zit trouwens onder de puistjes en pukeltjes en vlekjes in mijn gezicht OH...OOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...
haha ja indd...ze wou alleen ff iets weten over bruine veeg, krijgt ze meteen een hele depressieve aanval van ons over der heen. Onze excuses mus . Maar ja in goede en in slechte tijden hier he
haha JUIST! ik ga me bedje in.... giovanni ligt lekker al in mijn bedje! ga even bij andere zoon kijken.. en op zolder kijken.. of chris nog leeft hehehehehe xxx... slaap lekker en morgen SLAAP IK UIT! sorry!
Slaapt hij op zolder ? Ga maar lekker slapen....En doe rustig aan. Morgen zal ik er ook niet zijn....Moet naar schiphol .Misschien later op de dag... xxx
succes morgen.. geef hem extra smakkerd... moeilijkz eg voorlopig zonder mekaar doen! succes morgen bij je afscheid! xxxxxx
Hey hey, Lees zo nog ff bij Morgen ga ik testen, maar eerst vandaag lekker naar de huishoudbeurs en de 9 maandenbeurs! Dikke kus meiden, Denk aan jullie!
Goede morgen meiden! @LadyJoey, ik heb de luier taart klaar! Heb een foto voor je in mijn album gezet, is leuk geworden! Heb gisteren nog een uitschieter gedaan voor de baby... heb hem nog een super mooi Burberry kleding setje erbij gekocht. Ppff ik verheug me, is net alsof ik zelf bevallen moet
@ Isa, tjee meid, dat ze je niet gecontrolleerd hebben vind ik best slordig.... maar goed. Dat je er nu niet op je mooist uitziet van onder, kan ik me voorstellen, alhoewel ik dat persoonlijk nu niet het fraaiste lichaamsdeel vind Betreft je vriendje... mannen zijn op dat gebied blind, die gaan gewoon op de geur af Ik denk dat hij er minder mee zit dan jij. Je zei dat je nu 6 weken geen sex mocht hebben... nou, misschien is dit een steuntje in je rug.... mocht je man hitsig zijn en van bil willen, dan laat hem gewoon eens even een blik tussen je benen werpen... dan is hij zo weer afgekoeld geintje hé Je moet nu lekker herstellen, en als je voldoende rust houd zal je merken dat je elke dag een beetje meer opknapt! Komt goed hoor, en na een tijdje is je vagina ook weer een bezienswaardigheid dus even geen zorgen! Hoe voel je je vandaag? Misselijkheid gezakt? Ppff ik was blij dat we gister avond thuis waren, ik haat die verplichte nummertjes.... uren aan een tafel hangen met mensen waarmee je niet op een lijn ligt, gatver! Kouwe kak, walg ik van!
de temp 37,5 pijn is nog net zo erg als het niet erger is kan echt niet zitten of op de zij liggen alleen op de rug of ver onderuit gezakt lopen is ook zwaar vind de taart komisch
Komisch? Dank je Heb er veel werk aan gehad gek, uren zitten luiers rollen, passen en meten, even bouw technisch berekend enz enz en dan kom jij me vertellen dat je hem " komisch" vind Hoe zo? staat ie scheef dan? Is vervelend meid dat je je zo voelt! Heb je gisteren nog huisarts post gebeld?Bel je ARTS! Blijf niet zo sukkelen, en trek aan de bel meid, het is je lichaam!
oke dan zeg ik het verkeerd vind hem geweldig vind het een super idee het ziet er heel leuk uit het is een geslaagd kado zullen ze zeker leuk vinden
Euh, nu geloof ik je niet meer Komisch en leuk is een groot verschil, komisch is lachwekkend.. en leuk is mooi.... Ach, ik hoop dat ze hem leuk vind. Heb nog iets moois voor erbij gekocht, vind het zelf zo leuk dat ik het bijna niet weg wil geven hahaha Isa, als je pas wakker wordt ( vooral ´s morgens ) zijn klachten altijd erger dan overdag.... dus ik hoop dat je dag vandaag iets soepeler verloopt qua pijn dan in de ochtend... Bel anders eens even naar het ziekenhuis... ik hoop dat je niet nog een ontsteking erbij hebt... hebben ze je geen advies gegeven hoe je de wond het beste kan verzorgen? Alles is nu nog beurs en bont en blauw, dat heeft even nodig! Volgende week om deze tijd zal alles weer in een normale positie terug keren.
het is niet blauw en geel , de vagina is rood opgezwollen en net boven de venusheuvel heb ik gigantisch veel pijn en met zitten ik kan niet rechtop zitten ik ga idd gewoon eens bellen ben ik dan geen zeur?
Neej gek, je bent geen zeur! Zet dat even uit je hoofd meid, je zeurt pas als je niet weet wat je aan moet terwijl je de kast vol hebt met nieuwe kleding Het is je lichaam, je hebt een operatie achter de rug... dus je mag je zorgen maken, is je goed recht zeg! Ga even bellen, en hoor je even aan wat ze te zeggen hebben, misschien zeggen ze je dat je nog even langs mag straks.... wacht gewoon even hun antwoord af, misschien hebben ze nog tips voor je die de pijn verlichten... laat even weten als je gebeld hebt! Kom op BEL!
nou ze kon mijn dossier niet vinden ik zij hoe kan dat gisteren is er nog bekeken en dat ik andere medicijnen erbij zou krijgen ze ging overleggen met de gynacoloog en dan zou ze mij terug bellen
ppff dossier niet vinden? Ook leuk, hebben de zaakjes goed onder controlle daar Wacht het maar even rustig af meid.