Ah, gatsie meid toch! Dat is allemaal niet lekker zeg! .. Nog steeds koort en een hoop pijn! Ik zou morgen eens terug bellen hoor! Ik vind dit niet echt kunnen! Zoveel pijn. Ik weet niet wat 'normaƔl' is bij een vertrek uit het ziekenhuis. Als je onzeker bent, gewoon even navragen meid! Enn,, .. Jou mannetje is en blijft verliefd op jou hoor. Hoe het er ook uitziet! Dat komt allemaal weer in orde toch! Niet teveel naar kijken! Liefs! en houd je taai!
dank je wel lieve meid ja mijn moeder zij ook al anders huisartsenpost bellen en mijn vriend zij al dat ik morgen dokter terug moet bellen
Als je het niet meer houd van de pijn. Gewoon huisartsenpost bellen hoor! Daar zijn ze voor .. En ik zou zoiezo even naar de dokter bellen morgen! Knuffel!
dank je wel ik kijk het gewoon nog ff aan mijn vriend zegt zal er toch wel bij horen ik weet het gewoon niet
Ja, het is natuurlijk wel een zeer gevoelige 'zone' zegmaar. Dat zal nog wel even aanhouden die pijn, .. maar het moet wel dragelijk zijn! Houd je maar rustig meissie!
Goedzo! Poeeh .. Het is echt rustig hier! Alle girl zijn de hort op! Ik ga zo maar eens lekker douchen, en vroeg naar me bed. Voel me ook niet echt happy! Geen idee waarom hoor, .. Dipje denk ik! Liefs!
Goeienavond meiden! Stelletje ouwehoeren ....moest ik 7 pagina's doorspitten voordat ik hier aankwam, maar heb niet heel veel gemist. Helemaal gesloopt van een dag Huishoudbeurs... Was met collega's dus kon niet eens even over de 9 maanden beurs sjouwen, die mogen nog even niks weten... Maar nu totall loss! Kon mezelf nog net achter de PC gesleept krijgen. Manneke zit toch voetbal te kijken... De duvels zijn nog steeds niet gearriveerd.... Mijn darmen liggen overigens wel in een knoop, heb een hele dikke buik..., maar ben bang dat er alleen een hoop gas in mijn darmen zit...hihi en geen mooie verrassing. He Isa, spijtig dat je nog zoveel last hebt...vooral die misselijkheid lijkt me vervelend. Kan me voorstellen dat je van onder er nu niet op je charmantst uit ziet, maar alles voor een goed doel he? Het hersteld zich wel weer... Welkom SunnyQueen...
Hoi hoi, Sorry isa voor de late reactie...zit hier namelijk ook voetbal te kijken....als een van de weinige vrouwen geloof ik . Tis indd wel vreemd dat ze je niet even gecheckt hebben toen je ontslagen werd. Zou toch even kontakt opnemen met je ha. En wat betreft daar beneden das natuurlijk gewoon een kwestie van genezen... Rust lekker uit meid..Das erg belangrijk
Hoi hoi, Sorry isa voor de late reactie...zit hier namelijk ook voetbal te kijken....als een van de weinige vrouwen geloof ik . Tis indd wel vreemd dat ze je niet even gecheckt hebben toen je ontslagen werd. Zou toch even kontakt opnemen met je ha. En wat betreft daar beneden das natuurlijk gewoon een kwestie van genezen... Rust lekker uit meid..Das erg belangrijk
ja kom van me werk! hoe het gaat? spullen zijn verdeeld... ik krijg me fiets.. en de rest...... mag hij hhebben... en morgen vertrekt ie