Jah gelukkig ben ik weer gekalmeerd! Ik kreeg het even niet meer geregeld zeg, eerst dat slijm allemaal, nu die blaar Heb net weer naar EHBO gebeld... zegt dat mens dat ik haar aan het stalken ben Hahaha nee, ik zit mijn nagels te lakken, heb straks weer sollicitatie, is het 3de gesprek daar, dus het is spannend. Heerlijk alle was weg gestreken. Goh hier is echt al de hele dag carnavals muziek op de radio! Heerlijk \/
Zo, eindelijk gelukt.... heb een foto van mijn zusje en mij in album gezet. PPff was er al dagen mee bezig, snap niet dat ik die foto´s niet meer hier op de site kan verkleinen, krijg telkens error en dan hangt de pc zich op
qua uiterlijk zijn wij totaal verschillend! Is echt heel gek, zij is blond en heeft bruine ogen, en ik donker met blauwe ogen..... mijn pa is blond en mijn moeder heel donker... dus we hangen er allebij zo een beetje tussen in. Hoe is je thuis situatie nu meid? Ben je een beetje gekalmeerd? Is shit hé! En dan moet je het je kindjes nog uit leggen, vind dat zielig voor ze.
leuk he? ik heb 1zus 1 zusje en broetje... wij lijkern helaas allemaal op elkaar!allemaal donker en donker bruine ogen! tjah meneer zit nu tegen over mij! heb hem 3dagen niet gezien! SUKKEl.... bah bah bh
Raar om hem nog zo in huis te hebben hé, je zit maar wat en je bent eigenlijk uitgepraat tegen elkaar... Is Isa naar de dokter vanmiddag? Ik was net eens even alle berichtjes van ons na het lezen, vind dat leuk. Ppf ik ben op pagina 18 pas erbij gekomen en nu zitten we al op 185 tjee, wat kunnen wij kletsen man.
ja erg he? in nog geen maand tijd! voel jij je ei al of al gevoeld? ik weet niet waar isa is.. ik zal dus even sms!!
zei gisteren al tegen swirll.. zou stund zijn dat het mijn hormonen zijn en gewoon zwanger zou zijn hhaha isa is gewoon thuis.. ze heeft meer medicatie gekregen
Ik zit ja in mijn maag met dat slijm van maandag.... waar wij nog zo om gelachen hebben..... Ik dacht dus werkelijk dat dat mijn eisprong was.... maar ik zit nu dus 2 a 3 dagen voor mijn berekende eisprong, dus flink klussen dan maar, want ik kan er even geen touw aan vast knopen. Maandag avond zijn we nog direct even gaan vrijen omdat we het niet zeker wisten of het nu een ei was of niet. Ik hoop dus nu ook stilletjes dat we nog optijd waren ermee, want dat slijm had ik ´s morgens tegen een uur of 11.... Oh jah stel je eens voor zeg, dat waar je maanden mee bezig bent geweest zou dus uitgerekend nu plaats hebben gevonden.... ppfff wat zou je doen als?
dan zijn het mijn hormonen.... maar ik ga NU zijn spullen inpakken! ken ie vanaf vandaag naar zijn moeder toe... hoor nu dingen.... zijn moeder is net zoals hem....
Ik zat net even die topic van Daantje22 te lezen.... oh mijn god wat een verhaal! Vind het erg heftig en ook zielig voor haar! Verbaasd me wel eens hoeveel een vrouwelijk lichaam en geest aan kan, niet te geloven hé.
Ik bedoelde, wat zou je doen als je zou ontdekken dat je uitgerekend nu zwanger zou zijn geraakt.... Is zo dubbel nu hé
Begrijp ik, de boog kan niet altijd gespannen blijven hé. Telkens komen er nieuwe dingen bij, en zo druppelt langzaam je emmertje vol, tot hij overloopt, dan heb je er echt genoeg van. Ik vind het een beetje laf van hem! Want dat wat hem nu met jou gebeurt is, gebeurt hem in de toekomst ook weer met een andere vrouw... Kop op meid, het is triest dat weet ik, denk lekker aan je zelf en je eigen kindjes... deze situatie is ook geen stabiele basis voor hun!