Los vind ik echt knap! Ik heb ze 1 x laten zetten en ze waren prachtig. Alleen nooit meer omdat mijn eigen nagels echt helemaal verruineerd waren toe de Acryls eraf gingen. Heb echt maanden met afgekloven nagels gelopen, terwijl ik normaal van mezelf best mooie lange nagels heb. Behalve natuurlijk die week voor mijn huwelijk toen de ene na de andere afbrak en ik dus maar Acryls heb laten zetten. Vind ze echt heel mooi, maar ik doe het niet meer...
Tjah een vriendin van mij is nu 20 en heeft al een kleine van 1 jaar en is nu zwanger van de 2e.... En toen begon het bij mij ook te kriebelen... En 21 vind ik wel een mooie leeftijd, als ik zwanger zou raken binnenkort dan ben ik 22 als ik bevallen ben.
hahaha jah ik dacht ook dat ik 1 van de weinige was hier die in de begin 20 is, maar ik ontdek er al meer!
Zozo, Je vriendin was er dan ook best 'vroeg' bij. Ach, ik denk maar zo .. Je bent er klaar voor ofniet, maak niet uit hoe oud je dan bent. 20, 30 of 40 .. Ik wil het ook zo graag! Ik kan gewoon niet wachten! Wil nu nu nu nu! hihi! Enne .. Gimena! .. Je bent dus niet de enige! Liefs!
Owh echt?! .. Je bent al gestopt vanaf je 18de .. Je wou toen voor een mini gaan? Ik ben sinds November gestopt. Ik ben nu bijna 4,5 jaar samen met me vriend, en woon nu 8maanden samen. Jullie? Liefs!
Ja, als je er klaar voor bent, ben je er klaar voor. Of je inderdaad nou 20 of 31(zoals ik) bent, dat maakt niks uit. Ik kan eerlijk zeggen dat ik er een paar maanden geleden nog echt niet klaar voor was... Nu wel en mijn manneke ook, dus dat komt goed uit. Nu maar snel aan de bak voordat die eitjes verschrompelen....
jah ik wou de mini ma zat na de reken was toen 19 18e had ik het ik me gedachten! samen een jaar over na gedacht! nu woone we even niet samen want we willen een ander huis! maja is nog ma even!
Owh, nou .. strakkies wel samen wonen dus! Lekker hoor! Zin in zeker? Over paar dagen testen? .. spannend!? Voorgevoel? ...