Goede morgen Lady´s Wie kon het weer niet laten om toch te gaan testen..... [-X joei joei! Ik kan ook zo een pak koekjes achterover drukken... blijf ook maar verder gewicht... 53 kilo bij een lengte van 1.75.... maar dat zal snel afgelopen zijn als ik een keer zwanger zou zijn... dan hang ik de koekjes even aan de kerstboom! Pppff blijkbaar zijn Leonizzie en ik de oudste hier voel me zooo ontzettend oud tussen jullie jonge sprieten! Trouwens waar is Leonizzie de laatste dagen? Hopelijk is de woordwisseling tussen haar ventje en haar weer bedaard... Zo, ik moet zo gaan bloed prikken... even checken of mijn eitjes gaan springen komend weekeinde Tjonge klussen op comando.... ach stille wens van manlief Fijne dag meiden!
He Miss, dat maakt mij een nog oudere doos (31) Anyway, vandaag precies op schema ongesteld geworden, dus volgende maand gaan we voor ronde 2. Heeft wel één voordeel: CARNAVAL! Vanavond zouden we op stap gaan met collega's, dus dat komt goed uit. ik zat tot vanmorgen echt nog even in de stress of ik nou een biertje mocht drinken of niet..
Aaach gatver dat je menstruatie toch door gezet heeft meid! Hahaha wel grappig dat je er zelfs een voordeel in ziet.... ik heb eisprong hopelijk komend weekeinde,dus ik laat de glaasjes alcohol maar even staan met de carnaval! Neem gewoon het zekere voor het onzekere. Oh 31, nog even en dan mogen we elkaar de hand schudden... in augustus wordt ik 31... Ik wens je heel veel plezier vanavond! ALaaf! \/
ppff voor mijn eisprong en kort erna voel ik mij als een vaatdoek! Ik heb gewoon net mijn brood naar beneden moeten dwingen, getver. Ben dan altijd misselijk en zo´n pijn in de rug... lijk echt wel een oud wijf Ach ik doe morgen gewoon een achterlijk hoedje op en een deus brilletje, dan voel ik me direct weer een ander mens
@miss veel succes bij het testen zometeen wens je veel geluk toe @lady wat voel je voel je je zwanger als dat zo is en je bent over 2 dagen nog niet ongi dan zou ik dan nog eens een testje wagen
Meisje toch! Misschien vrolijkt dit je op..... Ik heb naar je geluisterd en heb de luiertaart af! Heb hem in het album gezet... hoop dat hij iets geworden is. Als iets niet goed zit dan zeg het maar effe, kan hem nog veranderen.
Hij is prachtig geworden Dior! Goed gedaan hoor Tja Isa... ik weet niet meer wat ik voel... ik voel dat mn buik gevoelig is en pijn doet, ik voel mn (.)(.) regelmatig jeuken en prikken, en ze staat wat voller en strakker en de velden zijn wat donkerder en meer opgezet en die zaken komen immer voor vlakvoor een NOD lijkt mij. Maar ik word nu al enkele dagen wakker rond de klok van 4 en dat snap ik niet... heb ik nooit! En daarbij, had ik gewoon heel sterk het gevoel dat we m deze maand niet gemist hebben... ik word onderhand echt er helemaal gestoord van...
nee bloeden is niet gestopt ben vanacht naar huisartsenpost geweest hechting is los kunnen ze niks aan doen volgens hun omdat er maar 1 los is en het er altijd vochtig is een hechting moet binnen 24 uur geplaatst worden schijnbaar ik moet dus nog meer voorzichtig doen en mss toch minder pijnstillers want door de pijnstillers doe ik mss meer als wanneer ik pijn heb en joey wat vervelend zeg ik zou gewoon even afwachten tot morgen was het gisteren wel leuk verder in de rai
Ik wacht wel weer tot dinsdag/woensdag af, maar zie het beroerd somber in. Was gister leuk, wel megavermoeiend, ben er nu nog gebroken van. Omdat ik in mei thuis ben te komen zitten met een burn out, een schildklierprobleem heb, en pas geleden een bbz heb gehad, kan ik nog niet zo heel veel, omdat ik snel vermoeid ben. Is wel jammer, want ben een jonge meid. Mensen snappen vaak niet dat ik moe ben... maar ja, komt allemaal wel goed. Ben echt pissed op matcare... die hebben me gewoon een positest gegeven, terwijl dit helemaal niet waar is!
wanneer meiud had je dan een posi test van hun en waarom is dat raar dat je vaak moe bent ach meid dat heb ik oook en ik kan mij wel je reactie voorstellen dat mensen dat zeggen doen ze ook over mij maar laat ze toch lullen ze kunnen beter lullen dan van je eten meid
ik wilde ff het volgende gedicht plaatsen vind hem zo mooi Ware vrienden Vrienden zijn er om je te steunen, om jou te troosten en tegen ze aan te leunen. Vrienden zijn er om jou te helpen, die jou pijn voor even doet verhelpen. Vrienden zijn er om jou blij te maken, om jou kwaadheid weg te kraken. Vrienden zijn er om jou lief te hebben, en zullen alles voor jou overhebben. Vrienden zijn er om jou niet te bedriegen, vrienden zullen ook nooit tegen jou liegen. Vrienden zijn er om jou tips te geven, en zullen jou alles wat je gedaan hebt vergeven. Ware vrienden leer je kennen met de tijd, ook al doe je iets verkeerd, ze willen je niet kwijt.
dies mooi ja.... In mn album... ik geloof de 14e dat t was... hoe is het met jou? Pijn al wat gezakt?
o ik zie het al 14 febr tja das wat velen hier zeggen als je veels te vroeg test men kan wel zeggen dat die testen van 6 dagen voor nod dat kunnen zien maar artsen zeggen ook niet voor niets dat men niet test als men nog geen nod heeft er kan vanalles misgaan nog maar ik zou de moed niet opgeven meid en nog ff paar daagjes wachten liefs isa
tja ik moet van de dokter minderen met pijnstillers omdat ik dan schijnbaar te veel ga doen en nu met het gevolg gisteren hoop stress gehad en is een hechting geknapt waar men niks meer aan kan doen ik bloei al vanaf gister avond en doet nu iets meer pijn maarja dat komt ook wel weer goed