het vervelende is gewoon ik heb hier nu niemand in huis die mij helpt die mij steund en hier is het ook nog vrij rustig en ik maak mij zorgen om babs ze wilde het denk ik mij gisteren niet vertellen omdat ik er zelf slecht aan was maar mmaak mij zorgen ze is een lieve meid net als jou en leonizzie
Wat ik nog vergeten was om te vertellen... ik heb vandaag weer niet getest... joehoe! Ik hou het echt vol tot vrijdag! (zaterdag gaat niet, want dan kom ik uit de slaapdienst... op mn werk op een staafje piesen is ni zo'n goed idee )
Babs zal er bij jou nog op terug komen... ik denk dat ze je op dat moment niet wilde belasten.... denk even aan je zelf meid!
Ik heb gister ff gepb't met babs... heeft ze toch ff dr verhaal gedaan... Na een operatie is het inderdaad vervelend dat er niemand is, alles doet pijn! zelfs opstaan en plassen is een crime... maar zorg goed voor jezelf en hou echt rust... ze zeggen het niet voor niets meiske... hoe moeilijk en vervelend het ook is...
goed van jou ladyjoey en mss dior ja dat denk ik ook wel is ze werken nu of zo normaal is ze er toch al
ik lig heerlijk op de bank met mijn deken en kussen en laptop en medicijnen en genoeg water, dus kan ff vooruit
goede morgen dames ppppffff ik moet nog zolang maar kan echt gewoon niet wachten tot ik kan testen ! ga zaterdag 4 dagen weg zonder vriend .hoop niet dat ik een innestelings blieding krijg dan want dan kan ik tegen niemand praten erover. en eigenlijk mag t wel komen dan weet ik dat ik een innestelings bloeding heb, dan weet ik wat t is tenminste . tis wel moeilijk zo zit ik dadelijk daar en kan tegen niemand erover praten. maar goed moet t nog even volhouden
Ik heb haar gister avond nog bptje gestuurd, heb haar gezegt dat ze haar hart moet laten spreken.... ze maakte zich zorgen.... misschien is ze het nog aan het goed maken, vandaar dat ze niet online is
oke ik hoop het ze hebben ook zoveel samen mee gemaakt, wel lief dat iedereen hier zo medelevend is dat zie je geen enkele andere site hier is het kei gezellig en je kunt hier tevens goed praten echt een SUUUUPPPPEEEEERRRR site
Goede morgen meid, welkom! Zorg dat zwanger worden geen geestelijk spel voor je wordt meid.... je tijd gaat komen, of je je nu druk maakt of niet... misschien als je gaat proberen er iets luchtiger over te denken dat je sneller of makkelijker zwanger raakt... Ik voel eisprong ook altijd heel erg goed, en vanaf die dag tot aan mijn nod voel ik me als een vaatdoek,moe, misselijk, buik krampen, rug pijn... ik maak dit al maanden zo mee, dus ik neem die kwalen niet meer serieus. Stop met je zelf gek maken, heeft geen zin.
Het is misschien ook wel de woede in het begin... nu heeft ze een nachtje kunnen slapen... maar blijft haar eigen keuze, zij kent het beste haar situatie he... Enne, goedzo Isa! Je komt je dagje wel door er zijn hier altijd wel meiden online, dus komt helemaal goed Ben je toch niet helemaal alleen Kus
hahaha, ja dat klopt.... hier is ook altijd leven in de brouwerij... bij andere topic´s val ik vaak in slaap.... of ze snappen mijn humor niet
dat klopt wat miss dior schrijft ik denk dat vele van ons dit hier hebben ik heb zelf ook nog maar 10 dagen te gaan al zal die van mij niet gelukt zijn nu met operatie maar toch als je er continu aan blijft denken kan je lichaam gaan tegenwerken probeer er idd luchtig bij te blijven
ja leuk is dat he miss dior hier is altijd wel iets te bbeleven dit topic blijft dan ook niet voor niets zolang in de lucht wat zouden we moeten als dit verwijderd word pffffffff en ladyjoey idd hier zijn er altijd wel aanwezig maar toch je verlangt ook naar iemand hier om je heen hoop dat je snapt wat ik bedoel
gister avond toen ik haar sprak was ze een stuk rustiger als het ´s middags toen ze het kwam vertellen... ik had eerder de indruk dat ze gister avond tot bezinning was gekomen en alles door haar hoofd had laten gaan... ze was oprecht bezorgd. Maar je hebt gelijk,ze zal zelf heel goed weten wat haar te doen staat, ze gaat er wel uit komen. LadyJoey, ik ben met die luiertaart van je bezig! Hoe zorg ik ervoor dat die verschillende niveau´s goed op elkaar blijven zitten? Ik was er aan het denken om er een stok in de midden in te prikken, zodat ze niet verschuiven...
Hahaha dan maken we onze eigen site wel waar we kunnen kletsen, of we openen een nieuwe topic Hoop wel dat we tegen die tijd al bevallen zijn zodat we over onze kindjes kunnen kwebbelen..