o valt wel mee hoor woon als je afslag 20 neemt van jullie uit meteen achter de grote tunnel die afslag en dan rotonde rechts 2de straat rechts die witte huizen
www.zuiddak.nl kijk maar eens... niet alle projecten staan erop, we zijn nog aan de site het werken, dit is een voorlopige proef site, maar een aantal projecten kun je al bekijken.
hahaha, ja als je hier eenmaal bent is het moeilijk de draad weer op te pakken.... Ik moest even via internet bankieren geld over maken, ik dacht ik kijk nog eens even... en zie, zit ik weer te kletsen Ik ga nu ook echt verder! Ik kom straks nog wel eens even kijken.
is goed dames ik blijf lekker hier dus kunnen jullie altijd iets zeggen ik verveel mij anders toch maar liefs isa
hey lieverd... ik ben morgen naar de huishoudbeurs... dus dat gaat me echt niet lukken... Vrijdag heb ik de makelaar en moet ik om 15.00 uur de slaapdienst in... Volgende week heb ik wel een hoop tijd, dus als je dan nog interesse hebt, moet je maar een gil geven PB me anders maar, geef ik je wel mn msn ofzo. Kus