ja dat is echt kl*te idd, en vooral omdat je het buiten hier het er met bijna niemand over kan hebben. ik wil het graag een verassing laten voor mijn ouders en schoonouders. Heb 't vorige week wel aan een collega verteld dat we bezig zijn. Dat luchtte in ieder geval al wel op.
ja idd... en je man zal ook hopeloos van je worden! houd je hoofd wel cool he? gewon bij ons aansluiten!..... wij steunen je blablabla haha
Ja, mijn vriend kan er wel wat makkelijker mee omgaan. Is wel fijn, want dat kan je het wel makkelijker relativeren... Succes morgen... Hoop op goed nieuws voor je...
Dat zal hij ook zeer zeker met alle liefde voor je doen... nog effe kwakkie in een bakkie.... en dan de elf meter geven
Hehe, ben ik eindelijk door twee dagen berichtjes heen, is iedereen al naar bed... Nah,toch maar even op alles reageren dan: Isa, meid veel sterkte! Dan maar geen mooie wond, als alles maar goed blijft werken en je maar snel weer gezond mag worden. Diclofenacjes heb ik hier ook altijd in huis liggen voor de echte mega-pijn die niet met Inuprofen gestilt kan worden. (Weet iemand eigenlijk of je Ibuprofen tijdens de zwangerschap mag slikken?). Let wel op met Diclofenac, want het is zo'n paardenmiddel... Joey, vandaag nog niks wijzer geworden? Leef echt met je mee meid. Alles beter dan onzekerheid... Babs, ohhh als jij deze maand toch zwanger blijft, dan gaan we je echt wel terugpesten! Beetje stiekum ons blij maken... Enneh, miss Dior, nog lekker geklust gisteren? Of was je man echt knock out? Zelf ben ik gisteren op stap geweest met collega's. Echt veel te veel gedronken om te vieren dat ik gisteren ongesteld ben geworden, met als gevolg dat ik vannacht zowel de WC als een emmer van binnen heb geinspecteerd... Uiteindelijk uit bed gekropen om half drie (vanmiddag) en mezelf onder de douche gesleept omdat ik een begrafenis had om 16.00. Twee en een half uur moeten staan....en ik was nog steeds niet echt helemaal lekker, dus dat was een hele opgaaf. Maar dat was dan maar mijn terechte straf omdat ik te veel bier heb gedronken. Nu zit mijn straftijd er weer op en zit ik lekker op de bank nog een beetje na te kateren... Zondag gaan we het maar wat rustiger aandoen met het bier... Maar ja, hoop dat het mijn laatste carnaval is zonder kindje, dus ga er wel nog een beetje van genieten. Zo, heb ik mijn verhaaltje weer gedaan...
@swirl.... ik ga morgen ochtens testen.. dag 27 van 28[/quote] Hey hallo, hier een zeer laat berichtje van mij ...Moest tot 22:00 werken vandaag en ben daarna ff lekker met de hondjes naar een vriendin gegaan. Maaruh jij gaat dus testen morgen....Ben benieuwd .Ga zeker voor je duimen ! En wel meteen laten weten he ? Ik zelf ga niet testen deze maand. Heb nergens last van dus ik ga gewoon ongesteld worden over een paar daagjes.
Zo, wakker, even een bak thee en dan omkleden voor de volgende ronde carnaval. Zometeen intocht oom 11.11 uur en daarna lekker door. Zie er alleen tegenop om die hele outfit weer aan te trekken... @ babs, jammer toch... Kunnen we je niet gaan pesten Maar denk dat het wel even beter is nu, of niet? Of ga je er toch nog uit komen met je vent?
Goedemorgen lady's ! Ach babsie....op naar de volgende ronde dan maar weer ...pfff. Ik ga volgende maand zeker de ha bellen hoor. Heb nu wel een beetje genoeg van dat wachten .
Heee ladies! Goeeeiemorgen! Hoe gaat het met jullie? Allemaal carnaval aan het vieren? Ik heb maar niet alles gelezen, van het afgelopen weekend.. Word zoveel gekletst! Babs, ik lees dat jij getest hebt, helaas... Balen zeg! .. Liefs!
Goedemiddag dames, Nou de duiveltjes zijn weer gevlogen dus we kunnen weer druk aan de klus! Jippie we gaan er weer voor. Nou Babs jammer dat we je inderdaad niet kunnen plagen, maar goed hoe gaat het nu tussen jou en je vent? liefs
@sunnyqueen21 en babs81: Klote voor jullie zeg......Dat jullie volgende maand meer geluk mogen hebben.... Ikzelf moet nog wachten tot donderdag met testen, heb allerlei vage klachten, maar ja die had ik vorige maand ook.....Hopelijk nu beter nieuws..... Vandaag nog iemand testen? Zo ja............resultaat! Kan wel wat positiviteit gebruiken vandaag! Fijne zondag, en voor de carnavalvierders, hopelijk is dit de laatste keer zonder kleine!
Hallo dames, ik zit nu ook weer een paas dagen voor mijn NOD. Beetje wisselende cyclus dus lastig wanneer het precies gaat komen. (of liever niet natuurlijk!) Mijn cyclus is tussen de 24 en 28 dagen dus dat betekend over 2 tot 6 dagen mijn NOD. Waaaaaah. Zo spannend weer. Heb af en toe wat steekjes hier en daar. Maar die had ik vorige maand ook en was dus niks.
hoi meiden... ja beter zo hé? al hoewel.... heb aders op me borsten... en zijn dikker.... terwijl ze niet eens zo zeer doen! normaal doen ze vreselijk zeer al 10 dagen voor nod.... maar nu niet zo erg.. maar goed ja denk dat ik er wel uit kom met me ventje.... we hebben afgelopen dagen wat heen en weer gemailt.... moeten gewoon even praten.. want situatie door dochter lief kan zo niet door gaan! nou ben nu 2dagen vrij YOEHOEEE!
ohw en jaa zaadjes worden 4maart ingeleverd! dus we wachten zowiezo natuurlijk... en mocht er iets gebeuren VEILIGGGGGGG!wil weer stabiele relatie hebben... en eerst weer mezelf ZOWIEZO zijn.. scheeld ook een HELEBOEL voor een relatie!