hoi ben nieuw hier en wil nog even rond kijken, maar krijg de kriebels van al die verhalen... je kan er met niemand over praten en dat maakt me echt gek.. deze maand voor het eerst echt gepland en geklust. Al sinds september gestopt maar bij ons gaat het dus niet vanzelf.. Nu donderdag NOD... ik heb zondag al getest maar niets natuurlijk.(sorry...en met kerst en in november en toen ... en toen.....) Ben hier gisteren voor het eerst geweest om te zoeken of 'koud hebben' iets te maken heeft met het mogelijke resultaat.. Ik ben nog nooit zo bezig geweest met mijn eigen lijf... stom is dat zeg...
welkom! ja dat kan er mee te maken hebben!maar je lichaam zodra je erop gaat letten geeft steeds meer symptomen aan! ach en hoe langer het duurd.. hoe meer het wend! hoeveelste ronde is dit? hoop op positieve test
Ach gatver, ik zit hier echt te balen, voel nu al lichte buikpijn enz. op komen zetten, dus de zal weer door zetten. Ik was vanmorgen zo blij, niets... geen buikkrampjes, geen hoofdpijn.... ik was zo aan het hopen want eigenlijk had ik overmorgen kunnen testen. Dan maar weer volle energie in de volgende ronde! Lijkt nu ook echt alsof iedereen om mij heen zwanger is. groetjes
Ik ken het ...Hier het zelfde. Nog niet ongesteld, maar weet bijna 100% zeker dat ik dat vandaag of morgen wel wordt. Zaterdag een test gedaan en die was negatief dus...
Ik ken het gevoel....dat iedereen op dit moment ineens zwanger blijkt te zijn.... Pffff...ik ben al zo ongeduldig..... Bij mij is vrijdag de testdag..... Ik ben in ieder geval blij dat ik hier mn ei zo af en toe kwijt kan. Bedankt dames!
Oh wat lief! Ik kan met alles bij mijn hubbie terecht, behalve met dit soort verhaaltjes, niet echt zijn niveau een jankende vrouw die het niet meer snapt, hormonen die bezit nemen van zijn vrouw, ik zie hem dan wel eens kijken... oh help! Haha jep, die tweeling... bizar hé, maanden ben je bezig en dan hup krijg je er twee Lekker zo even tussen vrouwen die het zelfde voelen wat ik nu voel. @swirl..... [-X oei oei oei, niet eerder testen dan de voorschriften hé hihihihi, jah zo ver was ik ook al eens, om gek van te worden, twee testen gedaan en ´s avonds ongi... dat is pas echt raar! Ik hoor wel eens vrouwen vertellen die toch ongi klachten hadden maar het niet werden, bleken dus gewoon gezellig zwanger te zijn! We geven de moed niet zo snel op Bedankt voor de lieve berichtjes dames! Was gewoon net even wat ik nodig had!
hey welkom ! nou daar heb ik de laatste aantal dagen ook echt last van. ben wel benieuwd wat dit zou kunnen zijn ! miss even een topic openen over koud hebben
Mas welkom hier! volgens mij staat er bij het forum de eerste symptomen een topic over het koud hebben. Miss Dior, toch nog even spannend. Buikkrampen hoeven niet altijd te wijzen op naderende ongi, u never know. Swirl je moet nog niks ophangen aan die test van zaterdag hoor, die was waarschijnlijk gewoon veels te vroeg. Hier gelukkig nog geen ongi te bekkenen. Zoals ik hier op het forum geleerd heb. Geen bloed geeft moed haha.
Oh die ga ik onthouden voor jou is het nu echt spannend Ik hoop voor je dat je een mooi positief testje krijgt meid!
Nou hopen dat bloed weg blijft ... Had net wel weer wat krampjes...dus denk dat het morgen toch echt gaat komen . Maar aan de andere kant....ik denk al de hele week door wat krampjes dat ik ongesteld ga worden.
Geen bloed geeft niet altijd moed hahahaha..... zegt ikke die al 28 dagen op bloed wacht... nou ja, liever niet maar zo ist ook niets... Ik zit te twijfelen of dat ik niet gewoon morgen naar de huisarts zal gaan. Maar waarschijnlijk zal die dan wel zeggen.... wacht nog maar een paar dagen (de 30e zou mijn nod weer moeten zijn) Eigenlijk 31 december al hahahaha.... dus ik wacht al zo lang Groetjes Cynthia
Dankje miss Dior, dat hoop ik ook! voor ons allemaal hier eigenlijk. Cyntje dat begrijp ik wel, zou daar ook tureluurs van worden. Als ik jou was zou ik deze paar daagjes (al duren die altijd een eeuwigheid..) tot de 30e wachten en dan zeker een afspraakje met de huisarts maken. Misschien kan je primolut oid krijgen om je ongi op te wekken, want dit is ook niks.
Lisa, ik heb vanmiddag getest met een kruidvattest en deze was negatief. Wel een goede controllestreep, maar waar ik de teststreep verwachtte zat een duidelijk donker puntje Wat ik gewoonweg heel irritant vind. Want dan denk ik dat er een viezigheidje in die test ofzo zit. Ik wil of een mooi streep of dat hij gewoon egaal wit is! Ik denk dat ik do.ochtend nog een testje waag, mocht ik dan niet ongi zijn. Ik weet heel zeker dat mijn ei di. de 13e er was aangezien ik onder controle stond met follikelmetingen, en ik zit er nu 14 dagen na, dus ga er vanuit dat het toch niet veel langer duurt... toch?
heb je geen foto van die test wil ook wel es zien wat da puntje is dan . hoop dat de volgende posi is dan
Haha nee ik ben er na een tijdje op gaan zitten krabben om te kijken of het erop of er onder zat en daar werd de test niet beter op dus ik heb hem een schop richting de prullebak gegeven.