SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

oh meid!! wt erg EEN RAMP.... die slijm... ja...

moet je vrijdag zowiezo? of....... :p

2. babs81

babs81 Niet meer actief

belachelijk he???? helaas... tegenwoordig!! pff je word gewoon zat wachten etc!!!! weet niet wat ik moet zeggen...... ik ga erover nadenken

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    @ Gimena
    Kan me voorstellen dat daardoor je hoofd even niet ook elke maand de onzekerheid/teleurstelling aankan van het proberen zwanger te raken. Maar aan de andere kant. Als het wel lukt is het natuurlijk een positief lichtje in de ellende die je doormaakt. Een miskraam kan ons allemaal gebeuren, dus reken dat jezelf niet aan. Maar omdat het nog zo kort geleden is, is het misschien goed om weer even moed te verzamelen om door te gaan.
    En zoals je ziet zijn hier allemaal mensen die altijd bereid zijn om je door de moeilijke tijden heen te helpen. Maar je moet er zelf helemaal achter staan...dan doen wij de rest...

@Miss Dior
    Ja, pfffff...jij stelt ook veel te moeilijke vragen. Waarom bel je niet even met het ZH of zij het nog de moeite waard vinden?

4. babs81

babs81 Niet meer actief

ja vind ik ook! ben wel bang... misschien word je wel opgenomen meid! pff moeilijk

hehe

5. gimena

gimena Niet meer actief

weet niet durf niet zo goed.dacht dat ik vanmiddag een licht 2e steepje zag ma das echt heel licht krij get niet goed op de foto

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    En Babs, ik moet zeggen dat ik echt respect voor je heb gekregen. Ik heb al zoveel vervelende berichten gelezen van wat jij allemaal hebt meegemaakt en toch blijf je andere mensen opbeuren.

Je bent een KANJER!

Maar wees ook een beetje zuinig op jezelf....

7. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    [quote="collo003

@Miss Dior
    Ja, pfffff...jij stelt ook veel te moeilijke vragen. Waarom bel je niet even met het ZH of zij het nog de moeite waard vinden?[/quote]

Jah halloooo dat is dan ook lekker zeg..... ik moeilijke vragen? euh daarom kom ik hier, in de hoop om mij die rit naar de docter te besparen ;)

Leuk dat je er weer bent meid! :D

Maar euh, ik merk dat je ook weer blij bent om mij te zien schrijven! Zooo wijs die antwoorden van je! Ik heb er echt heel veel aan ;) geintje

8. gimena

gimena Niet meer actief

en somige cliente hebben 2 rolstoelen,
    denk ik bij me eige gun een ander ook iets

9. babs81

babs81 Niet meer actief

liefff van je... blijf oook voor mezelf zorgen :rolleyes:

10. babs81

babs81 Niet meer actief

ja precies....ik weet PRECIES wat je bedoeld

11. babs81

babs81 Niet meer actief

haaha meiden... doorgaan.. heb weer smile op me koppie!1

zullen we potje gaan...... leedvermaken

haha

12. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    jah ik had net al de EHBO gebeld en ze dat slijm verhaal helemaal in paniek uitgelegd.... gooit ze me de hoorn op de haak... :( stom mens

13. gimena

gimena Niet meer actief

nou jah zeg :confused:

14. babs81

babs81 Niet meer actief

pff belachelijk.. ze nemen je zowiezo niet serieus... ben je wel bij eerste hulp geweest??? misschien moet je het onder hun neus wrijfen :) :eek: :confused: :rolleyes: :sick:

15. babs81

babs81 Niet meer actief

ik moet nu zaaaaddonor zoeken... of is dat te vroeg....
    vibo;s schaf ik morgen aan... bestaat er ook iets.. incl goed zaad==

hahhahah

16. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

:D hahaha ik lig in een deuk! :D

stel je voor ik zou dat doen.... nou ja, ik zou het durven...

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ja, ik heb me even een beetje stil gehouden omdat ik me vanaf zaterdag helemaal anders voel. Ben er nu van overtuigd dat ik niet zwanger ben. Die opgeblazen ballon in mijn buik zal wel aan mijn darmen liggen ofzo... Na het eten van 6 negezrzoenen was ik ook misselijk...gek he? :)

Morgen lekker naar de huishoudbeurs met collega's. Even lekker een dagje niet aan ovulaties en menstruaties of structuren en kleuren van slijm denken, hihi. Al ben ik morgenavond wel weer terug.

Mijn zus vroeg trouwens net aan de telefoon of ze onderhand een neefje of nichtje kon verwachten, dus die heb ik maar even ingelicht... Ben zo blij met mijn zus. Zij kan alleen geen kinderen krijgen, maar is toch erg enthousiast over onze plannen, de schat.

18. babs81

babs81 Niet meer actief

aaaaaaaaaaah lief zo zus... mag ik die lenen?? geweldig.....

wanneer ga jij je testen?

19. babs81

babs81 Niet meer actief

doe het dan.. ik wil wel lachen..... ;)

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ach Babs, op zaterdagavond in de kroeg lopen genoeg donoren.... :) en anders is het komende week altijd nog Carnaval.... dan lopen alle donoren zelfs in optocht voorbij...

Wel even naar diploma's vragen en even een foto hier posten of wij hem wel knap genoeg vinden als donor he? :)

Deel Deze Pagina