Hallo lieve meiden, sorry dat ik even afwezig was. had best druk met winkelen voor mijn vakantie de afgelopen dagen en het voorbereiden van verjaardagsetentje van vriendje voor zaterdag. Gisteravond gezellig naar een theatervoorsteling van mijn nichtje die op de theaterschool zit, dus voor mijn doen was ik best druk. Zo te zien zijn er een paar meiden net over tijd, zijn er testers vandaag? spannend! Babs met jou alles weer goed en je manetje? Dior hoe is het in het zieknhuis gegaan? Neem aan dat je ging bloedprikken toch? hoop dat je snel een uitslag krijgt!
hoi leonizzie als je maar leuke dagen hebt gehad das het belangrijkste ik heb nu echt mijn album vol mijn nieuwe foto`s tja die hebben jullie kunnen bewonderen op mijn hyves
Goedemorgen dames, @ladyjoey, jammer dat je nog geen posi test hebt, misschien nog even een paar dagen wachten en weer proberen, als je dan nog niet ongi bent. Verder voel ik me dus als een vaatdoek, maar daar heb ik meestal last van als ik ongesteld ben... bah hoop dat het weer snel over is! Straks ga ik er weer vandoor, want ik zal even op mijn broertje en 2 zusjes passen. Ze worden nou bijna 10, maar hebben echt een eigen willetje hoor ppffff, maar wel heel gezellig!
hoi iedereen ik ben nu al een jaar aan proberen zwanger te worde maar het lukt niet nu heb ii ondrzoeken laten doen bij gynocoloog en daar blijkt te zijn dat men baarmoeder en eierstokken in orde zijn maar nu wilt ze me hormonen geven clomid ufzw maar ik moet eerst afvallen op wat slaat die onzin nouw ik wil zo graag kinderen ik word er gek mijn beste vriendin van 17 is net bevallen van een kindje iedereen rond mij lijkt zwanger kan iemand mee przten over mijn situati groetjes laetitia
leuke foto's Isa! Ik weer aangekleed en ff wc's gepoetst enzo... Nu maar afwachten totdat de makelaar komt.. hopen dat we snel veel kijkers krijgen, heb ik wat afleiding...
Goede morgen allemaal, Nou daar zijn we dan weer . Net een smsje gekregen van manlief dat ie veilig is aangekomen in Delhi en dat het een vette cultuurshock is .haha. Morgen vliegen ze weer verder...
dank je wel joey ach swirl met ons erbij red je het wel meid kom op ja zal wel een hele andere cultuur idd zijn en klimaat
@leonizzie hier getest; nega, misschien met een paar dagen nog eens want de devils zijn er ook nog niet...
Ja moet straks ook werken van 14:00 tot 22:00 en morgen ook....En voor de rest zou ik indd wel meer dan anders hier hangen .. Komt helemaal goed !
indd , wordt je niet vrolijk van.....Zeker niet als je honden hebt ....Snap niet waar dat 'hondenweer' vandaan komt