Door me miskraam is eigelijk het negatieve gekomen! voel me schuldig..heb gevoel dat het mijn fout is ook al zegt iedreen van niet..maar toch voel je je zo. onzekerheid over me baan speeld ook een groten rol en bij de 3 weken terug me auto ongeluk. was wel mijn schuld ma zat met me hoofd er ook niet bij al de 2 dagen terug een miskraam heb gehad. dan je auto total los. me moeder heeft Ms zit is haar laast fase van der ziekte. en er vallen nu zoveel dingen bij haar uit. dat ik gewoon zo bang ben om haar te verliezen! ze is echt me alles! zijn allemaal dingen wat je niet in je koude kleren gaan zitten. ik zegt altijd dat alles goed gaat ma vanbinnen voel ik me niet zo. soms zit is savonds te huilen met de vraag WAAROM. als er iets meer was WAAROM helpt het mijn niet.
Laat hem maar even tieren meid... die koelt wel af, nu praten heeft toch geen zin..... komt toch geen redelijk woord uit als iemand boos is. Trouwens... je loopt toch op krukken hé Je bent nu sterker als hem....
Aaah lieverd! Dat is allemaal wat zeg! Gatsie! Je hebt een hoop meegemaakt. Maar één ding meid ; Het is echt niet jou schuld! Moet je echt niet denken! Je maakt jezelf daar gek mee! Ik weet er maar weinig op te zeggen! Jakkes, zo on-eerlijk! Ik hoop één ding! Dat jou toekomst jou mooie dingen gaat geven! En dat alles goed komt! Heel veel sterkte meid! Je kunt in iedergeval altijd je verhaaltje kwijt! We zijn er voor je! Dikke knuffels!
ah ms moeilijke ziekte meid! wat ontzettend ZWAAR.. je bent zo jong... veels te jong... om je moeder te missen... woont ze nog thuis? of verpleeghuis.... oei meid... als je wilt praten.. stuur me maar privé'tje... werk in verpleeghuis.. misschien dak je kan helpen.. met je gevoel! natuuuurlijk zit je alles niet in de koude kleren... meid doe relaxt....
Meid ik schrijf je vanavond of morgen even een pb. Ik ga erop terug komen! Het is je schuld niet, en zet het dan ook a.u.b. uit je hoofd!
Ik ga nu echt slapen meissies! Gimena, ; Nogmaals, .. Het is echt niet jou schuld. Zet dat uit je gedachtens! Een dikke knuffel! Je verdiend dit niet! Babs, Miss-Dior, Leonizzie! ; SLAAP LEKKER! Liefs, Manon
Ja ja kan.... moet er alleen even over na denken hoe je dat opgelost gaat krijgen... ik kom er wel uit, je hoort hierover nog van me.
ik werk ook in de zorg.aleen op een 0 uren bazis. me moeder woont nog thuis ma me vader doet geen donder voor haar.dus ben nog vaak thuis.tot ik heb kunnen regellen tot iets of iemand in huis komt voor de huishouding en de zorg voor haar. naar 2 jaar moeite doen hebben we eindelijke een trap lift voor elkaar kunnen krijgen en een douche zitje en een verhoogte wc! 2 jaar dat vindt ik echt belagelijk
zo, ik lijk echt moeder theresa wel bah... Is er dan nu misschien iemand die mij kan gaan vertellen of ik naar het ziekenhuis moet om bloed te prikken vrijdag of niet? En dan al dat slijm oooh ooh oh! Ik heb ook zo mijn probleempjes hoor Sorry, wilde even een positieve draai geven hier, zodat gimena weer even kan lachen
euh hallohooo, laat je me hier achter met mijn slijm verhaal Truste meid, ik hoop dat je een beetje rust kan vinden! Ik ga ook zo even lekker banken. @ gimena, ik zal morgen een pb naar je sturen met hopelijk opbeurende woorden voor je!