Ik snap precies wat je bedoelt, ben afgelopen november, en vorig jaar december geopereerd, en was ook vaak alleen... is een ramp... Die luiertaart vastmaken... staat dat niet bij de omschrijving? Je kan er ook iets stevigs in het midden neerzetten, waar ze uiteindelijk ook iets aan heeft voor dr kindje. Maar het moet ook zo kunnen blijven staan. Zolang de je rondes maar goed aan elkaar vastmaakt. Wel een leuk karweitje he
Huh schandalig... nu val ik van me geloof! Alsof dat de situatie veranderd, je klem zuipen Meid heel veel sterkte, ik weet even niet wat ik moet zeggen!
ach babs wat vervelend zeg ook nog eens dronken thuis komen en nu alweer weg zijn hebben jullie nog wel kunnen praten meid je bent een sterke meid je komt er wel je hebt altijd mij (ons) nog x
Ik ben ook veel bij het topic OM GEK VAN TE WORDEN ook een heel leuk clubje meiden. Hebbeen een keer met een deel met elkaar gegeten. Van de 6 die er toen aanwezig waren, ben ik alleen nog niet zwanger. Over het gehele clubje... geen idee hoeveel meiden dat zijn, maar daarvan zijn er 3 nog niet zwanger... dus gaat de goeie kant op
Jah is echt super leuk! Het kan ook zijn dat ik er overheen gelezen heb, hoe je de etage´s moet bevestigen.... mijn excuses. Ik ga zo nog even een aantal kleinigheidjes erbij halen, sokjes enzo.... die stop ik er tussen in, ik zal een foto maken als ik hem klaar heb, mag je hem keuren Nog bedankt voor de omschrijving en tip!
hahaha, graag gedaan hoor. Voor mn tante hebben we er meerdere gemaakt en wilde er ook een voor mn vriendin maken, maar haar kindje is overleden... lang verhaal... maar het gaat nu weer goed met dr... Ik ga zo echt poetsen... pffff, beneden moet nog. Gisteravond boven alles gedaan...
ja dom is ie wel als ie zich zo laat manipulairen wie doet nu zo iets als ie nu zo`n prachtige vriendin als jou heeft kan mij dat niet voorstellen
meid je komt er wel bovenop geloof mij en moet je zeker doen met je kids lekker effe weg gaaan morgen het is je gegunt
Babs en isa... don't forget... jullie zijn niet alleen he meiden (en dan bedoel ik dat jullie altijd op ons kunnen terugvallen... klote... typen, zonder nonverbale communicatie te kunnen overbrengen )