SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Hahaha, ja klopt, maar van een ander vind ik dat niet erg als die persoon niet zo lekker in het vel zit, dan zorg ik er meestal voor dat die persoon weer vrolijk wordt en zich prettig voelt... maar van mij zelf bah bah, ik kan het gewoon niet hebben!

Ik was net je katje aan het bewonderen, wat een heerlijk spookje zeg! Hij lijkt veel op mijn poesje ( euh mijn vrouwelijke kat ;) )
    Ze heeft net zo´n heerlijk koppie, echt de zelfde ondeugende blik in de oogjes, zoo lief en zooo aanhankelijk, continu opzoek naar onzin en als ze dat niet doet dan ligt ze lekker te slapen op een heel vreemd plekje, liefs in een kartonen doos die in de kelder staat, of inderdaad in een kast ( mocht die per ongeluk open staan ) of op mijn handtasje wat in de gang staat.

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Jah als ik me rot voel dan vind ik er ook niks aan, maar jah morgen weer een dag en dan voel je je vast alweer een stuk beter.
    Jah het is een schat van een poes ze is heel knuffelig en aanhankelijk, maar ondertussen heel ondeugend dan gaat ze aan de bank hangen en dan kijkt ze je aan met een blik van ''ga je mij nou ook van die bank afhalen'' hahaha En als wij 's avonds op bed liggen dan staat ze eerst een hele tijd tegen de slaapkamerdeur te klauwen en miauwen als een gek. En een paar weken terug was ze voor het eerst krols nou het was gewoon zielig ze kroop helemaal over de vloer en keek heel verlangend naar mij en dan met haar kopje over de grond en de kont omhoog zo van ''pak mij'' Gelukkig was het heel kort. Ja we zouden echt niet zonder haar kunnen dat lieve beestje

3. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Wij hebben haar na die krols periode laten steriliseren... en nog merk ik aan haar dat ze dan toch nog een beetje vreemd gedrag heeft. Ze kunnen dan wel niet meer zwanger raken maar het gevoel is er toch nog. We hebben ook nog een kater, maar van hem wil ze niets weten.

4. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    We hebben haar nog niet laten helpen omdat ik er nog niet over uit ben of ik haar misschien jongen wil laten krijgen. Mijn moeder heeft een kleine kater thuis die is een paar weken jonger dan onze poes en ik zou het wel leuk vinden om ze samen kleintjes te laten krijgen, maar vind haar eigelijk nog wat te jong en dierenartsen adviseren ook dat poezen beter wat ouder kunnen zijn.

5. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Dat klopt, laat haar eerst zelf maar nog lekker kind / kitten zijn.... als ze een dik jaar zijn dan kun je eens proberen. Maar ik moest haar laten helpen, we wonen in een boeren dorp met heel veel velden en bos, ze is vaak een hele dag opstap, is hier ook lekker veilig voor katten. Moest er niet aan denken dat ze direct zwanger naar huis zou komen, ik bedoel ze was toen maar amper 6 maanden toen ze krols werd.

6. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Jah precies ik vind haar ook nog veel te jong, maar wij wonen in een flat dus zij komt niet buiten. Dus kans om zwanger te worden krijgt ze dan ook niet. Alleen als we bij mijn moeder logeren dan neem ik haar ook altijd mee omdat ze dan met die kat van me moeder kan spelen en eerst was dat ook geen probleem, maar ja nu ze 1 keer krols is geweest lijkt het me nu niet meer verstandig!
    Ik zal me even met het eten bezig houden. Eet smakelijk voor iedereen die nog moet eten en ik kom later wel weer even koekeloeren hier!
    Liefs

7. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Dames, ik moet mijn man van de zaak gaan ophalen, hij heeft iets gedronken met de jongens op carnaval, dus met auto is niet echt veilig...

Fijne avond meiden!

8. gimena

gimena Niet meer actief

haha oke dopei doei

9. babs81

babs81 Niet meer actief

hoi meiden...

Ben er weer even! ga even film kijken met mijn kids... morgen gaaaat wekken om 5.15 2dagdienstjes draaien! lange dagen!

hier gaat trouwens alles goed.... chris is gisteren thuis gekomen.... heeft eten gekocht / gemaakt... en toen ik na bed ging.. ging hij douchen en kwam bij mij in bed...stond versteld..

eigenlijk vandaag zoals altijd ging....kwam thuis... en hele ritueel... hij is nu trainen.. dus ik ga even een film kijken!

doei lieve meiden! tot morgen avond!

10. babs81

babs81 Niet meer actief

meiden

Krijg net sms van ISA.... ze ligt in het ziekenhuis... opgenomen ivm ontsteking pus en koorts ... wou jullie dit even laten weten!

als ik iets kan zeggen naar haar toe.... ik sms haar wel.. willen jullie haar zelf sms.. stuur me ff privé'tje!

slaap lekker... ik duik erin!

11. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Zo we zijn weer thuis.... heb manlief op de bank gemikt, ppff die is zat :rolleyes:

Ik zei tegen hem dat ik binnenkort eisprong heb en nog graag even van bil wil.... het antwoord was " ik kan toch ook nergens eens even rustig faxen" ..... heb ik wat aan ppff :(

Kom jullie dan maar even gezelschap houden, tenzij jullie ook over faxen beginnen... dan ben ik zo weer weg

12. babs81

babs81 Niet meer actief

nee ik begon over isa.... arme meid...

FAXEN omg.... haha mannen

13. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    euh hallo? hallo hallo hallo hallo halloooohoooo

ik ben weer weg.

Doei

14. babs81

babs81 Niet meer actief

uhm... kom voor jou me bed uit! hehehe

ik ga dan ook wel weg! faxze he

hehehe

15. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Neej hé, heeft ze dat ook weer erbij! Zielig, heb met haar te doen!
    Was nog even alles het lezen, zag nu pas dat ze weer in het ziekenhuis ligt...

16. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

hahaha, gekkie, ga lekker liggen!

Ik vroeg al gister aan haar of ze nog naar de dokter moest, ik had haar al gewaarschuwd voor een ontsteking.... is ook zo´n gekke plek om iets te hebben man, er komt geen lucht aan, urine, pppfff arme Isa!

Wens haar maar heel veel sterkte en beterschap!

17. babs81

babs81 Niet meer actief

oke jah zielig... pfff....... ik ook zielig... over 7 uur werken...

en even een woordje met chris... over me werk zondag..
    hij zegt... je hebt geluk... zondag niet voetballen

UH.... IK GELUK? OF HIJ GELUK HAHA

18. babs81

babs81 Niet meer actief

hoe ga jij het doen? miss? als je bevalt? 10 hechtingen hebt..? hhahhha

lang leven zwanger zijn.............EN BEVALLEN

19. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ik ga dan heerlijk de hele dag in mijn blote kont lopen!

Lekker sarcastische opmerkingen maken, zal wel gezellig zijn bij jullie nu hé.... ik zou er gek van worden!

Vind het knap van je dat je hem nog naast je in bed laat slapen, menig vrouw had hem die elf meter gegeven!

20. babs81

babs81 Niet meer actief

uhm.... ik 100 .. maar hij kwam even hard terug! hahah.... hoe dan...

ja lekker... nee niet sarcastische opmerkingen hoor.. we zitten mekaa uit te lachen... met mekaars leed

zegt ie tegen konijn... jeetje wat ben je groot geworden... ik kijken... ik zeg OMG... DACHT DAT JE JE BROEK UIT HAD hhahaha

HIJ WEER... goh...zeg ji wat of die puit op je kin!

heeft ie net zijn nieuwe vest aan... och heb kaartje nog in me nek.... IK WEET HET SCHAT... VOOR ZOVEEL BEN JE TE KOOP.\

ohw? zodat je envelop open kan maken? om die deurwaarder te betalen?

ga zo maar dooor

Deel Deze Pagina