Ja klopt, maar ik dacht vorige maand ook dingen te voelen en dat bleek dus ook niks te zijn...Dus wou mezelf deze maand niet gek maken....maar geloof dat dat weer niet gaat lukken
was even druk met bij lezen, tjonge veel gekletst op de vroege ochtend! Toen ik hier was lag nog iedereen in diepe rust @Leonizzie, ooh meid wat vervelend voor je! Ppf alle medicatie alle bijwerkingen en nu dit! Hopelijk zien ze morgen meer, we gaan duimen voor je! @Isa, hoe voel je je meid? Onrustig? Ga je onder volledige narcose pf word het plaatselijk verdoofd?
Euh al moet ik je vast binden op een stoeltje de komende dagen nog even volhouden meid! Bedenk dat als je gaat testen de test positief kan zijn en toch over een paar dagen je ongi door zet...... dat zou pas echt balen zijn!
ik ga onder volledige narcose nee durf niet meer met ruggeprik ben ik de laatste x 2 jaar ziek van geweest ja ben zenuwachtig heb buikpijn diarree en niemand is hier dus verveel mij ook nog eens en heb al gepoets ook nog eens dus tja wie zich verveelt op pagina 140 staat mijn adres zou zeggen kom langs hahaha
Klopt, ik ga het volhouden hoor. Ik test zeker niet te vroeg... Zonde van de testjes en geld als je dat iedere maand doet.
ja daar moet ik mss dior gelijk in geven de teleurstelling die je dan mss gaat krijgen zal dan veel harder aankomen
Dames, ik moet nu echt wat gaan doen...ben niet weg te slaan hier ! Ik ga douchen en boodschappen doen. misschien dat ik straks wel een keer kom buurten.. Fijne dag allen !
Ik heb me voorgenomen dat ik zwanger worden even op een laag pitje zet, ik bedoel hiermee dat ik mij niet meer gek ga maken om zwanger te raken... als het gebeurt dan gebeurt het.... ik ga ook niet meer zelf testen met die k.. kruidvat testen.... ik heb mijn portie wel gehad de afgelopen maanden, ik ga mij zelf niet meer voor de gek houden bah elke maand het zelfde liedje. We gaan komende week voor een weekje op vakantie, betekend dan dat ik juist dan mijn eisprong heb.... dan zijn we alle twee relax en ontspannen, misschien hebben we dan meer geluk. Ik kan heel veel hebben maar dit trek ik gewoon niet elke maand. Ben erachter gekomen dat ik dat zelf schuld ben, en mij zelf dit aan doe. Ik had altijd testen op voorraad en dat maakte mij kierwiet... 8 dagen voor de nod testen enz enz... en elke maand weer tranen en me verdrietig voelen... kan het niet meer. Ik laat me gewoon eens verrassen
dat is een mooi voornemen ik kan mij dat heel goed voorstellen ik heb dat ook ik test zowiezo altijd pas als mijn nod zou zijn
@miss dior je hebt gelijk! Ben nog maar 5 maanden bezig maar ik word het nu al zat! Steeds denken dat je zwanger bent en dan steeds weer die teluerstelling! VRESELIJK. Miss Dior ik doe met je mee!
hahaha 3 mensen met goede voornemens, dus, nu moet zwanger worden toch een eitje zijn Oh Isa ik leef met je mee morgen meid! Geen zorgen hé gaat gewoon allemaal goed komen,en zoals ik al las heb je een aantal lieve mensen om je heen die er voor je zijn! Jah het is toch ook eigenlijk belachelijk hoe wij / ik bezig zijn..... eerst gaan we ons zorgen maken of we zwanger zijn al 10 dagen voor de nod, dan gaan we ons zorgen maken of we moeten testen, dan gaan we ons zorgen maken of de test wel goed uitgevoerd is... staat er een streepje wel/niet/wel/niet, dan gaan we ons zorgen maken of we wel ongi worden, en dan als laatst krijgen we onze lang verwachte bonus.... en schop onder de kont! Boh ik ben het gewoon zat om elke maand zo te zitten hé Ik heb eens gerekend voor de gein.... wij zijn elke maand ± 14 a 15 dagen bezig met ons zelf gek te maken.... reken eens uit wat dat voor dagen in een half jaar zijn ( gemiddeld zijn stellen een half jaar bezig om zwanger te raken) ...euh die tijd kunnen we ons toch veel beter en leuker invullen.... lekker hier kletsen, gezinnetje, vrienden, mannetje, hobby´s enz enz... Oke dat het spannend is is een fijt, maar ons helemaal nerveus maken is toch wel erg hé... zo worden we dus nooit zwanger. Zo, tot mijn maandelijkse nod ga ik jullie een beetje gezellige onzin vertellen en samen hopen of we zwanger zijn... maar ik ga niet meer vroegtijdig testen! Als ik wel enige richting naar een test kijk dan moeten jullie mij maar neer meppen en mijn gezond verstand terug brengen!
Isa, volgens mij had je mijn berichtje over het hoofd gezien ( staan er ook zoveel ) Hoe voel je je vandaag? ben je erg onrustig? Ga je onder vol narcose of plaatselijk?
ohw ships ja, sorry.... ik heb weer eens niet goed gelezen Was ruggeprik zo heftig? veel mensen zweren bij een ruggeprik... ik vind dat eng zo volledig weg zijn! Moet er dan ook niet te diep over na denken. Is normaal dat je nu diaree hebt en poets tik, zijn zenuwen meid... komt omdat je nu in het ongeweten tast, je weet niet wat op je af gaat komen enz enz. Ga lekker warm douchen en gooi je hoofdje leeg, altands probeer een beetje te ontspannen. Morgen krijg je zowiezo een pilletje om rustig te zijn.... ik vond dat heerlijk! AL hadden ze me met bed en al op de parkeerplaats gedumpt dan had ik dat nog niet erg gevonden! Ik was ook zo onrustig, en na dat pilletje voelde ik me heerlijk suf en heb een beetje gedut. Ik moest om 11 uur in het ziekenhuis zijn en om 1 uur gingen ze me dan helpen.... nou, om 5 uur kon ik pas de operatie kamer op dus ik werd gek in dat bed.... was blij met dat pilletje hoor, dan krijg je de helft maar mee
hoop dat ik die ook krijg ik ben heeeeeel ziek geweest moet je maar eens bij mijn geopend topic kijken daar staat mijn heel verhaal