zuullen we er ook tussenuit gaan? reageeren wij ook niet meer op hun hahahaa let maar op wij gaan weg... en hun komen erop!
Ik zie een licht streepje Ik vind die taart heel mooi gemaakt! Ben je bakker ofzo van beroep? Is echt geweldig leuk! Te zonde om op te eten!
Heb je nu de hele middag naar dit scherm zitten staren meid? Hoe was je werk dag? Is vermoeiend zo vroeg op hé
Wie heeft woensdag ook haar NOD en gaat dus donderdag testen, mits er geen duivels langs zijn geweest? Ennnuhhhh hoe voelen we ons dames, zijn we positief ingesteld?
ik maandag of dinsdag! kweet niet.. over 3 dagen! haha ja vermoeiend zo weer de eerste dag dienst! morgen nog.. en heb ik weer 4dagen gehad deze week.. en 30 uur.. gaaat goed TOCH?
Stomme vraag misschien, maar wat is NOD eigenlijk precies. De dag waarop je eigenlijk ongesteld moet worden?
@Babs, bedankt voor je snelle antwoord. Ben blij dat er iemand is hier... Ik ben inmiddels bezig met ronde 13 en ben vorige week voor het eerst bij de HA geweest. Hij heeft me doorgestuurd naar de Gynaecoloog... Het is de eerste keer dat ik echt super moe ben en zeer pijnlijke borsten heb... Hoop dat het deze keer wel is gelukt!
ik ben ook vanaf jan 2008 bezig! klote he? steeds wachten! ik voel deze maand niets! @swirl.... ik ga morgen ochtens testen.. dag 27 van 28