gevoeld.. net zoaals jou! dus ronde 14 vor jou.. en ronde 13 voor mij :cry: :cry:

12. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Geen echte vrienden dus babs ...Want die staan wel voor je klaar

13. babs81

babs81 Niet meer actief

nou over vrienden heb ik het niet! maar over je EIGEN MOEDER! GRRRRRR

14. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Tja vanaf januari al bezig..dus ronde 15 alweer :|. Had me verrekend :)

15. babs81

babs81 Niet meer actief

die 1 straat achter mij woonde... en niet eens werkte

16. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ja mijn moeder en vriend zijn er
    en ik betwijfel of ik verder iemand ga zien
    is meestal zo he je bent er wel voor een ander maar als je zelf hulp nodig hebt dan is het teveel gevraagt

17. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Hm vervelend babs.... Maar dan weet je wel waar je staat. Tis wel niet prettig maar ja what go's around comes around ......ofzo iets

18. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    pohhh wat vervelend babs van je moeder

19. babs81

babs81 Niet meer actief

precies is altijd zo... vriendin maakte wel extra eten voor me en boodschappies.. scheelde een hoop! maar het bleef bij mij gal/lever operatie.. met GROTE risico...

20. babs81

babs81 Niet meer actief

zo ws me moeder ALTIJD!!! die leeft puur voor me zus en zusje!!en altijd kon ik me bek afvegen... vandaag dat ik okt. de banden verbroken heb DIT KEER VOOR GOED!!
    Heb ook niets met oud en nieuw en mijn verjaardag gehoord

Deel Deze Pagina