Hi meiden! Effe een praktische vraag.. als jullie naar mijn cycli kijken, en erbij vertel dat ik voordat ik ongesteld wordt altijd een beetje bruin heb. Nu zit ik op dag 33, nog geen bruin gezien alleen een heeeel klein streepje roze.. En gister heb ik negatief getest.. kun je dan alsnog best zwanger zijn? (gatsie.. ik haat dit zo he, elke maand weer diezelfde twijfels, ik moet er mee stoppen, maar te veleidelijk effe een berichtje te plaatsen! )
ik weet het meid.. iedere maand een grote ellende..drama... frustratie... normaal begin ik ook met bruinverlies.. afgelopen maand meteen BATS rood... en hoe... tenzei je sex gehad hebt.... en zwanger ben.. kan dat wel redelijk zijn.. aangezien je vagina.. adertjes springen.. aangezien ...blabalbal... je begrijpt me wel heehehe
Haha bla bal bal Ja.. ach.. dan zal het bij mij ook wel in eens rood zijn. Vorige cyclus was ook opeens op dag 29, totaaaal onverwacht. Ik dacht nog heel positief dat het in eerste instantie een innesteling was, nee hoor.. de dagen erna was het drama. Bah bah bah.. Ik stop ermee! haha
ik had dat ook vorige maand ....normaal verlies ik de eerste dag heel weinig zodat ik weet van....o, nu moet ik een tampon in doen. Maar vorige maand ging ik op kraamvisite en moest daar naar de wc en ....flats. Was niet meer normaal joh. Werd er gewoon helemaal wit van. En daarna weer gewoon leuk naar binnen en vrolijk doen......was best pittig kan ik je vertellen
das ook helemaaaaal klote! weet je wanneer ik in een deuk lig? als ik gewoon zwanger zou zijn hahaha NU
Poeh! Dan doe ik met je mee Babs! Maar ik maakte maar een grapje hoor.. we gaan "vrolijk" verder.. we wachten gewoon rustig af.. Swirl, lijkt me ook pijnlijk jah! en had je toen ook het idee dat je zwanger zou kunnen zijn?
Tja naar genoeg heb ik dat tegenwoordig iedere maand....niet sterk het gevoel...maar vermoedens. Je lichaam kan je gewoon echt zwaar voor de gek houden....Heb me voorgenomen om daar deze maand niet zoveel meebezig te zijn...en dat gaat best aardig tot nu toe . @babs : dat zou indd een stunt zijn zeg
natuuuurlijk heb ik dat gedaan.. wou wel weten... of dit mijn hormonen zijn... of echie.. nou geen 2de streep... ga over 2/3 dgen weer proberem ja je lichaam... PFFFF wij kunnen wel mooier zijn dan mannen.. gevoeliger ...en oprechter.. maar op ons lichaam... hoef je niet trots te zijn.... die neemt je gewoon in de maling! ja zou echt stunt zijn.. als dit gewoon hormonen zijn... heb deze maand echt geen 1 klacht....zelfs dan denk je... zou het?hahahah
Ja ik ken het....vorige maand had ik ook meer last van 'dingetjes' . Deze maand niet...(behalve dan dat buikgriep gevoel) en dan nog denk je...hey ik voel niks misschien ben ik dan JUIST wel zwanger . Pff triest af en toen joh.... Mijn mannetje gaat morgen op vakantie . Pfff. Als ik ook maar één dag overtijd ben wacht ik echt niet tot dat hij terug is hoor. Dan verras ik hem wel op schiphol als hij terug komt. Maar voorals nog , denk ik dat er niks aan de hand is .. Op naar de volgende ronde
nee man! dit maakt je toch ook negatief .... pfff... kijk eens.. jaar geleden hadden wij perfecte relatie... meer dan dat... en nu.... einde relATIE onzekerheid. teleurstellingen en kijk naar mijn geestelijke... 1groot drama zwanger worden
Tja indd.... Hoe moet je na 14 maanden nog positief blijven . Als ik ongesteld wordt deze maand en mijn vriend is terug ga ik toch een afspraak maken bij ha.
Wij zijn wel goed bezig .....pbtjes en ook nog hier. En ik geloof dat mus inmiddels allang weg is. haha