SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Euh en toen was iedereen weg? ;)

Babsje moet even alles op een rijtje zetten, is nu echt een vervelende situatie voor haar. Ze gaat er wel uit komen, hoe dan ook!

2. babs81

babs81 Niet meer actief

dankje wel lieve meiden!

ik moet tot half 10 dus 10uur benk weer thuis

3. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Tot vanavond dan misschien ! ;)

Ennuh ik ben der nog hoor

4. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Meid,ik weet, je bent recht voor zijn raap! :D Is niet erg hoor, ik kan het wel hebben en waardeer dit ook aan mensen.... Het punt alleen is, niet iedereen kan door je woorden heen prikken, iedereen trekt het zich zo aan zoals het beste in hun straatje past....

Dit vind ik nu wel het enigste vervelende punt aan schrijven.... als je met iemand praat van persoon tot persoon,dan hoor je aan iemands stem hoe hij/ zij het bedoeld... maar dit kun je niet opmaken uit een geschreven tekst.... Ik ben een mens met een gek gevoel voor humor, dit waardeerd ook niet iedereen... als ik dit wel eens laat gaan hier dan krijg ik ook opmerkingen hoe ik dingen bedoel....

Ach ja, we zijn zoals we zijn, en dat is ook goed zo! ;)

5. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ja das indd wel vervelend van typen...
    En ik snap jou humor wel hoor, lig hier af en toe helemaal in een deuk.. Ben zelf ook altijd wel in voor een dolletje :) .
    Maar snap ook dat sommige mensen dat niet kunnen vatten.

6. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Heb echt vrij weinig gedaan vandaag. alleen net ff het huishouden bijgehouden......maar ben echt kapot nu ! :| . Zal wel ff een dutje op de bank willen doen. Maar moet zo alweer aan het eten beginnen. Krijg vanavond mijn ouders opbezoek dus wil een beetje betijds eten.

7. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Jah heerlijk hé, mensen beetje in de maling nemen.... ik kan daar soms echt van genieten hahaha, is eigenlijk wel gemeen van me, maar kan er gewoon niets aan doen!

Soms schrijft of zegt iemand wat, en dan schieten er direct 5 dingen door mijn hoofd wat ik daarop kan antwoorden.....Het punt is alleen ik kan die dingen natuurlijk niet altijd zeggen, maar van binnen heb ik dan de grootste lol.

Ik bedoel er natuurlijk niets kwaads mee, maar als ik dat tegen de verkeerde persoon zeg dan zwaait er wat. is soms even aftasten wat ik wel en niet kan zeggen.

8. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ik krijg rond deze tijd ook altijd een mega inzinking! Als ik nu ga liggen slaap ik meteen. Ben altijd al om kwart over 5 wakker ´s morgens dus reken je maar uit hoelang ik al wakker ben.

Wat ga je koken?

Ga toch even lekker tv kijken..... kopje koffie of thee... knap je op!

9. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Hahaha, ja zo ben ik ook onder mijn familie en kenissen...Hier indd eerst ff de kat uit de boom kijken ;)

10. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ja het erge is dat ik vanmorgen pas om 10 uur wakker schrok...dus zolang ben ik nog niet wakker .

Ik ga vandaag zuurkoolschotel maken..jammie !
    Misschien dat ik zo toch eerst maar eens even een powernape ga nemen..

11. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Zo meid, ik ga even nog in huis vanalles doen, hoop dat je het niet erg vind. Ga jij even lekker plat met de tv aan, dan voel je je zo weer fit.

Ik zal vanavond weer even hier zijn... mijn mannetje gaat om negen uur sporten, maar eerst " BROEK UIT" ;)

Tot later!

12. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Haha, Succes !

Ennuh die regenbui die jij straks had, geloof dat die inmiddels hier is gearriveerd :|. Tis pikke donker hier....heerlijk moment om op de bank neer te ploffen.

Misschien tot vanavond !

13. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hee meissie,
    Ah, zonde dat ze zoveel pijn heeft :(.
    Ojee, wat lees ik toch allemaal. Wat kl*** allemaal zeg!
    Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal aan de hand is, maar ik wens je heel veel succes!
    Je mag altijd je hart luchten hoor!
    Liefs!
    Ps; Wat super dat je weer lekker bent gaan werken!

14. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    He meis!
    Dat is fijn om te lezen :)
    Thanks!
    Ik was ook altijd 3 tot 5dagen ongi, en nu sinds vorige maand nog maar 1 a 2 dagen.
    Liefs!

15. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Babs wat is er allemaal aan de hand? Geloof dat iedereen een pb heeft gehad dus niet kunnen volgen.
    Hoop dat je er wel weer uit komt met je mannetje...

Hier maandag weer echo en dan mag ik weer 10 dagen aan de duphaston en dan weer clomid maar dan 150 mg. Kijken of dat werkt. eigenlijk denk ik van wel... maar blijft spannend.
    Nu even ruzie met vriendje omdat ik mijn verdriet wilde verdrinken en het dus zo'n 2 a 3 weken duurt voordat er weer serieus iets gebeurd qua eigroei en ik dus niet hoef te werken morgen en dit mijn manier is.
    Ik ben dus ook niet dronken maar had gewoon zin in 3 wijntjes om even... tja gewoon even anders te voelen... Maar nu ben ik degene die niet haar best doet en leugenachtig is. Terwijl ik dat nooit verberg eigenlijk... Wanneer ik mij klote voel helpt het mij soms om lekker met een wijntje op de bank te gaan zitten kniezen. Volgende dag ben ik dan weer top!

16. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hey meiden
    ik zet ff een bericht hier
    het gaat heeeel slecht heb hoge koorts
    gigantisch misselijk en duizelig
    mijn vagina doet heel erg pijn en plassen ook ik kom nu pas uit ziekenhuis, mag alleen in bed blijven liggen
    ik voel mij echt beroerd
    liefs ikke

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Beterschap meid!

18. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Meissie,
    Je operatie is achter de rug. Wat fijn :)
    Nu, .. Rustig herstellen! Wat rot zeg dat je je zo ellendig voeld.
    Hopelijk knapt je gauw op! Veel beterschap.
    Rust goed uit, laat je lekker verwennen en vertroetelen!
    Liefs & houd je taai meid!
    Manon

19. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Eeh getsie meid.
    Wat rot! Een ruzie op dit moment is het laatste wat je wilt natuurlijk!
    Iedereen verwerkt dingen op zijn of haar eigen manier!
    Als jij een lekker wijntje wilt drinken, .. waarom niet!
    Je bent toch niet stom dronken, dan zou het wat anders zijn.
    Je mannetje voeld zich waarschijnlijk ook onzettend rot, en weet misschien gewoon niet zo goed hoe hij het moet verwerken zegmaar.
    Probeer er samen uit te komen, en samen even in een dippie te zitten, om er vervolgens weer tegen aan te gaan! En .. De moed er in te houden!
    Want jullie moment komt hoor! Houd jullie taai & Wees lief voor elkaar!
    Komt vast goed meis!
    Liefs en Succes!

20. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Ola dames,

@ Leonizzie, ik kan begrijpen meid dat je je zo k.. voelt! Ik zou me ook zo voelen hoor. Betreft je man, ik denk dat hij net zo verdrietig is als jij, alleen hij verwerkt het anders, misschien was het even een frustratie ruzie waarbij hij zijn gevoelens in een kwade woordwisseling uit.... niet oke, maar kan het begrijpen... ik doe dat ook, als iets tegen zit dan uit ik dat door huilen en boze woorden tegen mijn man.... terwijl hij dat niet verdiend op dat moment.

Probeer eens rustig jullie verdriet bij elkaar neer te leggen... jullie band wordt er alleen maar sterker van! En jij met je wijntje.... als dat juist jouw manier is om even te kniezen, dan moet je dat lekker doen meid, zolang je je niet klem zuipt ;)

Moet je morgen weer werken? Ik dacht dat je pas in maart hoefde te beginnen...

Kop op meid!

Kus

Deel Deze Pagina