oh zoooo jeetje he! ja KL*te duivels.. nu zit je er gewoon 9maand te wachten om NIETS te worden.. en daarna graag MET kindje! lstig! het komt goed... ik ben ook nog niet klaar met alles
oh zoooo jeetje he! ja KL*te duivels.. nu zit je er gewoon 9maand te wachten om NIETS te worden.. en daarna graag MET kindje! lstig! het komt goed... ik ben ook nog niet klaar met alles
Ik test alleen als ik het gevoel heb dat het raak is. Anders is het weer zo'n grote teleurstelling . Dus hopen dat er nog wat hintjes optreden
pfff, was ik weer... klaar met werken... eten zo hokken mie, dus dat is wel weer lekker EN gezond... wat betreft de rest... ik weet het niet hoor... voel nu wel wat gerommel in mn buik, steken onder mn navel (maar kunnen goed vanuit mn litteken komen)... op een of ander manier heb ik er toch een naar gevoel over... had wel heel sterk het idee zwanger te zijn, maar nu ben ik weer bang dat ik mezelf teleurstel als het toch lh bleek te zijn... pfff, lastig... vrouw zijn!
@ roxanne als ik die dag niet ongi word dan denk ik dat ik die dag erna test (mits ik dan nog niet ongi ben) & jij? ik heb steeds een raar gevoel in mn buik en voel me anders... beetje opgeblazen gevoel gemixt met vlinders ofzo..meer niet en jij dan..jij wel meer symptomen?
nee joh! positief blijven..... 8) lees even bij zw- kwaaltjes.. tenzei je afgelopen maand zwanger was... en nu de hcg uit je lichaam gaat verdwijnen!
@babs, ik weet niet zeker of ik de innesteling heb gevoeld een dag ervoor had ik giga krampen in mn buik kon niet eens recht meer lopen dat is een halfuurtje gebleven en toen was het weg...en wat ongi krampjes... heb jij je innesteling gvoeld? Ik heb deze keer meer het idee dat het raak kan zijn dan de voorgaande keren..en jij ook enig idee. wanneer test jij dan? ik denk als ik de dag dat ik niet ongi wordt de dag erna test...ik weet het eigenlijk niet.. spannend voor ons inderdaad hihi
Thnx leonize , ik hoop ook op wat hintjes . Gisteravond en vandaag lijkt het alsof ik buikgriep krijg...veel gerommel en regelmatig naar de toilet . Maar ga mezelf niet voor de gek houden hoor. Er moeten toch echt wel wat duidelijkere aanwijzingen komen eer dat ik weer ga testen. Hoop voor jou ook dat er morgen wat leuker nieuws uitkomt ! Ga voor je duimen
erg he? wat een ramp iedere maand weer wachten.. en weer opnieuw .. tis een zware circel.. gelukkig heb ik 2 kids.... ja ongie pijn kan wel op ei/innesteling lijken... had gisteren en vanm. wel krampjes... steken... we wachten af.. we zouden er even mee stoppen... Op de sperma onderzoeken en op mijn onderzoeken....Maar je zou zien....
@ babs ja vreselijk dat wachten Grr! dus jij hebt al twee kindjes leuk, herken je die steekjes en krampjes niet van je voorgaande zwangerschappen? Ja dan zul je zien dat het nu raak is ik duim voor je meid
nee 4maart pas PFFF... lekker ontspannen he? half 1 wegbrengen! BELACHELIJK! lekker ontspannen en voorspelbaar...... maar hij weet..... op 4maart.... tussen half 11 en kwart over 12...... komt ie klaar! hehehe hahaha