ben wel stil he?de laatste dagen....... ken hier ook niets meer bij houden! kregen net post.. we zijn uitgeloot op een groot appartement met 4/5 slaapkamers... 2 balkonnen... en op begane grond.. en 1 op 1 hoog! IK ZEG FANTASTISCH..... GOEIE TIJDSTIP! OF GA JE ER ALLEEN WONEN HAHAHAHA (ben ik ook een KRENG he GRRRR)
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai ja geweldig.. lekker op tijd! PFFFF oei spannend voor jou... nog 3 dagen... ik nog 4
Hoi allemaal, ik heb een vraagje. Gisteren heb ik licht positief getest, zie mijn album. Echter toen ik net getest had dacht ik heel licht en vaag een verticale streep te zien. Gister na ongeveer 2 uurtje was het veel duidelijker te zien. De foto is ook genomen na die 2 uurtjes. Wat zegt dit precies over de uitslag? Ik weet streep is streep, maar ik wil gewoon een vette dikke streep zien. Ga volgende week ook nog een keer testen. De eerst ronde heb ik waarschijnlijk een mk gehad.
ik heb het niet zo op die testen. heel vaak heb je van die stopen pennen strepen! hoop dat hij wel positief bij jou is! ma ik heb dit ook heeel vaak gehad!
Hallo dames ik ben er ook weer pffff wat heb ik een last zeg van me baarmoeder.... Niet normaal meer. Hopelijk zijn die duiveltjes gauw weer vertrokken! Hoe gaat het hier verder? @Gimena hoe weet je zo zeker dat het deze ronde niet gelukt is?
omdat ik al zo lang bezig ben! en me gewoon normaal voel! ik voel het gewoon! bijna 2 jaar bezig zijn is niet zo ma iets
Oke ja 2 jaar is inderdaad al erg lang, maar toch kan je lichaam je deze keer wel voor de gek houden. Maar ik begrijp wel dat je nu zoiets hebt van het zit er deze ronde toch weer niet in. Nou ik hoop echt voor je dat ik je heel gauw mag feliciteren, want vind het echt heel erg klote voor je dat je al zo lang wacht op zo'n klein wondertje.
@Gimena dat vind ik echt een hele mooie instelling en ik vind het ook erg knap dat je na zo'n lange tijd nog steeds zo optimistisch kan blijven. Je staat sterk in je schoenen denk ik. Maar inderdaad je bent nog jong net als ik en we hebben nog flink wat jaren te gaan als het goed is waarin er nog vele wondertjes kunnen gebeuren! Laten we maar gewoon het beste er van hopen.
Hee ladies, Spannend hoor. Een aantal girls kunnen al bijna testen! Hoe gaat het met jullie?! .. Het is maar stil op het moment! Ik ga As the world turns verder kijken! Fijn weekend allemaal! Liefs!
nou wij zijn niet aan de klus hahahaha geen polonaise aan mijn lijf als de duiveltjes er zijn. Bah Maar hoop dat ze snel weer weg zijn dan gaan we er weer voor!
Ik plof dadelijk ook weer op de bank, ben zo moe en voel me niet echt helemaal toppie vandaag, gatver! Heb zelfs mijn man afgebeld vanmiddag, we hebben gezellig eentje drinken en eten voor de werknemers op de zaak, voelde me echt niet om er naar toe te gaan, ppfff tussen die mannen, ze zullen blij met me zijn geweest... ben een brok emotionele hormonen
@Missdior, Nou dan maar even lekker rustig aan doen vandaag meid. Niet te veel hooi op je vork en even lekker aan jezelf denken!
Hoeveelste ronde is dit voor je? Als ik ongi ben dan moet ik ook geen hijsa.... maar ben dan wel een stuk hitsiger...
Dank je meid! Ik wil zo veel doen, maar kan het vandaag niet voor elkaar krijgen... tja dan maar toontje lager fluiten hé
we zijn nu in ronde 2 dus net begonnen, en jah als ik ongesteld ben dan ben ik ook meestal wel hitsig, maar ja dat moet ik dan maar mooi bewaren tot na mijn ongi.
Nou je kan toch ook niet altijd oppie toppie zijn, kom op zeg we hebben allemaal wel eens even een dagje dat we gewoon even wat minder in ons vel zitten. En dan vind ik gewoon dat je op dat moment even aan jezelf moet denken en alleen moet doen wat op dat moment goed voelt. En dat heeft je omgeving dan maar gewoon te accepteren zij hebben ook wel eens zo'n dag.