Oh wat erg voor die vriendin van je! Vreselijk! Jah ik moet ook vanalles gaan doen, en wassen en strijken... ppff we vertrekken maandag ochtend pas en ben nu al het kijken wat allemaal mee moet ppff hier kan ik me nu druk om maken hé. Vandaag zijn mijn schoonouders 32 jaar getrouwd, dus vanavond uit eten. Morgen heb ik een 3de gesprek bij dat bedrijf waar ik gesolliciteerd had... ook weer spannend dus. Meiden ik ga me eens optutten, en mijn huishouden doen... we spreken elkaar straks nog wel. @ Babs, als je wil hartje luchten... je weet mijn pb te vinden hé, sterkte meid! @Isa, beterschap meid, doe lekker rustig aan vandaag en maak je niet druk! @LadyJoey... poets ze Ik waarschuw je wel als ik de foto geplaatst heb. Fijne dag meiden!
oooo daar ligt mijn schoonmoeder in het ziekenhuis die nieuwe ze is geopereerd aan kanker in darmen en lever mijn vriend komt oorspronkelijk uit susteren en zijn ouders wonen er nog ik woon in roermond
Oh dat is een 15 a 20 minuten bij mij vandaan. Ik woon net over de grens in Heinsberg / Ubach palenberg Duitsland. Dan wonen jij, Isa en ik dicht bij elkaar in de buurt.
ja idd vanuit mij naar sittard is half uur woon nm aan de nieuwe autoweg en een half uur naar jou mss dior
Dat is zeker allemaal in de buurt! Volgende week vrijdag ga ik ff op kraamvisite in roermond, en vanaf 1 april ben ik er 4 dagen per week... ga daar namelijk bij BJZ werken
We zijn nu met de zaak aan veel projecten bezig in sittard en roermond... misschien komen jullie ons wel tegen
oh die nieuwe weg met die tunnels die niet veilig genoeg zijn? Is een regelrechte ramp daar het verkeer!