SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

ja belachelijk dat het zoooo lang moet duren! PFFFF... eet smakelijk.. ik zit te wachten op chris zijn dochter.... PFFFF heb ZOOOOOO honger

2. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Hey meiden!

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoi miss dior :D

4. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Nee mijn zusje is nog niet bevallen, maar wel heel binnenkort hoop ik!

Ze heeft al een zoontje van pas 3 jaar, dus ik hoop dat dat jullie uit de verwarring helpt.

Babsje, wat goed van je dat je was winkelen meid! Je gaat vooruit zeg ;) Ach voor een zwangerschaps test doe je alles hé ;)

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    nee, ik was ni zwanger vorige maand. het zal ook wel een mix van alles zijn, de lange tijd die we bezig zijn, de miskramen, de bbz, wachten op uitslagen, doktoren, NODs... maar zo velen met mij denk k dan maar

6. babs81

babs81 Niet meer actief

nee mijn oudste is bijna 10! dus ik zou mijn God niet mer weten hoe dat was... ook niet hoe het voelde in het begin! :oops: de trapjes herken ik nog wel! 100%

bij mijn kids... ben ik in de 1ste ronde zwanger geworden.//// helaas nu jaar (13de mand) wchten! duurd lang! wie weet!

HOOP DOET LEVEN!

ik herken dus echt NIETS meer van 9 en 8 jaar geleden!oh ja... liep in begin van zw-schap bvan allebij in de stad met schoon-moeders.. en in 1x zag ik NIETS meer... en was ik zooo duizelig.... pff RAMP... heeft me ook contract gekost! op 2 dagen na! :) :) als ik 2 dagen langer vol hield... had ik jaar contract gehad toen....maar kon de stank van frituur en was te warm... is ECHT NIET LEUK IN DE GROOTSTE HITTE ZWANGER TE ZIJN! :rolleyes:

Gelukkig maaaar ga een beetje blanko erin straks...... een nieuw kans! :oops:

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

@ ladyjoey

ik duim voor je meid dat het deze keer wel zo mag wezen :D

8. babs81

babs81 Niet meer actief

precies! :) ;) ik g eten

9. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

@ babs,

nee 10 jaar en je dan nog kunnen herinneren wordt moeilijk hihi:)

je bent nu een jaar bezig? nou meid ik hoop echt van harte dat het deze ronde echt raak voor je mag zijn!

haha ja ik las al dat je reukvermogen omhoog gaat haha dan denk ik niet dat je dag in dag uit de fituurpan kan ruiken! :p

je gaat nog wel testen toch over die paar daagjes of niet?

10. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Smakelijk babs... ik ga zo eens aan mijn wortel stampot beginnen.

Heb een foto van de kleine van mijn zusje in mijn album gezet...echt een lekker jochie, om op te vreten :D

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

agh gossie wat een snoepie hihi

12. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Lekker hé, ik ben helemaal verliefd op hem, het is zo speciaal als je broer of zus een kindje krijgt.... is gewoon echt een stukje van je zelf zo´n kindje! Ik was ook toen bij haar bevalling... en ze heeft me gevraagt om er nu deze keer alweer bij te zijn.

Jullie mag ik het wel vertellen hoop ik, want voor de rest mag niemand het weten.... het wordt alweer een jongetje! ik verheug me zo! Kan niet wachten!

Ik heb echt met haar te doen nu, ze heeft het zwaar, haar buik doet pijn, huilbuien om helemaal niets enz enz. Ik had een bosje bloemen voor haar gekocht, ze heeft alleen maar zitten huilen om die bloemen :rolleyes: zielig is dat als je een vrouw zo ziet met haar dikke buik en een beetje hulpeloos, ze krijgt haar schoenen nu echt met moeite nog zelf aan, terwijl ze niet dik is, het is gewoon haar buik, als je haar van op haar rug bekijkt is het net alsof ze helemaal niet zwanger is.

13. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    zo dames, ik ga jullie weer even verlaten.... plicht roept! ;)

Nog even snel douchen, kom net terug van hardlopen en dan beginnen met het eten.

Smakelijk iedereen!

14. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

haha ja dat ik me goed voorstellen :D
    dat is wel erg speciaal om daar bij te zijn dan is het zeker een stukje van jezelf :) wat leuk! hoelang moet ze nog dan?

Hihi een jongetje hartstikke leuk :D

Nee is inderdaad niet echt leuk als je haar zo ziet..het is wat hoor dat zwanger zijn wat dat al niet met je doet Pff
    dus ze heeft niet zo een dikke buik?

15. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ze moet nog ± 5 weekjes....

De buik valt wel mee vind ik zelf, van de eerste was ze ronder.... ze heeft nu echt zo´n puntige buik, lijkt wel een ei :D Ze had al redelijk snel bekkeninstabilisatie, ze kan erg weinig nu, ze loopt op krukken, kan haar zoontje niet meer tillen enz enz. Ach nog even dan is ze verlost van die buik, tot die tijd helpen we haar maar zo goed als het kan.

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

dan gaan die 5 weekjes natuurlijk heel erg langzaam wat vervelend zeg. inderdaad nog even dan is ze verlost :D

17. babs81

babs81 Niet meer actief

@miss... wat geweldig .. nog 5 weken..en mooi kereltje.... kleine jongens worden groot! je hebt wel een mooie band met haar! Vind mijn zus haar kids 1 groot walging! (ze laat haar kids terwijjl ze achter dur pc zit 18uur p dag.. gewoon uit de kinderstoel vallen van 10maand oud.. en maakt eerst haar chatsessie af! en heeft 4 kids)

lief van jou bosje bloemen! doet ieders goed.. zo zie je maar! OH MEID.. ALS IK DIT ZO LEES.... HET IS TIJD DAT ZEI BIJ JOU BEVALLING KOMT!

@perfect.... ja... hoop elke maand dat et zover is... maar zo niet.... wacht ik nog liever paar maandjes... even rust!

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

@ babs ja inderdaad daar heb je helemaal gelijk in. op een gegeven moment wordt je er zelf knetter van.. ik duim iniedergeval voor je

19. babs81

babs81 Niet meer actief

knetter is een heel rustig iets.. word er GESTOORD van! iedere maand kijken voelen... hopen...

en hoppa.... niets... nov... 3maand geleden was ik eindelijk zwanger... en moet je zorgvrager van de vloer in rolstoel zetten en HOP kramp.. bloed en huilen.. en was het mis!

20. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

babs dat meen je :O

het zou nu erg mooi zijn als het voor jou nu zo mocht zijn omdat je dan precies een jaar bezig bent toch dat is toch een beetje speciaal.

Deel Deze Pagina