SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Fijne dag vandaag manon ! geniet ervan ;)

2. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Hello Lady´s,

Heb ik weer...... had een vaginale infectie, is gekomen door een heerlijke douche gel waar ik me vrolijk 2 keer per dag mee was..... heb vaginale zetpillen gekregen... kuur afgemaakt. Nu kreeg ik telkens door die zetpillen zo´n vreemde crémige witte afscheiding... volgens gynaecoloog normaal...

Ik heb deze maand mijn cyclus berekend op ± 37 dagen, omdat ik altijd tussen de 36 en 39 dagen in zit ( is dus lastig te berekenen waneer ik ovuleer)... Ik ga net naar het toilet, net een rauw eitje... alleen maar draderig doorzichtig slijm en behoorlijk veel :rolleyes: ( sorry voor de smerige details meiden) ik schrok want dit is echt een teken van een eisprong, alleen veels te vroeg! We hebben sinds zaterdag geen gemeenschap meer gehad, geen punt op zich, omdat wij toch nog tijd genoeg hebben tot de berekende ovulatie en die zou dan eigenlijk pas nu komend weekeinde zijn, vandaar dat mijn cynaecoloog mij ook wil bloed prikken aanstaande vrijdag en volgende week, om te zien of er een eisprong plaats heeft gevonden..... Nu ben ik het twijfelen... of het nog zin heeft om vrijdag te gaan prikken, en ben ik vanavond nog optijd met vrijen?

3. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Miss dior : Ik zou het zeker voor de zekerheid doen. Niet geschoten is altijd mis :) .

En wat die vaginale douches betreft...Heb dat ooit ook dagelijks gebruikt en ik kreeg er regelmatig blaasontsteking van ...wel een paar keer in één jaar. Mijn mening is dat dat allemaal vanzelf moet gaan , das de natuur.

4. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Jah moet ik dan nu mijn man van de zaak gaan bellen...." NU naar huis komen, NU broek laten zakken" :( ;) Ik hoop dat we dan vanavond nog tijd genoeg hebben!

Ik snap het niet, al maanden een cyclus van 36 a 38 dagen... en dan ga je daar vanuit, en nu op eens zou het dan een cyclus zijn van ± 28 dagen.... hier is toch geen touw meer aan vast te knopen betreft berekenen van een eisprong.

We hebben een eigen zaak, mijn man vertrekt ´s morgens al om half 6 en zoals gisteren bijvoorbeeld komt hij pas om kwart over negen thuis ´s avonds, dan doet hij eten en douchen... hij is dan echt kapot en valt na een half uurtje al in slaap.... als ik dan nog eens druk ga opbouwen met sex dan wordt ie gek... hij is altijd in voor een lekker potje vrijen, maar als hij zulke uren draait dan wil het niet altijd dagelijks lukken.

Ik had gewoon geen rekening gehouden met nu al een eisprong, we zijn er vanuit gegaan om deze het weekeinde pas te hebben, voor het eerst sinds maanden dat ik na de ongi 14 dagen erna eisprong heb, normaal zitten er vaak tot ± 19 a 20 dagen tussen.

Normaal zie je ook rond je ovulatie je slijm gaat veranderen, maar door die kuur die ik heb gehad kon ik het niet zien.... ja net plotseling toen ik naar het toilet ging, ppfff

5. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Toen ik deze maand en die maand daarvoor door middel van een ovulatietest er achter kwam dat ik een eisprong ging hebben is mijn vriend ook tijdens het werk naar huis gekomen... Gelukkig heeft hij ook die bevoegdheid omdat hij leidinggevende is. Hij kwam er ook zelf mee om meteen naar huis te komen toen ik hem belde over deze positieve test..Volgens mij vind hij het juist wel spannend en leuk om het tijdens zijn werk uren te doen ;).

Ik snap dat jou man na zo'n werkdag er ff niet meer aan moet denken hoor. Dus misschien toch maar ff vragen of ie komt lunchen thuis ?

6. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Kan me trouwens ook heel goed voorstellen dat je gek wordt van je cyclus..Misschien is het fijn om volgende maand eens ovulatietesten te proberen ?
    Dan weet je het precies..Of heb je dat al eens gedaan ?

7. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    hoi hoi meiden.
    wat een gezellig groepje hier.
    ik zit nou 3 dagen voor me NOD.
    best spannend nou.
    ik heb niet echt symptomen alleen heel afentoe misselijk.
    en zie blauwe aders over me borst lopen, is me nooit eerder opgevallen.
    en heel afentoe ongi krampen. maar is afentoe maar heel even en is dan weer weg.

isabel82 heel veel succes vandaag in het ziekenhuis, weet niet wat er is maar wil je wel veel sterkte wensen.

liefs diane

8. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Hoi hoi,

Indd een gezellig groepje hier he ;) .
    Leuk dat je ook ff komt kijken..
    Spannend 3 dagen voor NOD. Houdt je ons op de hoogte ?
    Ik/wij zijn natuurlijk erg nieuwgierig .

9. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Hij zit in Nijmegen vandaag, we zijn daar een nieuw project aan het opstarten.... wij wonen zelf in het zuiden, hahaha hij kan slecht een uitvoerder en project ontwikkelaar daar laten zitten en naar huis rijden ;) hahaha zijn we direct het project weer kwijt ;)

Nee, dat is niet mogelijk om even naar huis te komen, vroeger kon dat wel nog... maar toen hadden we nog niet echt een kinder wens, toen was het inderdaad een spannend tussendoortje tijdens werktijd.

10. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ah dan wordt het indd moeilijk :( . Dan toch vanavond maar ff een poging wagen toch ?

Met wat voor een project is hij bezig in Nijmegen...als ik vragen mag :)

11. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Hoi diane, welkom meid!

@ Swirl, ik heb hem net gebeld.... heb hem gezegt dat hij zich maar schrap moet zetten en alle sappen verzamelen ;)

Ik heb nog geen ovulatie testen geprobeerd, mede om het fijt dat ik toch wel regelmatig ovuleerde... alleen mijn cyclus is erg lang, afgelopen maand 41 dagen :rolleyes: Dus vandaar dat ik zeg dat ik even niet meer thuis ga testen met zwangerschaps testen, iedere maand verschild die cyclus weer, dan 34, 36, 37, 38,41.... is om gek van te worden, denk telkens dat ik overtijd ben, maar is niet zo.

Ik denk dat ik komende ronde ook eens met ovulatie testen aan de slag ga. Ben alleen het twijfelen of ik nu nog vrijdag moet gaan om bloed te prikken.... ik bedoel, als ik nu al eiprong heb, hoe willen ze dan vrijdag nog iets zien...

12. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ja ik hou jullie zeker op de hoogte.
    ga nou ff lekker met me zoontje wandelen.
    moet nog ff boodschappen doen.

13. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ja dat is wel vervelend indd ..

Ik zou vrijdag gewoon voor de zekerheid gaan. Misschien zit je er wel naast en heb je vandaag geen eisprong gehad.. En zien ze niks dan weet je dat je uhm eerder hebt gehad en dan zou ik de maand erop met ovutesten proberen.
    Maar vanavond wel ff aan de slag :) .

14. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

www.zuiddak.nl staan een aantal projecten op die we hebben gedaan, zijn ze niet allemaal die erop staan want wij zijn nog druk aan de site het werken. Ik denk dat de site voor de zomer klaar is.

Denk je dat wij dan vanavond nog optijd zijn met klussen? Ach anders klussen we gewoon voor de fun ;)

@ Leonizzie, goh meid wat vervelend! Ik had echt verwacht dat ze vandaag meer zouden zien bij je! Wat ga je nu doen? Ga je met de injectie´s aan de slag of ga je de dosis verhogen? PPff ik leef met je mee meid, kan mij dan ook voorstellen dat nu dan ook je klachten meer worden met een hogere dosis.

15. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ik weet niet zo goed wat dat slijm nou precies betekend eigenlijk....Dat je je eisprong gaat krijgen of dat je uhm hebt ? Zou het voor de zekerheid gewoon doen.

16. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Ik denk dat Isa toch nu al van de operatie kamer af moet zijn..... ben benieuwd hoe het met haar gaat!

17. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    ja inderdaad.... ken iemand haar persoonlijk? ben benieuwd hoe het ging vandaag met r...

18. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Babs heeft geloof ik wel telefonisch kontakt met haar...dus misschien dat die ons wat meer kan vertellen....

Al denk ik dat het moeilijk is om nu kontakt met lisa te hebben :| haha stom.

19. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    wanneerje op je kamer bent mag je wel smsen en bellen enzo

20. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ja dat zeer zeker, maar ik denk als je uit een narcose komt dat je even tot niets meer instaat bent. Die zal d´r roes moeten uitslapen ;)

Dames ik ben even vanalles doen!

Tot later!

Deel Deze Pagina