tja das heel vervelend als je je er zo bij voelt ik heb geluk gehad dat ik wel net zoveel aandacht krijg als mijn broer
Tja , ik heb ook een vriendin die geen kontakt meer met haar moeder heeft...ik persoonlijk kan me daar niks bij voorstellen, mijn moeder en ik zijn niet alleen moeder en dochter maar ook vriendinnen... Jammer genoeg heeft niet iedereen dat geluk. Wat overigens wel zo hoord te zijn.
zo hoord dat ook.. als je dat niet ken.. moet je geen 4kinderen nemen! Maar scheeld weer dat kinderen in me moeder haar ogen net vuil is.... zodra ze te lastig worden.... donder je ze gewoon iin crises opvangs.. of tehuizen.. of bij je vader(terwijl ze alles wist) en anders zijn er wel pleeggezin!
mijn moeder en ik waren dat ook toen ik 16was... Wand ik werkte heeeeel veel... dat ik altijd 500euro per maand aan me moeder gaf.. die had uitkering! en me zus die net bevallen was.. deed ik iedere week boodschappen voor.. (volle kar) en kocht iedere maand stel kleren/schoenen voor haar en de kleine! van de 4000 die ik verdiende.... ging de helft op naar mijn familie.. me moeder en zus... Toen ik dat niet meer kon.. omdat ik zwanger werd... was ik ineens me familie kwijt
ja zo`n personen bestaan er maar we kijken gewoon lekker naar ons zelf en wij zullen nooit zo zijn wat gaan jullie eten vandaag
Ongelooflijk dat je familie zo kan zijn he ? Denk dat je er goed aan hebt gedaan door het kontakt te verbreken . Hun verdienen jou niet ! Jij bent te goed voor ze
dat heb JIJ HEEEEEEEEEEEEEEL goed! Ben de enige die wat van me leven maak!opleidingen afgemaakt hebt.. par diploma;s en werk! de rest kent dat woord niet! en..... ik ben onafhankelijk.... red mezelf buiten chris
Pfff ik moet zometeen grote boodschappen doen . Normaal altijd op zaterdag met z'n tweeën maar ja afgelopen zaterdag verrot op de bank gelegen en geen zin dus ... Nu moet ik alleen
UHM... IK GA ZE ALLEEN HALEN SCHAT! kruitvat zit hier 13km verder! en is vlak bij mijn werk... paar km ervan.. en als ik tussendoor rij.. is dat op de terug weg! anders half uur heen en half uur terug!
oooooo, haha ik schrok al ! Jeetje wat een eind weg zit die kruidvat. Ik woon er 'jammer genoeg' 2 min vandaan Weet je al wanneer je gaat testen ?
Meiden ik ga me douchen... moet zo naar bedrijfsarts,,, Weet niet wat ze voor me kan doen.. vind best eng! Weet ook niet hoe het in ze werk gaat
Bedrijfs arts doet niks ...Praat alleen met je hoe je je voelt . En eventueele mogelijkheden om weer te werken. succes !