@ sunnyqueen jou tijd komt nog wel sluit je maar lekker aan op de wachtbank over 10 dagen word het spannend bij mij komen de duivels of niet goh kunnen een weddenschap houden ja of nee hahahhaahah na operatie goh wat zou antwoord zijn hahahahahahah
@ sunny . indd niet zeuren ! Haha nee geintje, tis voor iedereen vervelend of je nou in ronde 2 of 14 zit. Mis dior : Heb een goldenretriever die al bijna 13 is en een grote zwitserse sennen van 1
ik heb hier ook een beeste bende letterlijk 2 papegaaien 1 hond 4 katten 1 250liter aqua voillaire met prachtrozellas en parkieten 1 konijn
I sluit me zeker aan op de wachtbank en ondertussen ben ik gewoon heel blij dat iedereen zijn verhaal hier kwijt kan en ervaringen kan delen met de mensen die met dezelfde problemen te maken hebben! Dat is wel fijn. Liefs
Niemand kan " zomaar " je kinderen weg nemen! Zet die angst eens even uit je hoofd meid! En als hij er werk van zou maken dan komt er eerst iemand bij jullie in huis om die situatie´s te bekijken tussen jou en de kinderen.... en dan moet hij maar nog afwachten.... het is echt niet zo dat als hij zegt het gaat daar niet goed dat je direct je kinderen kwijt bent gekkie... jij kan toch ook die bal terug kaatsen... Hoe hij met de kinderen omgaat vind ik persoonlijk ook niet bevorderend voor hun ontwikkeling! Dan is het jouw woord tegen het zijne.... wordt iets rustiger hier onder Isa, je draait je zelf op als een wekker met die gedachten!
even over die beestenbende, wij hebben alleen een poes van 6 maanden... Wel een schatje hoor. Ze is zwart met een wit befje!
hahahaha zit hier met een glimlach je laatste zin te lezen miss dior ik draai mij op als een wekker en je hebt nog geleik ook laat hem maar komen eerst zien en dan geloven eerst laten gebeuren en dan pas zorgen maken niet nu al dank je wel meid dit was echt de zin die ik nodig had ik lach mij zelf nu uit hahahaha
Meiden ik ga eten! Isa, bedenk.... als je goed voor iemand anders wilt zijn kan dat alleen maar als je goed voor je zelf bent! Gun je zelf die tijd om geestelijk en lichamelijk op te knappen, en geloof me dan komt de rest van zelf wel! Zorg goed voor je zelf! Kus
ach wat lief joh ik hen hier moeder met 3 kinderen vader is helaas door een huisgenoot niet meer op aarde (ik bedoel mijn katten he) hahahah
ach miss dior je moest eens weten wat ik in dat jaar al ben opgeknapt ik ben mij zelf gaan verzorgen mijn kinderen mijn dieren ik ben mij weer gaan opmaken ik ben weer lol gaan hebben in het leven dit alles had ik niet kunnen bereiken als ik niet in mij zelf zou geloven en niet zou willen vechten meid geloof mij ik ben sterk en ik vecht ik ben niet voor niets zo sterk geweest ik heb niet voor niets deze stap durven te zetten en de keuze durven te maken dat mijn oude leven zo niet veder kan en dat ik met de kinderen verder moet in het leven en dat we beter verdienen dan dat wat we hadden dus meid ik doe echt wel mijn best anderhalf jaar geleden zat ik nog in rolstoel in mijn tokkie pak zoals ze mijn noemde onverzorgt niet zelf wassen enz en nu heb allemaal nieuwe kleren nieuwe make up mensen herkennenn mij niet meer als ik ze na al die tijd aanspreek omdat ze een tokkie zal maar zeggen izjn gewend en nu nben ik fotomodel ik kom op tv op rtl 4 en bnn en sta in div bladen dus zeg mij aub niet dat ik niet in mij zelf geloof en dat ik er niet genoeg voor vecht
ach sunnyqueen wat een lekker ondeugend beestje is het zeg als je der zo al ziet dan straalt ze der ondeugendheid van der af
Ondeugend is ze zeker.... Maar ja nog zo jong dan ben je ook heel speels en ondeugend ik zal er nog een foto op zetten van de kerst... dan zit ze dus in onze kerstboom in het topje bijna...
oke leuk zelf sta ik heel erg in de buurd van dieren ik heb bepaalde gave waardoor ik heel goed met dieren kan omgaan en met mensen ik kan vrij snel zien aan mensen of ik ze kan vertrouwen of niet en met dieren heb ik die band 10x zo erg
Dat is wel een mooie gave... Speciaal ook. Ik heb die gave niet, maar wel een bepaalde mensenkennis door de jaren heen opgebouwd waardoor ik ook vrij snel zie of ik iemand kan vertrouwen of niet. Ik heb de foto er op gezet hoor!
Even boodschapjes gedaan... Isa, zo te horen ben je al een heel eind gekomen. Ik denk dat die laatste loodjes je ook wel gaan lukken meid! Ik heb hier zelf ook drie katten. Alledrie 10 maanden oud...twee broertjes (zwart/wit) en een pleegzusje (tijger) Mijn interieur is inmiddels gesneuveld onder het geweld van drie kittens, maar wat zou je zonder ze moeten...
hahaha jah dat ken ik dat sneuvelen van de meubels. Onze bank heeft er flink onder te verduren en ook de vloerbedekking blijft niet on beschadigd.... En de krabpaal daar zit ze af en toe aan, maar die bank vind ze toch interessanter... Maar inderdaad wat zou je zonder ze moeten...
ik heb in anderhalf jaar tijd zoveel bereikt ik ben gaan lopen heb veel minder lichamelijke klachten ik ben model geworden ik ben te zien in florance op een expositie er zijn schilderijen van mij in belgie er zijn portretten in szoetermeer ik sta in de vriendin xl ik sta in de anoniem ben op tv geweest bij 4 a 5 programmas ik ben mij veel lekkerder gaan voelen alleen ja nu gaat het beter met mij en daar probeerd weer iemand misbruik van te maken en dat moet ik nu niet toelaten ik heb zoveel bereikt dat mag ik mij niet laten afnemen ik zal mijn album open stellen op hyves daar kunnen jullie allemaal werk van mij zien als model ik zal er ook een foto plaatsen hoe ik eruit zag voorheen trouwens die zijn er al op hyves van mij
ik kan ook niet meer zonder ze alleen bij mij sneuvelen ze niks echt ja een hoek van de bank meer niet