bestel test op de link hiernaast van madcare! heb je ze morgen of over morgen in huis! weet je tenmiinste dat ze komen! en nog goedkoop ook nog
Ik kon niet wachten dus ik heb er vanmorgen weer een testje tegen aan gegooid... Negatief.... bah.... ik begin er nu toch de balen van te krijgen groetjes cyntje
hallo iedereen, ik ben helemaal nieuw hier op het forum, maar ik wil degene die zitten te wachten totdat ze kunnen testen heel veel geduld toewensen en ik hoop voor jullie dat je daarna een positieve test hebt. * cyntje: balen dat de test negatief is, maar is er nog hoop of deze ronde helemaal niet meer? en voor de anderen die nog midden in de cylcus zitten...veel plezier met klussen. Esther
Hoi meiden, wat is er al weer veel gekletst hier vandaag! Begon de dag vroeg en opgewekt, want nog steeds niet ongi en ook geen verschijnselen dat het er vandaag aankomt, dus ik wilde hier net gaan typen toen de deurbel ging. De overbuurman, die vertelde dat hij een kat uit het water/ijs had gehaald en dat hij dacht dat het waarschijnlijk een van mijn katten was (heb er 2). En ja hoor, daar lag mijn kleine gekke vriendje. Hij s door het ijs gezakt en verdronken. Ben er even helemaal naar van, heb net staan brullen!
Ach wat erg van je kat. Ik heb zelf ook 2 katten en er zwaar aan gehecht. Is dus echt ni leuk om er eentje te verliezen! Wat rot voor je. Hopelijk is er op ander vlak wel goed nieuws!
jee wat erg voor je Leonizzie, zit je in spanning of je dan toch zwanger bent en dan krijg je zoiets. heel veel sterkte ermee esther