SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

bedankt meid
    miss doen die 4 dagen rust me wel goed.
    miss komt me lichaam wel tot rust en dat ik miss toch zwanger ben deze maand
    ik ga zeker niet testen voor me nod
    (denk ik dan ) hahahha
    alles komt vast wel goed

2. Liekske

Liekske Lid

14 feb 2009
    33
    0
    0
    Jeetje meiden, heb net ff de berichten terug gelezen...
    Allemaal veel sterkte die het nodig hebben!
    Liefs

3. gimena

gimena Niet meer actief

heeey hallo :D
    ik ben ook weer van de party:D

4. babs81

babs81 Niet meer actief

gezellig meid..... ik moet zo alleen werken

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    ff stiekem tussen t werk door blieken... ben helemaal ni forumverslaafd!

6. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Heee, een goedeavond dames,
    Hoe gaat het hier?! Rustig .. zo te zien!

:) Ik ga even lekker eten, kom ik straks weer terug!

Liefs!

7. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    haha begin ook al aardig verslaafd te worden...Mijn vriend vind dit nou niet erg tof..haha
    :)

Zijn er trouwens al meiden bij die al getest hebben?

Gr

8. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hmmm, komt me bekend voor.
    Het is te verslavend! ...
    Mijn mannetje vind dat iets minder leukk! :rolleyes:

9. Liekske

Liekske Lid

14 feb 2009
    33
    0
    0
    Lieve meiden,
    Ik heb een vraag en misschien dat iemand er antwoord op weet.
    Ik ben nu dus 2 dagen over tijd, en voel me echt niet lekker.
    Duizelig enz.
    Maar ik heb gisteren een test gedaan.
    Die gaf negatief aan.
    Mag ik dan nu morgen weer een test doen?
    Een collega van mij vertelde dat je er beter 3 dagen tussen kon laten...
    Maar ik wil het eigenlijk morgen al testen.
    Mocht ik zwanger zijn, zal dan de hcg al gestegen kunnen zijn in 2 dagen?Liefs

10. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hallo iedereen hier,

Ik ben nieuw hier, heb eerst al even rond gekeken en nu heb ik me aangemeld dus. Ik ben 21 jaar en mijn vriend en ik proberen voor het eerst nu een kindje te krijgen. Ik heb daarvoor eerst de nuvaring gebruikt als anticonceptiemiddel en het condoom. Dit is de eerste ronde dat we het proberen. 27 januari begon mijn laatste ongi periode. Rond mijn ovulatie hebben we flink geklust zoals het hier wordt genoemd en normaal gesproken zou mijn volgende menstruatie op dinsdag 24 februari plaats vinden ik ben altijd regelmatig geweest. Een cyclus van 28 dagen. Ik kan de klok er altijd op gelijk zetten wanneer ik ongesteld moet worden. Nou zit ik met het volgende.... Sinds vandaag heb ik wat last van krampen in de onderbuik/baarmoeder en wat rugpijn en ik verlies dus ook wat bruine afscheiding.... Normaal heb ik ook rugpijn en buikpijn als ik ongesteld moet worden, maar ik vind het wel vroeg als dat het nu al zou zijn, hoor pas over 6 dagen ongesteld te worden... Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en kan die bruine afscheiding iets anders betekenen?

Liefs Sunny

11. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @sunnyqueen21

Welkom meid!

@ Liekske, meid HCG verdubbeld zich met de dag, maar als ik jou was zou ik inderdaad even een paar daagjes er tussen laten. Veel succes, en wij hopen heel hard met je mee!

12. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Het kan zijn dat er nu een innesteling plaats vind in je baarmoeder.... dat kan die bruine afscheiding verklaren. Je zei dat je volgende week pas ongi moet worden... het kan dus ook al een voorbode van een aankomende ongi zijn... is even afwachten. Als het bij alleen bruin verlies blijft en er geen helder rood bloed komt... en als volgede week je ongi weg blijft, dan is het best mogelijk dat je zwanger bent, dus dat zou dan nu die bruine afscheiding verklaren.

Je zei dat jullie nu pas in jullie eerste ronde zitten... heb je dus in december / januari je laatste pil gehad, of was je al eerder gestopt en condooms als voorbehoed middel gebruikt? Kijk als je pas in januari gestopt bent, dan weet je eigenlijk niet echt zeker wat je cyclus is.

Hoop dat je er iets aan hebt meid!

Succes ;)

13. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    oh god waar is iedereen hier? Druk aan de klus dames ;)

Ik ga zo uit eten, mijn schoon ouders zijn 32 jaar getrouwd.

Fijne avond meiden!

kus

14. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @ Miss Dior,

Ik heb de pil nog nooit gebruikt ik heb de nuvaring een jaar gebruikt. En als je stopt met de nuavaring dan is vrijwel meteen je cyclus ook weer normaal, maar goed daar kunnen ook uitzonderingen bij zijn. Ik weet niet of je misschien weet wat de nuvaring is, maar dit leg ik wel even uit. Het is een vaginale flexibele ring die je dus op een vaste dag in de week op een vast tijdstip vaginaal inbrengt, net als een tampon en die blijft vervolgens 3 weken zitten en dan haal je hem 3 weken later er dus weer uit en dan heb je dus je stopweek. Ik heb mijn ring donderdag 22 januari er uit gehaald en vervolgens mijn stopweek gehad en niet weer een nieuwe ring ingedaan. We willen dolgraag zwanger worden en zijn daardoor nogal over enthousiast, ik weet dat de kans om meteen de 1 ronde zwanger te raken klein is, maar jah ik hoop het zo. En voor de ring was ik ook altijd heel regelmatig, maar jah misschien is het inderdaad toch een voorbode dat ik ongi wordt! Ik lees berichten van mensen die al heel lang bezig zijn en dan zeggen dat het wachten lang duurt, nou ik heb dat nu al dus als ik denk aan hoe lang het misschien nog gaat duren....pfffff volgens mij wordt ik dan echt gek elke keer dat wachten! Maar jah het hoort er bij he.... Nou jah ik hoop dat er mensen zijn die misschien ervaring hiermee hebben....

Liefs

15. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Help...

Heb zondag getest en was negatief en heb eigenlijk al vanaf mijn innesteling (denk ik, want had pijn voor 15 min lang) Soort van ongi klachten en nu doen mijn tepels zeer bij aanraking en moet veel plassen. Mijn vocht was al niet veel deze maand maar nu is het een beetje doorzichtig met beetje wit? en mijn temp is sinds vanmorgen nog steeds hoog...... wat denken jullie? ongi of zwanger?

Gr

16. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Hello Lady's
    Welkom allemaal....

Waar zijn alle 'oude' bekenden ?

17. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hoi hoi
    ik kom ff vanuit het ziekte bed kijken
    @swirl babs is werken ladyjoey ook en leonizzie geen idee en mss dior uiteten
    en ik loop al hele dag pijn te leiden heb 38 graden heb vanmiddag vanuit ziekenhuis nieuwe medicijnen gehad die werken helaas maar 3 uur en mag ert maar 2 per dag doet echt zeer als die niet meer werken , heb net gespoeld en auwa er kwam zeepsop in dacht dat ik mijn vinger afbeet
    ik heb zelf eens gekeken en pohhh als zo een man nog verliefd moet worden daarop zelfs ik knap ervan af

heb eigenlijk een vraag he mij hebben ze gisteren helemaal niet gecontroleerd toen ik weg ging alleen op operatiekamer voor de rest niet naar urine ontlasting bloeddruk koorts gekeken das toch niet normaal of wel?

liefs isa

18. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hee lady's!
    Hoe is het hierrrr!?

19. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008