Dames ik heb last van mijn buik ! Lijkt wel of ik buikgriep krijg/heb...Het rommelt continue en heb een soort spierpijn gevoel ..Ook heb moet ik vaak naar de wc voor een grote boodschap . (sorry). Hoop niet dat ik ziek ga worden .....grrr
hmm , had gisteravond ook al erg last ervan..Was indisch wezen eten bij mijn ouwe lui. Dacht dat het misschien daarmee te maken had
ik had gisteren en vanm. ook steekjes krampen.. etc... ook 3x geweest... (normaal 1x per 2/3 dagen) even afwachten op je roze veeg (hoeft natuurlijk niet zo te zijn)
Ja, ik ga normaal ook niet zo heel vaak...maar gisteravond wel 3 keer geloof ik. Hmm, wie weet...Roze veeg hoeft niet persee toch ? Ok het wordt best vies nu : Heb wel tijdens de grote boodschappen best veel afscheiding licht ...hihi
ik had afgelopen maand een roze veeg en was zwanger had die veeg niet eerder gehad terwijl ik al vaker zwanger ben geweest
shit joh, ik wil er niet mee bezig zijn , maar als je lichaam dan weer raar gaat doen doe je het onbewust toch weer ! aaaah
Ja klote is dat./.. maar onbewust ben je toch de symptomen van je lichaam aan het o[pvangen vergelijken etc.. IK GA ME OMKLEDEN EN BEN WEGGGGGG
ja als je lichaam raar gaat doen dan ga je je toch zorgen maken en over alles nadenken ook al wil je het niet want stiekem in je achterhoofd weet je gewoon dat je probeerd zwanger te raken en ga je toch nadenken das denk ik heel normaal als men er niet mee bezig is dan denkt men er ook niet overna wij zitten op deze site we weten precies inmiddels wat we moeten voelen en zien als we dat nou eens niet wisten dan zouden we ook niet zoveel nadenken toch ? maar helaas we weten het wel hihihi