haha, zullen we dan maar naar luisteren he Nog 3 daagjes en dan mag ik voor de echtes testen... en die tijd wacht ik ook echt af! En als ie dan nog ni duidelijker is, wacht ik tot woensdag af, en dan ga ik naar de huisarts... ze gaan dan maar s verder zoeken... vind dat ik ondertussen wel verder onderzoek verdiend heb... na 2 jaar! De meeste krijgen dat al na een jaar, maar bij ons hadden ze elke keer weer een smoes...
@ Swirl, en lekker door en door nat geworden? Ppf het regent hier met de bakken! @ babs, als je wil praten... zet dan als je het liever hebt in pb... ik hoor het wel, als je niet je eitje kwijt wil is dat ook prima. Wel goed dat je weer aan het werk bent meid!
Ik ben afgelopen maand maar 1 dag ongesteld geweest.... heel vreemd vind ik dat! Normaal ben ik het echt vaak 5 dagen. Volgens de gynaecoloog valt 1 a 2 dagen nog onder te term " normaal" ... geen zorgen dus.
ik ga me douchen.... en werken ofzo... chris geeft nu zelf aan... dat beter zo is! en sms niet meer! dus heerlijk vooruitzicht..en morgen komen kids.. tot weekend.. dus kan zoeken naar een oppas!
We snappen er nog steeds vrij weinig van ?!?!?! Werkse straks ! @ missdior: je hebt gelijk sommige mensen brengen het net ff iets anders , maar is dan niet verkeerd bedoelt. Ze moet zich ook zeker niet aangevallen voelen hoor. Want zo bedoelde ik het natuurlijk ook niet . Ennuh hier is het nu gelukkig droog.. Ben na dat ik de hondjes heb uitgelaten ff lekker in bad gelegen en nu ga ik ff poetsen..Pff heb alleen wel barstende koppijn nu .
ze manipuleerd al tijden haar vader! en wil hier niet komen.. omdat ik 1x de waarheid hebt gezegt! is mw gepikeerd!
Jeetje Babs.. Ken het programma, wat een vervelend kreng moet dat zijn dan . Ken verder die situatie niet helemaal natuurlijk , maar is dat echt een reden voor je om de relatie te beeindigen ?
Tis wel ingewikkeld allemaal indd. Maar van zijn kant zou het ook pittig zijn lijkt me.. Zijn vrouw en dochter die elkaar niet mogen.
Ja dan snap ik helemaal wat je bedoelt. Sta achter je meid ! Ga lekker werken. Laat het ff allemaal rusten. Tot hoe laat moet je werken vandaag ? Als je tegen die tijd weer wilt babbelen dan zien we je wel verschijnen.